: 2012-06-14, 15:28
No i montażowej nie ukradną. Jak zamontujesz np. Indianę to ciężko się zorientować czy to od CB czy od radia
Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
https://nissanzone.pl/
Dokładnie to będe robił w VW Polo z SIRTEL Santiago 1200. prawie 2m anten na TwiCar'ze może giąć dach. Jednak zastosuje podkładkę 120mmFenr1r pisze:Nie musiałbyś dziurawić dachu dodatkowo. Demontujesz seryjną antenę FM i w to miejsce wstawiasz CB albo stosujesz podstawkę od Sirio TwinCar i masz obie anteny obok siebie, bez dodatkowych dziur. W razie sprzedaży lub pozbyciu się CB wstawiasz samą seryjną antenkę i jużKrissu pisze:dziurawienie dachu nie wchodzi w grę
To YOSAN Pro120, z tym, że niby ciut gorszyhomik123456 pisze: i radyjko LAFAYETTE ATENA.
Niby które gorsze?bombel pisze:To YOSAN Pro120, z tym, że niby ciut gorszyhomik123456 pisze: i radyjko LAFAYETTE ATENA.
Jak już wspomniano długością. Obie anteny pracują podobnie. W midlandzie potrafi korodować podstawa. Sirio nie ma tego problemu ale wymaga podklejenia folii alu do podstawy pod gumę (bez tej folii antena stroi się na zakresie 10m). Dodatkowo bardzo często wyrywa się przewód z tej podstawy - fabrycznie lekko podklejony sylikonem. Do obu anten warto dokupić zapasową gumę a w przypadku sirio także zapasową folię aluminiową.Krissu pisze:czym poza ceną różnią się Sirio ML-145 i Midland ML-145 ?
trza zalać cyną bolec z przewodem sygnałowym w środku, tak aby cyna aż się wylała, a potem pilniczkiem ładnie "opiłować" .. robota na "wieki"bombel pisze:słabo zalutowana
którego można kupić za 50-70,-złYosan 663B