Słaby odbiór st. radiowych poza miastem - radio ok.
Moderatorzy: janusz, Zielkq, sergiej
Słaby odbiór st. radiowych poza miastem - radio ok.
Witam,
Mam P11 gt z 1997 sedan (antena fabryczna przy górnej krawędzi tylnej szyby w dachu). Jak tylko wyjadę poza Warszawę ( ba, czasem wystarczy na ursynów) i już radia nie da się słuchać. Co robić? To prawda że jest gdzieś wbudowany wzmacniacz sygnały z anteny ( fabryczny)? Jestem skłonny postawić parę browarów za rozwiązanie tej zagadki.
Pozdro
Mam P11 gt z 1997 sedan (antena fabryczna przy górnej krawędzi tylnej szyby w dachu). Jak tylko wyjadę poza Warszawę ( ba, czasem wystarczy na ursynów) i już radia nie da się słuchać. Co robić? To prawda że jest gdzieś wbudowany wzmacniacz sygnały z anteny ( fabryczny)? Jestem skłonny postawić parę browarów za rozwiązanie tej zagadki.
Pozdro
Takie tam budżetowe dłubanie....
- DJSzmer
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
- Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
- Kontakt:
Goryll, wyciągnij antenę do oporu. Jest dość długa.
Warto zajrzeć w ciągłość przewodu antenowego. Jak jest uszkodzony, trzeba wymienić, na np. H155.
Warto zajrzeć w ciągłość przewodu antenowego. Jak jest uszkodzony, trzeba wymienić, na np. H155.
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
Antena ma ok. 30cm długości i mogę ją jedynie wykręcić z podstawy ( taki stożkowy dinks z gwintem wewnętrznym). Ciągłość przewodu - mądrze powiedziane ale po 1 nie sądzę abym robił aż takie orgie we wnętrzu żebym uszkodził przewód ( zakładam że jest pomiędzy blachą sufitu a tapicerką/podsufitką) a po drugie przy moich zdolnościach zniszczę podsufitkę...
[ Dodano: 2010-03-10, 17:00 ]
Racja.... omomierzem sprawdzę oporność pomiędzy gwintem wewnętrznym podstawy a bolcem wtyku do gniazda radia... dobry trop!
[ Dodano: 2010-03-10, 17:00 ]
Racja.... omomierzem sprawdzę oporność pomiędzy gwintem wewnętrznym podstawy a bolcem wtyku do gniazda radia... dobry trop!
Takie tam budżetowe dłubanie....
- DJSzmer
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
- Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
- Kontakt:
Możesz sprawdzić jeszcze połączenie podstawy anteny z przewodem antenowym. To newralgiczne miejsce często śniedzieje i koroduje
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
Ściągasz podsufitkę i patrzysz czy przypadkiem nie przegnił przewód przy połączeniu z anteną. Niestety, ale pewnie wilgoć podeszła pod uszczelkę a dalej to wiadomo.
Będziesz miał na 95% takie połączenie przewód z oczkiem i to oczko przykręcone do anteny. Wystarczy, że rozegniesz blachy trzymające przewód odetniesz kawałek odizolujesz gorącą żyłę przylutujesz tam gdzie trzeba, ekran przewodu zrobisz tak, żeby podszedł pod blach trzymające przewód. Następnie zaciśniesz blachy spowrotem i powinno śmigać jak ta lala.
Będziesz miał na 95% takie połączenie przewód z oczkiem i to oczko przykręcone do anteny. Wystarczy, że rozegniesz blachy trzymające przewód odetniesz kawałek odizolujesz gorącą żyłę przylutujesz tam gdzie trzeba, ekran przewodu zrobisz tak, żeby podszedł pod blach trzymające przewód. Następnie zaciśniesz blachy spowrotem i powinno śmigać jak ta lala.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Będe miał co robić. Wielkie dzięki.
Sprawa się wyjaśniła. Mam uszkodzony wzmacniacz (niech nikt mi nie mówi że nie ma wzmacniacza w fabrycznej instalacji - jest wbudowana w podstawę w którą wkręca się bata - taka malutka płytka drukowana-moja wygląda jak nowa a jednak nie działa). Ominąłem wzmacniacz i może nie jest idealnie ale jest o nieeeebo lepiej.
Pozdro
Goryll
PS: Nawet udało mi się nie zdewastować tej podsufitki a zatem każdy może to zrobić. "Oczka" o którym mówił przedpiśćca nie było. Przewody i złącza są i były jak nowe.
Sprawa się wyjaśniła. Mam uszkodzony wzmacniacz (niech nikt mi nie mówi że nie ma wzmacniacza w fabrycznej instalacji - jest wbudowana w podstawę w którą wkręca się bata - taka malutka płytka drukowana-moja wygląda jak nowa a jednak nie działa). Ominąłem wzmacniacz i może nie jest idealnie ale jest o nieeeebo lepiej.
Pozdro
Goryll
PS: Nawet udało mi się nie zdewastować tej podsufitki a zatem każdy może to zrobić. "Oczka" o którym mówił przedpiśćca nie było. Przewody i złącza są i były jak nowe.
Takie tam budżetowe dłubanie....
Odgrzeje trochę temat, Jak wygląda sprawa wzmacniacza antenowego w P11.144, jest gdzieś przy radiu czy też pod anteną?? Dłubał już coś ktoś w tym temacie?? Ori radio i antena z tyłu na dachu
Problem rozwiązany. W moim modelu nie ma żadnej płytki przy antenie. Jest plastikowe oczko na przewodzie antenowym. Rozkręciłem po czyściłem i jest o niebo lepiej:)
Problem rozwiązany. W moim modelu nie ma żadnej płytki przy antenie. Jest plastikowe oczko na przewodzie antenowym. Rozkręciłem po czyściłem i jest o niebo lepiej:)