[Tino] Wybór Tino z rynku wtórnego
Moderator: Zielkq
[Tino] Wybór Tino z rynku wtórnego
Witajcie. Zastanawiam się nad zakupem Tino jako auta rodzinnego i będę wdzięczny za wskazówki dotyczące wszystkiego czego należy się spodziewać po samochodzie z drugiej ręki. Od typowych usterek elektryki po miejsca szczególnie newralgiczne. Zastanawiam się również nad wersją wyposażenia oraz jednostką napędową - 1,8 w dobrym stanie czy 2,2 dci? Jak odczuwacie który silnik bardziej pasuje do tego nadwozia? Jak jest z częściami zamiennymi - czy tylko producenckie czy też markowe alternatywy?
Po samochodzie oczekuję przestronności, komfortu dla 4 osób 2+2 bajtle, rozsądnych osiągów bez litanii przy wyprzedzaniu, bezawaryjności do jakiej przywykłem przy N15 oraz solidnego wykończenia. Jak spisują się plastiki po 8 latach eksploatacji?
Znalazłem na otomoto ciekawą wersję z wnętrzem półskóra - jest jakaś nazwa handlowa tego wyposażenia? >>> http://otomoto.pl/nissan-almera-tino-za ... 13289.html Ciekawi mnie również czy można wymienić fabryczne radio na kieszeń.
Będę wdzięczny za sugestie i opinie. Z zakupem nie mam pośpiechu.
Po samochodzie oczekuję przestronności, komfortu dla 4 osób 2+2 bajtle, rozsądnych osiągów bez litanii przy wyprzedzaniu, bezawaryjności do jakiej przywykłem przy N15 oraz solidnego wykończenia. Jak spisują się plastiki po 8 latach eksploatacji?
Znalazłem na otomoto ciekawą wersję z wnętrzem półskóra - jest jakaś nazwa handlowa tego wyposażenia? >>> http://otomoto.pl/nissan-almera-tino-za ... 13289.html Ciekawi mnie również czy można wymienić fabryczne radio na kieszeń.
Będę wdzięczny za sugestie i opinie. Z zakupem nie mam pośpiechu.
Nowa strefa, stara szata
Otóż zeby nie spamować dopiszę się tutaj. Również myślę nad tym samochodzikiem Dopiero sie rozglądam i zbieram informacje ale najważniejsze dla mnie to jednostka napędowa Interesuje mnie diesel prosił bym o informacje odnośnie tej jednostki
>> NZ grupa Płock <<z Nissanem od 10.12.07r-05.09.10r(N14), od 14.05.10r(N15), od 22.01.12r-27.06.13r(K11), od 8.05.13r-24.06.2018(P11.144), 22.04.2018r(Tino)
Ten SR20DE, to benzyniak? Dobrze kojarzę? Jeśli tak to faktycznie, pomijając fakt, że TINO nie jest w kraju za wiele, to już tych 2.0 jest jak na lekarstwo. A dodatkowo, jesli dobrze pomnę, i nic nie przekręcam to 2.0 w benzynce śmiga na automatycznej skrzyni. Ja mam 1.8 i też w zupełności mi wystarcza a jak ktoś miałby obawy przed osławionym "pijactwem olejowym", to jak z lekturki forum wynika, w jednym wypadku/tańszym rozwiązaniu pomaga żąglerka/zmiana/dobranie oleju, w drugim wypadku/droższym rozwiązaniu sprawę załatwia wymiana pierścionków - nie trafiłem na wzmiankę by po wymianie pierścionków nadal brał olej.
ja szukałem 2,2 dCi 136 koni ale niestety 25,000zł trzeba miec wiec musze zmienić parametry odnośnie szukania autka tak na jakies 15,000zł
>> NZ grupa Płock <<z Nissanem od 10.12.07r-05.09.10r(N14), od 14.05.10r(N15), od 22.01.12r-27.06.13r(K11), od 8.05.13r-24.06.2018(P11.144), 22.04.2018r(Tino)
bombel pisze:Manualroobalek pisze:A dodatkowo, jesli dobrze pomnę, i nic nie przekręcam to 2.0 w benzynce śmiga na automatycznej skrzyni.
Kod: Zaznacz cały
benzynowy silnik 2.0 sprzedawany był wyłącznie z bezstopniową skrzynią automatyczną CVT
źródło: wikipedia
No, mnie się własnie tak, gdzieś, tylko nie "na wiki", o oczy obiło, że 2.0 w Pb to tylko w "automacie", ale że w temat opcji występowania mam słabo rozeznany to daleki jestem od kategorycznych twierdzeń.
Też jestem ciekaw jak sie zachowuje, czy "standard" i na 1-2-ce do 3k obrotów ciężko sie zbiera, czy też może zrywny jak sarenka?!?
Też jestem ciekaw jak sie zachowuje, czy "standard" i na 1-2-ce do 3k obrotów ciężko sie zbiera, czy też może zrywny jak sarenka?!?
Ciekawy jestem jak wygląda spalanie w 2,2 i czy można ten silnik "podciągnąć"? 1,8 tylko z LPG można zestawić bo inaczej to strasznie nieekonomiczne auto jak dla mnie.
Ogólnie cd Tino to powiem wam, że w tym segmencie nie ma raczej za dużego wyboru i Nissan wypada tutaj najkorzystniej. Zaciekawiła mnie wersja Fresh - półskóra tylko nie jestem pewien czy nie występuje tylko w dci.
Ogólnie cd Tino to powiem wam, że w tym segmencie nie ma raczej za dużego wyboru i Nissan wypada tutaj najkorzystniej. Zaciekawiła mnie wersja Fresh - półskóra tylko nie jestem pewien czy nie występuje tylko w dci.
Nowa strefa, stara szata
Sprawdzenie spalania to żaden problem, wystarczy "kopnąć się" na stronki typu motostat (widziałem w "szybkim podglądzie" co najmniej 5 "traktorków" na ON zarejestrowanych), jak sobie odfiltrujesz Tino to raz dwa znajdziesz kilka sztuk, i tak jak na aukcjach, tak i tu pewnie przeważać będą właśnie 2,2.
Witam
Jestem posiadaczem tino 2,2 dci od 8 miesięcy.I powiem tak przy jeździe w mieście przy włączonej klimie połknie 8,5l pomykam dosyć dynamicznie .Na trasie 6,8 do 7,8 l. Zależy gdzie się tankuje .Jednak masa auta i pojemność silnika robi swoje.
Przy kupnie tego samochodu należy zwrócić uwagę przede wszystkim na pompę paliwa , w jakim jest stanie .Wiem to z autopsji wymiana zaworu przy pompie koszt ok 600zł + robota
Należy także dobrze sprawdzić stan powłoki lakierniczej , bo tinówki lubi podgryzać niewielka
korozja tam i ówdzie.
Jest to jednak samochód godny polecenia , przede wszystkim dla rodzinki 2+2
Jestem posiadaczem tino 2,2 dci od 8 miesięcy.I powiem tak przy jeździe w mieście przy włączonej klimie połknie 8,5l pomykam dosyć dynamicznie .Na trasie 6,8 do 7,8 l. Zależy gdzie się tankuje .Jednak masa auta i pojemność silnika robi swoje.
Przy kupnie tego samochodu należy zwrócić uwagę przede wszystkim na pompę paliwa , w jakim jest stanie .Wiem to z autopsji wymiana zaworu przy pompie koszt ok 600zł + robota
Należy także dobrze sprawdzić stan powłoki lakierniczej , bo tinówki lubi podgryzać niewielka
korozja tam i ówdzie.
Jest to jednak samochód godny polecenia , przede wszystkim dla rodzinki 2+2
Dario