Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Saab 9-5 Aero

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
marcins
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Lublin

Saab 9-5 Aero

Post autor: marcins » 2012-05-13, 17:45

Po siedmiu latach wierności marce Nissan, przyszła pora na małe zmiany...
Jeżdżąc od roku na sprężynach MTS-a i profilu 40 mam już chyba dosyć :razz: Czytając o Saabach od momentu kiedy Coobcio zainteresował się tą marką uznałem że ja też będę miał Saaba :D
Plan był taki, aby znaleźć 9-5 za dobre pieniądze najlepiej z uszkodzonym silnikiem, koniecznie: czarny, sedan, z manualną skrzynią i w wersji Aero - bo już wiem ile to wysiłku, środków i godzin spędzonych na przeglądaniu allegro, aby z P10 zrobić P10GT

Nie było łatwo znaleźć, ale po około roku poszukiwań udało się :shock:

A więc omawiany przypadek to Saab 9-5 AERO, 99r. sedan, kolor czarny ze stukającą panewką...
Wyposarzenia nie będę opisywał, bo to jak w każdym Saabie poza jednym, nie ma skóry :-/ ale to nic straconego
W tej chwili nie mam żadnych zdjęć auta, bo nie zrobiłem po przywiezieniu a w tej chwili zalega na nim 3mm kurzu, także nie ma się czym chwalić, ale fotki będą jak tylką zacznie poruszać się o własnych siłach.

Kiedy emocje już opadły, przyszła pora aby zabrać się do pracy i sprawdzić jak poważna będzie naprawa...
Po zdjęciu pokrywy było już wszystko wiadomo i cały optymizm minął :cry:
Obrazek

Obrazek

A po zdjęciu miski było jeszcze gorzej
ObrazekObrazek

A, że wygoda jest najważniesz to uznałem, że będę potrzebował taki o to przyrządzik
Obrazek
zrbienie czegoś takiego zajęło mi 3 wieczory, a może noce ;) ale jak już wcześniej powiedziałem wygoda....

I można było się zabrać za rozbiórkę silnika
Obrazek

Wielkiego zaskoczenia nie było... Zatarte wszystkie panewki i tłoki 1,4
Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 2012-05-13, 19:10 przez marcins, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2012-05-13, 18:53

No nie wygląda to za ciekawie, ale jeżeli zakup był w rozsądnych pieniądzach to w sumie można się pogodzić z koniecznością wymiany lub odbudowy silnika. Wszystko to kwestia $$$
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-05-13, 20:29

Silnik lepiej chyba wymienić...
Jak chcesz mieć męski silnik to najlepiej kupić B234 z Saaba 9000 i zmienić w nim boczny dekiel wraz z pompą oleju ale nie pochodzący z tego co widziane jest na fotkach :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
marcins
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Lublin

Post autor: marcins » 2012-05-13, 22:06

Auto całe szczęście kupione ze sporym zapasem, co nie zmienia faktu że mogło by być trochę lepiej ;)

Długo zastanawiałem sią co zrobić z silnikiem, ale opcję naprawy odrzuciłem bardzo szybko
Przeglądając te wszystkie prawie nowe silniki na allegro, natrafiłem na silnik B235R z 2004r. ze "sztukającą" panewką, po rozmowie tel. uznałem, że pojadę, miałem możliwość rozebrania silnika na miejscu... a to tylko godz. drogi. Silnik był w komplecie z kasetą zapłonową za 700zł a że było bardzo zimno to uznałem żę zaryzykuję i wziąłem silnik bez oglądania :mrgreen:
Pomysł trochę absurdalny, żeby kupić to samo co się ma, ale doszedłem do wniosku że jak mam zapłacić za silnik 2000 i za chwilę tyle samo mogę do niego dołożyć to wolę kupić prawdopodobnie mniej uszkodzony niż mam i odbudować....

Z zewnątrz silnik jak na ten rocznik nie wyglądał...
Obrazek

Ale pod pokrywą było tak jak powinno
Obrazek Obrazek Obrazek

Po zdjęciu miski okazało się, że zarówno panewki korbowodowe jak i główne są w idealnym stanie i tu pojawiło się pytanie co jest przyczyną stukania? :-> przez chwilę nawet pomyślałem, że kupiłem sprawny silnik :hihi:
Dalej rozbierając wyszło, że powodem tych stuków jest przytarty 4 tłok.
Podsumowywując: głowica, wał stan bdb, rozrząd powinien wystarczyć jeszcze na trochę - połowa ząbków napinaczy została, jedynie ten czwarty cylinder :-/
A że pracuję wśród mechaników to przeprowadziłem szybko ankietę co z tym zrobić i większość radziła żeby tulejować, Coobcio powiedział to samo :)
Tak więc blok pojechał do firmy auto-szlif.pl na tulejowanie, sprawdzenie wału, tłoków, korbowodów ...
Zapytałem czy wytrzyma 300KM powiedzieli że dadzą gwarancję

Blok w obróbce to trzeba sobie znaleźć zajęcie no i znalazłem :D

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Przeportowane kolektory głowica, powiększone i wypolerowane kanały, wypolerowane zawory ssące, wydechowe, komora spalania
Gdybym miał to robić jeszcze raz to chyba bym sobie darował bo przyrostów chyba nie odczuję a czasu i pracy włożonej masę :razz: ale jak zacząłem to trzeba było skonczyć
Ostatnio zmieniony 2012-05-14, 20:48 przez marcins, łącznie zmieniany 2 razy.
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-05-13, 22:09

No elegancko ;) Pokaż zdjęcia tego czarnucha ;) Ja ostatnio też sie na Saaba przerzuciłem ;)

P.S Chętnie bym ten 4 tłoczek zatarty widział u mnie na półce do kolekcji ;)

Awatar użytkownika
marcins
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Lublin

Post autor: marcins » 2012-05-13, 22:27

P.S Chętnie bym ten 4 tłoczek zatarty widział u mnie na półce do kolekcji
Mam nadzieje, że wszystko pójdzie zgodnie z planem i będę miał okazje sprezentować ;)

c.d.n.
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2012-05-13, 22:34

Saaby , saabby.. wszędzie saaby ;p
Wchodzę na forum ... kojeny Saab...
Włączam zakup kontrolowany - biały Saab Coobcia.... ;p

Trzymam kciuki za owocną reanimację serducha :)
marcins pisze:Zapytałem czy wytrzyma 300KM powiedzieli że dadzą gwarancję
Docelowo tyle chcesz uzyskać ?
Pzdr
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-05-13, 22:50

Super sprawa :D kurcze lubie takie relacje i aż z zaciekawieniem je czytam jak byś mógł jeszcze przedstawić nam koszty części poszczególnych podzespołów silnika do Saaba to bym był wdzięczny :) Słyszałem że ceny są dość wysokie.

SZACUN ZA WKŁAD I PRACĘ !!

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-05-13, 22:53

300KM to absolutny maks dla tłoków z B235, jak ma być grubiej to tłoki oraz korby z B234...
Działaj fajnie ta polerka Ci idzie, te zawory na wiertarkę brałeś i jakimś drobnym papierem działałeś ?
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-05-14, 10:06

Szczerze mowiac to jak planujesz mody i chcesz tym autkiem długo jeździć to bym zainwestował w tłoki korby b234 ;)

Tłok bardzo chętnie taki najbardziej przytarty i zjebany przyjmę ;) hehe ;) Pzdr

Awatar użytkownika
marcins
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Lublin

Post autor: marcins » 2012-05-14, 10:56

Rozważałem tłoki z B234.., ale przeznaczeniem tego auta ma być komfortowe i sprawne poruszanie się z rodzinką, także te 250KM może z małym plusem powinno wystarczyć a w planach mam już pomysł na weekendową zabawkę... Więc auto na co dzień nie może mieć nie wiadomo ile mocy bo ile musało by mieć to do zabawy... :mrgreen:
Ogólnie to mam wrodzoną skłonność do kombinowania i bardzo muszę sie pohamowywać żeby kiedykolwiek udało się skończyć to auto ;)
Co do kosztów to nie jest tak tragicznie co prawda sam pracuję w hurtowni motoryzacyjnej i mam trochę taniej, ale wystarczy wymienic wysprzęglik, sprzęgło i zregenerować turbinę i można sie ;(

Zawory docierane na wiertarce, 2 rodzaje kamyka, 4 gradacje papieru i pasta, 1szt ok 25min x16 :)

A teraz pytanie odnośnie turbiny, szczęście mi sprzyja i okazało się, że turbina która pozornie luzu nie miała a którą oddałem profilaktycznie na sprawdzenie i wyważenie jest zatarta :razz: I teraz nie wiem na co sie zdecydować zwykła regeneracja czy zmiana koła kompresji na 19T - ma to sens przy mocach które chcę osiągnąć?
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2012-05-15, 21:52

W końcu coś napisałeś :-P Trzymam kciuki za projekt :) jak już złożysz to wstaw foty z Primą :) fajna sztuka, kupe pracy włożone, Saab pewnie bedzie jeszcze lepiej dopracowany :)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
marcins
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Lublin

Post autor: marcins » 2012-05-16, 22:00

A to moja najnowsza zdobycz, bez tych kilku literek nie mogło się obyć :hihi:
Obrazek

Pokrywa poszła w piasek, podkład i połysk
Obrazek
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-05-16, 22:37

Jeśli regenerować to odrazu robić na 19T ;)

Awatar użytkownika
marcins
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Lublin

Post autor: marcins » 2012-05-17, 19:29

Kilka zdjęć z efektów pracy:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Prowadnice łańcucha balansu były trochę wytarte i wymieniłem je na nowe
Obrazek
Obrazek

Wymyta a nawet wypiaskowana miska, dodatkowo przyszedł mi do głowy pomysł, aby wykonać widoczny na zdj. rowek, po złożeniu na sylikon Reinza chcę zapomnieć o jakichkolwiek wyciekach, czy pomoże zobaczymy, ale zrobiłem tak gdzie się dało ;)
Obrazek

Silnik złożony :D
Obrazek

A tak sobie czeka na swoją kolej
Obrazek

Kolejny etap: Hamulce
Trochę mnie korciło, żeby przejść na wentylowane tylne tarcze z poliftowego 9-5, ale darowałem sobie, może kiedyś... :( a na razie będzie taki zestawik:
Obrazek

Wszystko rozebrane... no to zaciski poszły w piasek i proszek :-P Chciałem białe - nie mieli proszku, dla czarnych trochę za dużo zachodu, no to wyszły czerwone, może mało oryginalnie, ale mam nadzieje że na Saabie jakoś to będzie wyglądało
Obrazek Obrazek

A żeby się ładnie komponowało to wszystkie osłony, zostały wypiaskowane i pomalowane na czarno, decyzja szybka a pracy kilka wieczorów :)
Obrazek
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2012-05-18, 20:23

no masz rację-zamieniając nissana poszedłes w komfort co nie znaczy że saab nie bedzie ekscytujący--250km w rodzinnym autku to miło
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2012-05-18, 20:37

Tony212 pisze:Saaby , saabby.. wszędzie saaby ;p
Wchodzę na forum ... kojeny Saab...
Włączam zakup kontrolowany - biały Saab Coobcia.... ;p
Strach zaglądać do garażu .... :shock:

:mrgreen:

Chyba nie ma nic fajniejszego na kompie niż czytanie foto relacji. Extra !
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2012-05-30, 20:28

Jak tam saabina się ma ??? powiedz mi proszę gdzie dorwałeś takie fajne czarne kierunki:)??
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
marcins
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Lublin

Post autor: marcins » 2012-06-01, 21:48

Kierunki z aero demontowałem
Nowe sprzęło :)
Obrazek

Silnik 5min przed włożeniem
Obrazek Obrazek

A tu już na miejscu, trochę się odzwyczaiłem od tego widoku :-D
Obrazek

Trochę wypiaskowanych elementów
Obrazek

Mam już wszystko co potrzeba, teraz tylko trochę wolnego czasu a z tym gorzej, 9-18 praca 19-12 Garaż, Chyba nie muszę mówić co na to moja Żona :D

Może w niedziele przywiozę aparat i znajdę trochę czasu to wrzucę kilka zdj
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...

Awatar użytkownika
marcins
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Lublin

Post autor: marcins » 2012-06-03, 17:28

Żeby nie było, że nic się nie dzieje...

Wypiaskowane "sanki", wahacze, wymienione poduszki...
Obrazek Obrazek
Obrazek

Za namową osób bardziej zaprzyjaźnionych z marką Saab, turbina przy okazji regeneracji została przerobiona na 19T, kila zdjęć z pracy nad nią:

Idealne zdjęcie na tapetę :mrgreen:
Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

I na swoim miejscu :-D
Obrazek
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2012-06-03, 20:28

Oj ładnie ładnie:)) W jakie moce celujesz??? jakies 3xx???
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2012-06-03, 22:25

elegancko 8-) życzę szybkieg odpalenie i bezprzypałowego docierania :)
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
marcins
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Lublin

Post autor: marcins » 2012-06-05, 07:33

Dzięki za miłe słowa :)
Jestem o tyle w komfortowej sytuacji, że mam drugie auto na co dzień i mogę się bawić z detalami, ale przyznam, że czuje co raz większe ciśnienie na pierwszą jazdę, szkoda tylko że będzie w stylu emeryckim :-|
W tym tygodniu powinienem zakończyć etap składania, postaram sie nagrać jakiś film z odpalania :)

Pozdrawiam ;)

[ Dodano: 2012-06-08, 00:18 ]
SAAB odpalony :mrgreen:
Przez kilka min po odpaleniu trochę hałasowała hydraulika, ale na szczęście wyciszyło się i teraz słychać już tylko cykanie wtryskiwaczy :)

Pierwsze km przejechane
Obrazek Obrazek

Teraz tylko wytrzymać etap docierania, ale może odwiedzę rodzinkę we Wrocławiu :D

[ Dodano: 2012-06-18, 20:04 ]
Mechanicznie auto w 99% gotowe, więc przyszedł czas, aby zadbać o wygląd.
Obrazek Obrazek Obrazek

Trochę trzeba się było opracować, ale myślę że efekt rekompensuje włożony trud :mrgreen:


Gdyby ktoś był ciekawy, jakich środków używałem:
Obrazek
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2012-06-28, 22:03

Wyglada zacnie :) Docieraj skubańca szybciej i na testy z nim :-P
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2012-06-28, 23:23

PIEKNE:)) Oj musze swojego tak srodkami dopiescic:))
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2012-06-29, 07:57

marcins pisze:Trochę trzeba się było opracować, ale myślę że efekt rekompensuje włożony trud
w pełnym słońcu nie widać żadnych hologramów ? ;p
Wydaje mi się ,że saab ma miękki lakier. Polerowałem jakiś czas temu 9-3 , również czarne i korekta była raczej łatwa. :)
Twój wóz wygląda przepięknie :mrgreen:
Ps. Sprzęt to Makita?
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-06-29, 08:01

Polerka jest zawsze zajefajna :)

Awatar użytkownika
marcins
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Lublin

Post autor: marcins » 2012-06-29, 10:27

Dzięki Panowie :mrgreen:

Oryginalny lakier jest tylko na dachu, a samo polerowanie nie było, aż tak pracochłonne za to nie miałem czasu, aby umyć auto zaraz po polerce i zostawiłem w paście na drugi dzień, kiedyś już tak sie załatwiłem, ale widocznie nie wyciągnąłem odpowiednich wniosków :-P
Przed polerką zabezpieczyłem wszystkie uszczelki, listwy... taśmą, ale domycie auta zajęło mi cały dzień a pasta tak się zbetonowała, że cały czas zostawały białe kropki :sad:
Ale po kilkunastu myciach miekką gąpeczką udało się :D

Polerka to kopia Makity, eurotec czy coś.. 4 lata temu zapłaciłem za nia chyba 150zł i daje radę co prawda używana sporadycznie, czasem komuś pożyczę

[ Dodano: 2012-07-25, 00:22 ]
Dla ciekawych co się dzieje w temacie, odpowiadam :)

Ustawiona geometria, wyważone koła, uruchomiona klima....
Zrobione 900km, głównie po mieście i jakaś traska 100khm można powiedzie, że auto spisuje się wzorowo. A że etap docierania powoli już za mną to rzecz jasny były już jakieś próby pod czerwone pole :D I niestety, ale wskaźnik doładowania wchodzi max na połowę żółtego pola, a może nawet i nie
Sprawdziłem szczelność i wszystkie zaworki evapu, wszystkie przewody podciśnieniowe wymienione, układ turbo-kolektor szczelny, zawór DV szczelny...
Na próbę odłączyłem i zaślepiłem środkowy przewód od APC i turbina bez problemu wchodziła na czerwone
Na razie się poddaję, w weekend zrobię ok 1200km, zmiana oliwy i bedziemy walczyć dalej :]
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-07-25, 08:47

Z APC odepnij górny przewód i dopiero się przejedź, w seryjnym AERO powinno wchodzić na granicę czerwonego pola delikatnie.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
marcins
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Lublin

Post autor: marcins » 2012-07-25, 19:12

Ok, jest różnica co prawda nie dochodzi do czerwonego, ale mało czasu miałem do testowania... Tzn że apc do wymiany?
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Marki Aut”