Blue majtkowa Foka
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Blue majtkowa Foka
Chciałem Wam pokazać równiez moje drugie wozidło - takie bardziej rodzinne.
Ford Fokus I po fl, 2003 r, 1.8 TDCI, 100 konna w wersji rodzinnej .. zwanej popularnie kombi .
Autko mam od kwietnia 2007 - kolor za cholere mi się nie podobał ale jak to brat powiedział ... kolorem sie nie jeździ . Dlatego ją tak nazywam bo pierwsze skojarzenie z kolorem to ... taki jakiś majtkowy ... a nie na samochód... i tak już zostało.
Jest to wersja X-100 - okazjonalna na 100 lecie forda - występowała tylko w Polsce. Oczywiście salon polska, niebita aczkolowiek malowane było kilka elementów.
Na pokładzie jest:
- 4 airbagi,
- szyby elektryczne przednie,
- elektryczne, podgrzewane lusterka,
- maulana klima,
- komputer pokładowy,
- centralny z alarmem,
- regulacja kiery w dwóch płaszczyznach,
- regulowne siedzisko kierowcy,
- radio fabryczne z CD,
- halogeny.
Z napraw jakie wykonalem w czasie przejechania nią ponad 60 tyś to wymiana czujnika położenia wałka rozrządu, wymiana tarcz i klocków z przodu oraz klocków z tyłu, linki ręcznego, chłodnicy klimy - dziurawa od kamulca, naprawa zaworu sterowania regulacją zmiany geomertii łopatek turbiny i dokładnie rok temu wymieniałem wtryski.
Zmiany ... nie było tego dużo bo miałem ja sprzedać ale później z żoną stwierdziliśmy, że przyda się drugie auto ( tak kupiliśmy micre ) więc kaska sie przykróciła a foka została.
Pierwsze co to alu - zakupiłem w dobrej cenie 15" Cannonica,oponki 195/55 później białe boczne kierunki, oraz lotkę na tylną klapę ... a teraz czekam na przesyłkę skórzanej kiery.
Całkiem niedawno zdecydowałem się na polepszenie osiągów u Kreatora Mocy w Wawie ...
Wykresik poniżej - lata całkiem śmiało - około 127 koni i 338 Nm.
Na chwilę obecną autko ma złożone 205/50 R16 felgi aluteca - ale chybe je sprzedam bo jakoś komfort jazdy spadł i na dołkach obciera tył.
Audio - sterowanie poprzez fabryczne radio i skrzynka w bagarku .. Kondzioł leży i czeka na wolny czas aby go zamontować. Dystanse do przednich drzwi z mdf tez ...
kilka starszych fotek - na których nie ma jeszcze lotki i na 15".
Ford Fokus I po fl, 2003 r, 1.8 TDCI, 100 konna w wersji rodzinnej .. zwanej popularnie kombi .
Autko mam od kwietnia 2007 - kolor za cholere mi się nie podobał ale jak to brat powiedział ... kolorem sie nie jeździ . Dlatego ją tak nazywam bo pierwsze skojarzenie z kolorem to ... taki jakiś majtkowy ... a nie na samochód... i tak już zostało.
Jest to wersja X-100 - okazjonalna na 100 lecie forda - występowała tylko w Polsce. Oczywiście salon polska, niebita aczkolowiek malowane było kilka elementów.
Na pokładzie jest:
- 4 airbagi,
- szyby elektryczne przednie,
- elektryczne, podgrzewane lusterka,
- maulana klima,
- komputer pokładowy,
- centralny z alarmem,
- regulacja kiery w dwóch płaszczyznach,
- regulowne siedzisko kierowcy,
- radio fabryczne z CD,
- halogeny.
Z napraw jakie wykonalem w czasie przejechania nią ponad 60 tyś to wymiana czujnika położenia wałka rozrządu, wymiana tarcz i klocków z przodu oraz klocków z tyłu, linki ręcznego, chłodnicy klimy - dziurawa od kamulca, naprawa zaworu sterowania regulacją zmiany geomertii łopatek turbiny i dokładnie rok temu wymieniałem wtryski.
Zmiany ... nie było tego dużo bo miałem ja sprzedać ale później z żoną stwierdziliśmy, że przyda się drugie auto ( tak kupiliśmy micre ) więc kaska sie przykróciła a foka została.
Pierwsze co to alu - zakupiłem w dobrej cenie 15" Cannonica,oponki 195/55 później białe boczne kierunki, oraz lotkę na tylną klapę ... a teraz czekam na przesyłkę skórzanej kiery.
Całkiem niedawno zdecydowałem się na polepszenie osiągów u Kreatora Mocy w Wawie ...
Wykresik poniżej - lata całkiem śmiało - około 127 koni i 338 Nm.
Na chwilę obecną autko ma złożone 205/50 R16 felgi aluteca - ale chybe je sprzedam bo jakoś komfort jazdy spadł i na dołkach obciera tył.
Audio - sterowanie poprzez fabryczne radio i skrzynka w bagarku .. Kondzioł leży i czeka na wolny czas aby go zamontować. Dystanse do przednich drzwi z mdf tez ...
kilka starszych fotek - na których nie ma jeszcze lotki i na 15".
Z nissanem od 2005 roku
- Kreyzol WPR
- fanatyk nissana
- Posty: 614
- Rejestracja: 2009-12-08, 23:57
- Lokalizacja: Pruszków
sie zastanawiam jak się udało tyle niutków wycisnąć ?
jak z trakcją przy tym momencie ?
jak z trakcją przy tym momencie ?
Producent okien i drzwi z pvc, alu: www.justa.pl
Wiesz co ... może dlatego, ze wtrsyki były nowe wkładane ... nawet po 2- gim strojeniu był motyw i padło podejrzenie, ze przepływka jest uszkodzona bo jakos mało kopci jak na taki przyrost. Wstawili nowa przepływkę i było bez zmian.
Trakcja .. no nawet na 16" na drugim zrywa ... jak mokro to trzeba pracowac gazem ostrożnie. Żonka któregos dnia po deszczu strzeliła ze sprzęgła na 2 i dziwiła się, ze auto nie jedzie .. tylko szumi ... i ściąga w bok ... stwierdziła, ze sprzęgło chyba siada ...
Generalnie już sie przyzwyczaiłem i .. jakoś tak mało
Trakcja .. no nawet na 16" na drugim zrywa ... jak mokro to trzeba pracowac gazem ostrożnie. Żonka któregos dnia po deszczu strzeliła ze sprzęgła na 2 i dziwiła się, ze auto nie jedzie .. tylko szumi ... i ściąga w bok ... stwierdziła, ze sprzęgło chyba siada ...
Generalnie już sie przyzwyczaiłem i .. jakoś tak mało
Z nissanem od 2005 roku
No to nieźle, u mnie też wtryski nowe, tylko nie ma kiedy jechać na rolki.
A czy u Ciebie idzie do 3500 obr a później czuć, że to jednak Diesel, czy kręci do czerwonego niemalże jak benzyna ?
A czy u Ciebie idzie do 3500 obr a później czuć, że to jednak Diesel, czy kręci do czerwonego niemalże jak benzyna ?
Producent okien i drzwi z pvc, alu: www.justa.pl
do startu turbo leci do czerwonego bez zadyszki . Turbo wstaje od ok 1800- 2000, na wykresie niby spada ale praktycznie tego nie czuć .. choc nie ma co ciągnąc go do czerwonego bo przy zmianie biegu na wyższy obroty spadają około 1200 wiec wchodzi już w maxa i krótko się robi = wachlowanie szybsze biegami a nie czuc kopa. Lepiej kręcić do ok 3tyś i wtedy po zmianie wpada ładnie w obroty.
Jak turbo Ci wstaje od 3500 to masz najprawdopodobniej zapieczoną kierownice zmiany geometrii turbo - ja maiłem tak samo - poczytaj na fokusie są tematy
Jak turbo Ci wstaje od 3500 to masz najprawdopodobniej zapieczoną kierownice zmiany geometrii turbo - ja maiłem tak samo - poczytaj na fokusie są tematy
Z nissanem od 2005 roku
U mnie wszystkie kierownice mają się dobrzeSzymeq pisze:Jak turbo Ci wstaje od 3500 to masz najprawdopodobniej zapieczoną kierownice zmiany geometrii turbo - ja maiłem tak samo - poczytaj na fokusie są tematy
Silnik ciągnie od 1500obr, przed 2000 jest pierwszy kopniak, przed 3000 drugi i ciągnie do końca. Tylko na 1 i 2 jak depne na maxa to lepiej przełożyć przy 3500 na nastepny bo czuć że nie idzie. Jak stopniowo deptam w pedał to jest ok.
Producent okien i drzwi z pvc, alu: www.justa.pl
Ruszcie z rolki to zobaczysz w czym jest diesel dobrybombel pisze: Stawiam, że Primera 2,0 nawet nie GT by foke zrobila
@ Szymeq ile foka pali?
Sprzedam 200sx s13
viewtopic.php?p=396678#396678
viewtopic.php?p=396678#396678
- odrazu napiszę, że nie jeżdzę ekonomicznie - poprostu normalnie, gdzie trzeba tam przykładamEnDrIu pisze:@ Szymeq ile foka pali?
na 16" 205/50 - w granicach 8 - 8,5 l/100
na 14" 185/65 - w granicach 7 - 7,5l/100
Najniżej udało mi się zejść na trasie ok 5l/ 100 - najwięcej w mieście 8,5
Z nissanem od 2005 roku
U mnie 7,5 w mieście, koła 15".
Na razie to co jest wystarcza, ale za 1300 po + 30% to kusząca oferta
Ciekawy jestem czy przy mojej wersji przyrosty mogą być tego samego rozmiaru
Na razie to co jest wystarcza, ale za 1300 po + 30% to kusząca oferta
Ciekawy jestem czy przy mojej wersji przyrosty mogą być tego samego rozmiaru
Producent okien i drzwi z pvc, alu: www.justa.pl
Miałbym wówczas ze 150 kucy
Te chlapacze miałeś czy dokupowałeś ?
Te chlapacze miałeś czy dokupowałeś ?
Producent okien i drzwi z pvc, alu: www.justa.pl
O kurde To wyniki po chipie?(wlasciwie to liczylem, ze napiszesz o spalaniu przed i po chipowaniu ). Duzo Foka pali.Szymeq pisze:- odrazu napiszę, że nie jeżdzę ekonomicznie - poprostu normalnie, gdzie trzeba tam przykładamEnDrIu pisze:@ Szymeq ile foka pali?
na 16" 205/50 - w granicach 8 - 8,5 l/100
na 14" 185/65 - w granicach 7 - 7,5l/100
Najniżej udało mi się zejść na trasie ok 5l/ 100 - najwięcej w mieście 8,5
Sprzedam 200sx s13
viewtopic.php?p=396678#396678
viewtopic.php?p=396678#396678
Ładny przyrost po tym chipowaniu, ale wujek mój ma takiego samego 1.8 TDCi w kombi i dwumasy mu lecą jeden za drugim na serii. Rocznik bodajże 2004 ale do tej pory sypnęło mu się już pół samochodu. EGR, wtryski i pompa (jego wina ale poszło na gwarancji jeszcze), sprzęgło x2, dwumas x2, lecą łączniki dolotu te gumowe grzybki - 2 rocznie nowe. Miał problemy z elektryką i masę przygód. Najlepszy numer to źle położony lakier w fabryce, zdzieraliśmy na myjce jedną warstwę a pod nią siedział drugi kolor metalik. Sprawa otarła się o sąd i zakończyła ponownym malowaniem wozu w Niemczech w fabryce. Teraz rdzewieją prawe drzwi, tylna klapa i progi.
Ogólnie dopóki nie zaczęł się psuć to fajnie się nim jeździło, dobrze się prowadził. Wnętrze fajne, szczególnie porównująć do konkurencji z tego okresu. Tylko te awarie zbyt często się zdarzają, może taki wadliwy egzemplarz.
Ogólnie dopóki nie zaczęł się psuć to fajnie się nim jeździło, dobrze się prowadził. Wnętrze fajne, szczególnie porównująć do konkurencji z tego okresu. Tylko te awarie zbyt często się zdarzają, może taki wadliwy egzemplarz.
No generalnie 2-masa jeszcze się nie odzywała .. tfu ... tfu nic sie ze sprzęgłem nie dzieje, czy było wymieniane .. nie wiem w książce żadnych wpisów dotyczących sprzegła nie ma. EGR mam zaślepiony - już takiego kupiłem. Jedynie zawór geomertii turbiny ( membrama dziurawa i poszła na zamianke ta z egr'a ) no i te wtryski - ale też podejrzewam, że na własne życzenie - kiepskie paliwo - teraz tylko Verva ON.
Niestety rdza jest aktywna i gdzieniegdzie wychodzi .. u mnie na tylnej klapie i z przodu na progach - trzeba bedzie malować ...
[ Dodano: 2010-02-27, 21:23 ]
Z ciekawostek- dziś trasa 660km, 4 osoby prędkość przelotowa oscylowała 100-130. Średnia prędkość na kompie 79km/h .. spalanie wyliczone 5,3l/100.
Niestety rdza jest aktywna i gdzieniegdzie wychodzi .. u mnie na tylnej klapie i z przodu na progach - trzeba bedzie malować ...
[ Dodano: 2010-02-27, 21:23 ]
Z ciekawostek- dziś trasa 660km, 4 osoby prędkość przelotowa oscylowała 100-130. Średnia prędkość na kompie 79km/h .. spalanie wyliczone 5,3l/100.
Ostatnio zmieniony 2014-01-03, 21:56 przez Szymeq, łącznie zmieniany 1 raz.
Z nissanem od 2005 roku
Przyszedł czas aby pomyśleć o pozbyciu się autka - w chwili obecnej oraz w najbliższej przyszłości 2 auta są mi zbędne. Niedawno zrobiłem progi oraz wymieniałem przednie błotniki. Niestety nie było sensu ich ratować - rdza opanowała od wewnątrz. O dziwo fabryczne chlapacze, zakola oraz wytłumienia a jak zdjęliśmy błotniki to ze 2 kg piachu wypadło.
Tak więc auto jset niebawem do kupienia - jeszcze przez chwilkę muszę nim pośmigać a w tym czasie chętni niech dzwonią. Wszelkie info odnośnie kupna na PW tam podam tel i pogadamy.
Tak więc auto jset niebawem do kupienia - jeszcze przez chwilkę muszę nim pośmigać a w tym czasie chętni niech dzwonią. Wszelkie info odnośnie kupna na PW tam podam tel i pogadamy.
Z nissanem od 2005 roku
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kurcze jak pięknie po wirusie wyszło
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
no trzeba przyznać że ładnie się czipują te fordowskie klekoty. Stosunek ceny do przyrostu jest mega korzystny Ja ostatnio zakupiłem takiego dla rodziców tylko że TDDi nie chciałem tdci ze względu na dwumas i padające wtryski wiadomo mocy brakuje ale jako dupowóz sprawdza się nieźle i zawieszenie w tych autach jest naprawdę świetne
Foka do kupienia ... foka do kupienia
http://otomoto.pl/ford-focus-salon-pols ... 00995.html
http://otomoto.pl/ford-focus-salon-pols ... 00995.html
Z nissanem od 2005 roku
W związku z tym, że się pozmieniało ... kasa na dokładkę do innego auta poszła w inną stronę to foka zostaje.
Od nowego roku wymieniłem tarcze i klocki przód+ klocki tył, generalny remont tylnego zawieszenia - wszystkie tuleje, śruby, łączniki itp. Doszły również 2 nowe oponki ... i się turla dalej.
Od nowego roku wymieniłem tarcze i klocki przód+ klocki tył, generalny remont tylnego zawieszenia - wszystkie tuleje, śruby, łączniki itp. Doszły również 2 nowe oponki ... i się turla dalej.
Z nissanem od 2005 roku
Jako, że auto odmówiło posłuszeństwa -idzie do sprzedania.
http://otomoto.pl/ford-focus-salon-pols ... 62425.html
Po prostu nie chcę już go naprawiać - ja się nacieszyłem teraz niech ktoś inny się cieszy
http://otomoto.pl/ford-focus-salon-pols ... 62425.html
Po prostu nie chcę już go naprawiać - ja się nacieszyłem teraz niech ktoś inny się cieszy
Z nissanem od 2005 roku