Seat Ibiza 6L Cupra 1.8T BBU
: 2017-04-17, 00:22
Po 4 latach z chrupem nadszedł czas na zmiany. Postanowiłem pójść w VAG-a z którego zawsze się śmiałem i nadal się śmieję
MODEL: Seat Ibiza 6L Cupra
ROK: 2005
KOLOR: Żółty L51H
SILNIK: BBU 1.8T (turbina K03S)
MOC : 180KM -> ~210KM
UKLAD DOLOTOWY: FMIC seria Cupra, seryjna pucha z Boschem, powymieniane wężyki podciśnień na nowe
UKLAD WYDECHOWY: DP + seria na tłumiku końcowym Supersprint
ELEKTRONIKA: wirus, turbotimer Apexi
UKLAD NAPĘDOWY: Skrzynia 5 biegów (w planach przejście z dwumasy na jednomasę Sachsa z VR6)
ZAWIESZENIE: seria (pod koniec miesiąca wlatują springi H&R dla poprawy prowadzenia)
UKLAD HAMULCOWY: 312 z przodu na tarczy Zimmermanna + klocki Zimmermann, tył 232 na tarczy Textar + klocki Textar
BODY-KIT: Seria, brak oznaczeń na klapie, przyciemnione szyby tylne boczne i tylna, elektrycznie składane lusterka
Opony/felgi : Felgi AEV 17" + Dunlop SP Sport Maxx 205/40/17
ŚRODEK: Seria, czarna podsufitka
AUDIO: Seria + JVC KW-R400 + Focal K2 Power 165KF + skrzynka 10L z głośnikiem 20cm
WAGA: ~1175kg
OSIĄGI: katalogowo 7,3s/100kmh -> obecnie lekko ponad 6s
Po kupnie od razu wleciał nowy komplet hamulców i rozrząd na częściach Ruville + pompa wody Hepu. Zregenerowałem turbinę i auto odżyło.
Trzeba przyznać, że jest wariat. Jednak to nie N/A i trzeba się na nowo uczyć auta.
Pyknęło ok 6000km więc czas na nowe oleum. Wybór padł na AMSOIL 5W50 + płukanka Millersa + filtr Knecht.
Bee lata po Wrocławiu i czasem żądli
rzy
MODEL: Seat Ibiza 6L Cupra
ROK: 2005
KOLOR: Żółty L51H
SILNIK: BBU 1.8T (turbina K03S)
MOC : 180KM -> ~210KM
UKLAD DOLOTOWY: FMIC seria Cupra, seryjna pucha z Boschem, powymieniane wężyki podciśnień na nowe
UKLAD WYDECHOWY: DP + seria na tłumiku końcowym Supersprint
ELEKTRONIKA: wirus, turbotimer Apexi
UKLAD NAPĘDOWY: Skrzynia 5 biegów (w planach przejście z dwumasy na jednomasę Sachsa z VR6)
ZAWIESZENIE: seria (pod koniec miesiąca wlatują springi H&R dla poprawy prowadzenia)
UKLAD HAMULCOWY: 312 z przodu na tarczy Zimmermanna + klocki Zimmermann, tył 232 na tarczy Textar + klocki Textar
BODY-KIT: Seria, brak oznaczeń na klapie, przyciemnione szyby tylne boczne i tylna, elektrycznie składane lusterka
Opony/felgi : Felgi AEV 17" + Dunlop SP Sport Maxx 205/40/17
ŚRODEK: Seria, czarna podsufitka
AUDIO: Seria + JVC KW-R400 + Focal K2 Power 165KF + skrzynka 10L z głośnikiem 20cm
WAGA: ~1175kg
OSIĄGI: katalogowo 7,3s/100kmh -> obecnie lekko ponad 6s
Po kupnie od razu wleciał nowy komplet hamulców i rozrząd na częściach Ruville + pompa wody Hepu. Zregenerowałem turbinę i auto odżyło.
Trzeba przyznać, że jest wariat. Jednak to nie N/A i trzeba się na nowo uczyć auta.
Pyknęło ok 6000km więc czas na nowe oleum. Wybór padł na AMSOIL 5W50 + płukanka Millersa + filtr Knecht.
Bee lata po Wrocławiu i czasem żądli
rzy