SAAB 9-5 VECTOR sport kombi
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
SAAB 9-5 VECTOR sport kombi
No i przyszła pora zaprezentować swoje nowe autko
MY03 9-5 kombi w fabrycznej wersji VECTOR SPORT,auto zostało zakupione z uszkodzonym silnikiem 3.0tid[177km]
ponieważ ta wersja jest świetnie wyposażona już fabrycznie to posłuży za zrobienie bardzo ciekawego projektu
Mianowicie rezygnujemy z silnika 3.0 tid na rzecz pancernego motoru z saaba 900 coupe-przypuszczalnie 2.0 turbo o nominanej mocy 185km[przypuszczalnie bo dopiero po inspekcji wewnątrz silnika dowiemy się czy ktoś tłoków z 2.3 nie włożył
Przeróbka jest ciężka,pracochłonna i wymaga sporo wiedzy technicznej-wszystkim zajmuje się mój dobry kolega DAREK z rembertowa[12 lat mechaniki saaba robi swoje]
wyposażenie auta obejmuje m.in.:
-xenony,-climatronic,-kolorową navi,-ESP,-ASR,-czarną skórzaną tapicerkę[przednie fotele półkubełkowe],-gruba profilowana kierownica[jak w AERO],-deska rozdzielcza z czarnym drewnem,-sportowe zawieszenie -15mm,-grubsze stabilizatory,-grube amortyzatory,-big brake kit 308mm przód/303mm tył,parktronic,webasto[które po przełożeniu na benzyniaka raczej nie zadziała]
MODYFIKACJE i PRZERÓBKI:
-montaż silnika z saaba 900 turbo,-
-turbina garett T25
-gruby dolot pod turbo[szerszy niż w 9-5 aero]
-customowy downpipe
-układ wydechowy 3calowy[przejęty z TIDa,bez katalizatorów]
-zaadoptowana wiązka z 3.0tid
-czerwone wtryski
-skrzynia biegów o przełożeniu głównym 3.82[zdecydowanie ułatwi ruszanie,ale spowolni auto do pierwszych 100km/h]
-sprzęgło najprawdopodobniej w oparciu o tarczę 240mm aero-wzmocniona okładzina
Jest to totalny hybrydowy projekt,unikalne połączenie najlepszych cech mocnego diesla z turbo benzyną
wszelkie modyfikacje mają charakter mocno rozwojowy w kierunku 300km,500nm
na chwilę wyjechania z garażu auto powinno dysponowac ok 250km 400nm-zweryfikujemy na hamowni
CIEKAWOSTKA: w autku bedzie zamontowana bardzo wydajna instalacja LPG
MY03 9-5 kombi w fabrycznej wersji VECTOR SPORT,auto zostało zakupione z uszkodzonym silnikiem 3.0tid[177km]
ponieważ ta wersja jest świetnie wyposażona już fabrycznie to posłuży za zrobienie bardzo ciekawego projektu
Mianowicie rezygnujemy z silnika 3.0 tid na rzecz pancernego motoru z saaba 900 coupe-przypuszczalnie 2.0 turbo o nominanej mocy 185km[przypuszczalnie bo dopiero po inspekcji wewnątrz silnika dowiemy się czy ktoś tłoków z 2.3 nie włożył
Przeróbka jest ciężka,pracochłonna i wymaga sporo wiedzy technicznej-wszystkim zajmuje się mój dobry kolega DAREK z rembertowa[12 lat mechaniki saaba robi swoje]
wyposażenie auta obejmuje m.in.:
-xenony,-climatronic,-kolorową navi,-ESP,-ASR,-czarną skórzaną tapicerkę[przednie fotele półkubełkowe],-gruba profilowana kierownica[jak w AERO],-deska rozdzielcza z czarnym drewnem,-sportowe zawieszenie -15mm,-grubsze stabilizatory,-grube amortyzatory,-big brake kit 308mm przód/303mm tył,parktronic,webasto[które po przełożeniu na benzyniaka raczej nie zadziała]
MODYFIKACJE i PRZERÓBKI:
-montaż silnika z saaba 900 turbo,-
-turbina garett T25
-gruby dolot pod turbo[szerszy niż w 9-5 aero]
-customowy downpipe
-układ wydechowy 3calowy[przejęty z TIDa,bez katalizatorów]
-zaadoptowana wiązka z 3.0tid
-czerwone wtryski
-skrzynia biegów o przełożeniu głównym 3.82[zdecydowanie ułatwi ruszanie,ale spowolni auto do pierwszych 100km/h]
-sprzęgło najprawdopodobniej w oparciu o tarczę 240mm aero-wzmocniona okładzina
Jest to totalny hybrydowy projekt,unikalne połączenie najlepszych cech mocnego diesla z turbo benzyną
wszelkie modyfikacje mają charakter mocno rozwojowy w kierunku 300km,500nm
na chwilę wyjechania z garażu auto powinno dysponowac ok 250km 400nm-zweryfikujemy na hamowni
CIEKAWOSTKA: w autku bedzie zamontowana bardzo wydajna instalacja LPG
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Mam pytanie, czy chcesz budować moc na t25?? Nie lepiej coś wydajniejszego wrzucić
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Ciekawe co wleci kolejny dupowozik który robi psikusa tym którzy są zbyt pewni swegobullitt pisze:T25 z tego co wiem od właściciela maszyny będzie na pokładzie tylko do wiosnyPawel18PL pisze:Mam pytanie, czy chcesz budować moc na t25?? Nie lepiej coś wydajniejszego wrzucić
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
No ładnie ładnie.. Chodź myślałem że pójdziesz w okulara a nie lift ale spoko. Dobra wersja wyposażeniowa jestem ciekaw ile rzeźbienia jest przy swapie 3.0TiD'a na benzynke.
3.0TiD seryjnie ma taki kit? big brake kit 308mm przód/303mm ty ?
Daj foty żebyśmy mieli się nad czym poślinić.
Ja bym się pchał bardziej w 2.3Turbo z 9000Aero. Zawsze 2.3 to 2.3 Zwłaszcza jak projekt na 300+
Zdradź szczegół na jakich gratach instalacje LPG planujesz?
3.0TiD seryjnie ma taki kit? big brake kit 308mm przód/303mm ty ?
Daj foty żebyśmy mieli się nad czym poślinić.
Ja bym się pchał bardziej w 2.3Turbo z 9000Aero. Zawsze 2.3 to 2.3 Zwłaszcza jak projekt na 300+
Zdradź szczegół na jakich gratach instalacje LPG planujesz?
Ostatnio zmieniony 2013-01-25, 17:52 przez SiwoL, łącznie zmieniany 1 raz.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BIG BRAKE KIT w 3.0tid to podstawa,jak w AERO,m.in właśnie dlatego wybrałem ta wersję .samych przeróbek jest sporo z takiego diesla na benzynę ale warto moim zdaniem-duzo ciężej zakupic podobnie wyposażone AERO ,bo nikt ich nie oszczędza raczej
co do T25 to jest taka dostępna na silniku ,ktory wkładamy -ale mam nadzieje że niebawem zagości coś bardziej męskiego
co do LPG najprawdopodobniej bedzie STAG[mój ulubiony] i bardzo duży parownik,lub 2 nieco mniejsze-wtryski sie zobaczy-ważne aby same benzynowe wtryski nie były za małe bo lpg bedzie wtedy się pętlic i wywalać CHECK ENGINE
oto kilka zdjęć;
co do T25 to jest taka dostępna na silniku ,ktory wkładamy -ale mam nadzieje że niebawem zagości coś bardziej męskiego
co do LPG najprawdopodobniej bedzie STAG[mój ulubiony] i bardzo duży parownik,lub 2 nieco mniejsze-wtryski sie zobaczy-ważne aby same benzynowe wtryski nie były za małe bo lpg bedzie wtedy się pętlic i wywalać CHECK ENGINE
oto kilka zdjęć;
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Turbinę to ja bym tu widział z GTI-R, fajnie wstaje gneruje sporo niuta i wystarczająco mocy:
Pomiar na hamowni w trybie inercyjnym - bo wtedy nie mieliśmy jeszcze hamulca...
Normalnie na ulicy czy na obciążeniu okolica 350Nm powinna być dostępna już od ok. 2600obr.min
PS. do T25 seryjny DP z benzyniaka podejdzie
W Saabowym Silniczku 2.0 w połączeniu ze zmodowaną głowicą także ta suszarka robi dobrą robotę tylko że seryjne wtryski do maks 270KM starczają:
Pomiar na hamowni w trybie inercyjnym - bo wtedy nie mieliśmy jeszcze hamulca...
Normalnie na ulicy czy na obciążeniu okolica 350Nm powinna być dostępna już od ok. 2600obr.min
PS. do T25 seryjny DP z benzyniaka podejdzie
W Saabowym Silniczku 2.0 w połączeniu ze zmodowaną głowicą także ta suszarka robi dobrą robotę tylko że seryjne wtryski do maks 270KM starczają:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
o przynajmniej wiem czego się spodziewać po T25,ale jakos nie chce mi się wierzyć,że GT17 w moim starym saabie po twoim COOBCIO programie generowała prawie 400nm... i że T25 bedzie mniej wydajna-czy to kwestia odpowiedniego strojenia??
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
T25 jest bardziej wydajna jak GT17... Mój rekord na niej to 265KM (2.0 FMIC + wydech) :
Dla porównania GT17 w 2.3 seria bez kata:
To samo ale inne auto z katalizatorem:
Dla porównania GT17 w 2.3 seria bez kata:
To samo ale inne auto z katalizatorem:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No przede wszystkim jako mapę bazową do odpalenia wrzuciłem ci z 9-3 z silnika B204R - czyli 2.0 t 200KM do tego masz usunięte Immo i wyłączony EVAP...
Darek dzisiaj wysyła strażaka po odbiór sprzętu
Darek dzisiaj wysyła strażaka po odbiór sprzętu
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
no odpalony .najwiecej problemu z wiązką było.trzeba było połozyc nowa...pozostały sprawy kosmetyczne nz kilka dni i montaz LPG--dzis odwiedził mnie coobcio z limonem i pochwalili sie ze dostarczyli nieco zmodyfikowane ECU na rozruch ok 200km.dzieki chłopaki
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No i teraz już będzie z górki
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Silniczka nie musisz w nim docierać
Odrazu można stroić
Odrazu można stroić
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
coocbio przeciez wiesz,że silnik nie był remontowany-zakupilismy motor z 900 turbo 2.0 po przebiegiu 114tyś km[wymieniony w serwisie na nowy]
więc bedziemy mogli męsko srube dokręcić-z chęcia na maxa wyciągnę z T25-i tak jeśli nie wyda długo to w zamierzeniu regeneracja i hybryda bedzie lub coś bardziej wydajnego
ps pamiętasz coobcio że obiecales wystroić t25 na jakieś 400nm...
więc bedziemy mogli męsko srube dokręcić-z chęcia na maxa wyciągnę z T25-i tak jeśli nie wyda długo to w zamierzeniu regeneracja i hybryda bedzie lub coś bardziej wydajnego
ps pamiętasz coobcio że obiecales wystroić t25 na jakieś 400nm...
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
no i jeszcze nie dało sie odebrac...kilka drobnostek pozostało a najwieksza to mega przeładowanie ktore powoduje przerywanie pracy silnika´poza tym navi jest w odkodowywaniu´obrotomierz nie działa i przegląd trza zrobic a pozostałe spostrzezenia są takie--wydeszek cichutki jak w serii;zawias genialny wprost troche twardy;hebel mocny;a i pieknie sapie na zaworze by pass bo nie ma przeciez przepływki w tym aucie;a najbardziej cieszy mnie ze skrzynia z diesla wcale nie zamula auta
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Przeładowanie - podciśnienie pewno nie podpięte do aktoatora, albo aktuator uszkodzony
To pikus akurat
No ciekaw jestem co z tego wyjdzie i jak to będzie chodzic.
To pikus akurat
No ciekaw jestem co z tego wyjdzie i jak to będzie chodzic.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
chwilowo BOOST ustawiony na 0.4 bar-dostałem autko do testów i spostrzeżeń
szału nie robi absolutnie ale dzięki długiej skrzyni na 1 jezdzi 65km/h,na 2 -115km/h ,a na 3 ok 160... dużo lepiej jak na normalnej skrzyni
w poniedziałek RED RACE/Coobcio Garage-sprawdzenie czy os trzeba poprawić,wymiana APC na takie z 9-5 oraz hamowanko i jakies drobne strojenie myśle
szału nie robi absolutnie ale dzięki długiej skrzyni na 1 jezdzi 65km/h,na 2 -115km/h ,a na 3 ok 160... dużo lepiej jak na normalnej skrzyni
w poniedziałek RED RACE/Coobcio Garage-sprawdzenie czy os trzeba poprawić,wymiana APC na takie z 9-5 oraz hamowanko i jakies drobne strojenie myśle
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jakie Red Race - panie już chłopaków nie ma na Górczewskiej, teraz jest tam Coobcio Garage
Wpadaj ogarnie się, mam nadzieję że silniczek zdrowiutki i będzie można mu dojeba... boostu
Ps. PB98 koniecznie zatankuj
Wpadaj ogarnie się, mam nadzieję że silniczek zdrowiutki i będzie można mu dojeba... boostu
Ps. PB98 koniecznie zatankuj
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM