Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Opel Astra GSi16v - c20xe+

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-06, 20:40

No nie ma bata seryjna Astra GSI ze zdrową pompą paliwa na ćwiartkę robi czasy w granicach 15-15,2 sek a seryjne Sunny GTi z bardzo dobrym kierwonikiem wykręci ok 15,6sek...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szyman
doświadczony forumowicz
Posty: 211
Rejestracja: 2009-12-09, 12:53
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów

Post autor: Szyman » 2010-04-07, 11:48

muszę przyznać, że mi się astry z tego rocznika nie podobają głównie przez wnętrza, ale ten robi na mnie wrażenie, będę śledził temat powodzenia w modach i jestem pełen podziwu dotychczasowych ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-04-07, 18:44

Co do wnętrza to obecnie auto poruszać się będzie w takiej konfiguracji:
Obrazek

Bardziej mi to poprawiło samopoczucie niż osiągi, ale mam ochotę wypruć wszystko do blachy. Czekam tylko aż jakiś dupowóz się pojawi. Pozdr

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2010-04-07, 19:48

A oni rejestrowali to na 5 osób :)
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-04-25, 17:39

Tak mi teraz auto jeździ:
http://www.youtube.com/watch?v=tMSBc3YUV1A

Niedługo mała zmiana w wydechu i ecumaster na zakończenie. Może się uda walnąć 14stkę :roll:

[ Dodano: 2010-04-25, 18:38 ]
No to udało się. Kurde aż się sam zadziwiłem, wiedziałem że będzie poprawa od ostatnich zawodów w tamtym roku gdzie padło 15.5 ale aż takiej się nie spodziewałem. I to pomimo faktycznie nie najlepszej trakcji na tym zimnym betonie. Opony moje stare, poczciwe T1R, nawet nie wiem na jakim ciśnieniu. Nieźle je sponiewierałem, ale nowe 150 zł sztuka, więc przeżyje. Astra nie była ważona w takiej wersji jak obecnie jeżdże. Czasy były robione na połowie zbiornika paliwa, przez całe zawody zeszło na 1/3.

Z jednej strony szkoda, że tak szybko zrobiliśmy przejazdy bo nie było jeszcze fotografów na stanowiskach, także tylko parę zdjęć i krótka relacja.

Czołówka Polskiego Dragracingu:
Obrazek
Fury gotowe do boju o północy przed zawodami ;)

Fotki jakieś tam:
ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
Mój dream car:
Obrazek

Tutaj dowód mego czasu:
Obrazek

Co do fotek to nie miałem dziś ze sobą żadnego fotografa podczas przejazdów. Później przybył kumpel z lustrem i coś tam pstrykał, jak będą gotowe to wrzucę lepsze foty.

Sama impreza bardzo udana. Zaczęliśmy przejazdy od razu po przybyciu żeby nie stać w kolejkach później. Manewr popłacił, mimo zimnej jeszcze po nocy i słabo nagumowanej nawierzchni udało się walnąć całkiem fajne czasy. Pierwszy start lajtowy żeby wyczuć nawierzchnię - 15.1. Już w sumie jako tako byłem zadowolony, ale przed kolejnym przejazdem lepiej zadbałem o opony, pełna koncentracja i padło 14.756. Banan od ucha do ucha, ja podjarany i dwa następne starty trochę gorsze - 14.8 i 14.9 (za duże obroty na starcie). Został ostatni przejazd eliminacyjny, znów oponki dogrzane, start bajka jak na te warunki, biegi idealnie i mamy 14.735 i prędkość na końcu 152.3 km/h. Pierwsze 60 stóp w 2.2 s co jest niezłym wynikiem, ale na dobrej oponie idzie to jeszcze poprawić :hyhy:

Fura się spisała, żadnych problemów nie stworzyła. Pozwala z podniesioną głową stawać z różnej maści hondami, że o golfach i corrado nawet nie wspomnę. Czekam na oficjalne czasy, zobaczę co tam się udało wywojować w klasie. Liczył się ET + RT, a ja nie chcąc spalić startu na tym dziwnym drzewku ruszałem spokojnie na zielone, gdzie dobre czasy reakcji były przy starcie na pierwszym z trzech żółtych świateł :zdziwko:

Z nadzieją patrzę w przyszłość bo trzeba poprawić wydech. Jakiś czas temu walnąłem w BlueCity w próg zwalniający już z niego zjeżdżając (strasznie są tam wysokie) i pierdzi z plecionki. Do tego przetestuje na hamowni przelotowy tłumik do tego układu co mam i fura zostanie wystrojona na rolkach maha w Unitronicu. Także powinno być jeszcze trochę lepiej.

Pozdro dla wszystkich obecnych na zawodach nissanmaniaków !

Delikatnie zmienilem posta bo strona sie rozjechala
dylson
Ostatnio zmieniony 2010-04-25, 17:47 przez Kenet, łącznie zmieniany 2 razy.

ROKI
aktywny forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-01-31, 11:19
Lokalizacja: W-WA BRD

Post autor: ROKI » 2010-04-25, 17:56

wow 14,7 gratki wynik bardzooooo dobry, powodzenia w dalszych modach

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-26, 06:28

NO nieźle. Praktycznie tylko Kuba dał Ci rade, bo Jemioła nie wspominam nawet :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-26, 07:05

Hehe Ja Primerą Żura wykręciłem 14,513 sek :P
Tak więc na Cargo te wozy mogą ze sobą rywalizaować i będą to bardzo ciekawe pojedynki :D

Ps. Dobry czas 60 stóp miałeś no i zajebiście wysoką prędkość pod koniec ćwiartki... Jak na te moce które generujesz :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2010-04-26, 16:04

Z tą astrą na kresce lepiej nie stawać ;) podaje zdrowo ten niedoceniony GSi-k :) a tak psioczą na te ople :) a wystarczy trochę serca i można coś zdziałać.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-04-29, 14:03

Czas na kolejną część przygód z wydechem.

Jakiś czas temu dorwałem taką fajną końcóweczkę:
Obrazek

Do tego nowe wszystkie gumy na wieszaki, uszczelka pod wydechowca i zaczęliśmy dziś rano działać:
Obrazek
wjechała nowa plecionka
ObrazekObrazek

Wstępne przymiarki tłumika:
ObrazekObrazek

Z tą końcówką to oczywiście żart, jest coś takiego:
ObrazekObrazekObrazek

I po malowaniu:
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek

Wszystko zrobione naprawdę profi, wydech siedzi sztywno i wygląda tak jak chciałem. Co do dźwięku to dotychczasowy brzęko-bzyk poszedł w zapomnienie, jest na niskich bardziej basowo, a na wysokich drze japę. Jest deczko głośniej ale dźwięk jest przyjemniejszy dla ucha. Jeśli chodzi o osiągi to nie czuję spadku, a może i deczko lepiej jest. Pokażą rolki.

Tak sobie burczy na wolnych:
http://www.youtube.com/watch?v=FabPli-6fzs

Następne niusy po strojeniu.

jemiol7
nowy na forum
Posty: 27
Rejestracja: 2009-12-10, 17:34
Lokalizacja: wwa

Post autor: jemiol7 » 2010-04-29, 17:24

Michaś, będzie szał na C jak jej dołożysz :-D

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-04-29, 18:10

Majtki będą same spadały :lol:

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-29, 19:34

I będzie się działo, gratki :-D jak to się mówi, lekka buda, dobry motor i driver czynią cuda :lol:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2010-04-29, 21:39

xtomek pisze:I będzie się działo, gratki jak to się mówi, lekka buda, dobry motor i driver czynią cuda
Dokładnie :) Jak trochę się ogarnałem w czasach jakie kto wykreca jakim motorem to byłem w szoku jak zobaczyłem 14.7 u Ciebie. Naprawde meski wynik :) i jak na takie małe mody. Powodzonka w dalszym modowaniu :)

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-04-29, 22:36

Nie jest taka lekka, poczekajcie jak to przełożę do corsy A :evil:

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-02, 20:35

Wariat :-o , ale zycze powodzenia !!! Chcesz nam..Nissanom... zdrowo dołozyć :-P Ale my, nie odpuścimy. Pozdro brachu :mrgreen:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-05-03, 12:29

Ja też byłem w szoku, że takie ładne czasy udało się wykrecić astrą :) Gratulacje i życzę jeszcze lepszych czasów na następnych zawodach :D Może drzewko startowe poprawią i nawierzchnia będzie lepsza ;) hehe
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-05-09, 15:36

No wyniki mówią same za siebie i dodatkowo bardzo mnie cieszą gdyż z Kenetem byliśmy regularnymi sparing partnerami na C :-) i od niepamiętnych czasów jechaliśmy zderzak w zderzak. Czyli mój Sunny ze starym DE również kręcił okolice 14,7 @ 1/4. Całkiem dobry wynik :-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-05-15, 11:03

Trochę rajdowego wyglądu:

ObrazekObrazekObrazekObrazek

Jest trochę inne ET, pięknie wyszły koła na zewnątrz:
Obrazek

W bieli kółka będą obłędne ;)

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-05-15, 11:37

Przekozak :!: :!:

Swego czasu zastanawiałem się czy do Sunniaka takich nie wrzucić. Zostawił bym srebrne ale to kwestia gustu.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-15, 12:23

Ładne ładne kółeczka mam nadzieję że są lżejsze jak te stere co miałeś :P ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-15, 12:23

Gratuluję felasów, krecha może poczekać :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-05-15, 14:22

Nie ważyłem, z tego co się orientowałem to 0,5 kilo lżejsze na sztuce. Ale mocne w ch... ;-)

na razie zostanę srebrne, ogarnę je razem z budą żeby było wszystko na świeżo.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-15, 21:57

Kenet dawaj z Nami na ułęrz jutro - akurat dobrze przetestujesz nowe kółka :D
Zbiórka u mnie pod Garage o 7:30...
Startuje stamtąd REX i Adaś...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-05-15, 22:44

Następnym razem, na jutro mam inne plany. Pozdro i udanej zabawy!

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-05-16, 00:00

to chyba ori fele z Clio 16V jesli sie nie myle?? nawet moga być ;-) gratulacje fajnego czasu na ćwiartke:)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-05-29, 23:01

Dzięki.
Zrobiłem parę zdjęć mojego parcha póki czysty.

ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek

Szkoda, że zderzak uniemożliwia poprawne założenie hokeja bo chętnie bym go już widział na aucie. Ale trudno, ma jechać a nie wyglądać. Felgi mi się strasznie podobają i nie szukam już innych.

Ze zmian w niedalekiej przyszłości wóz zostanie wystrojony, pojawi się Bilstein B6 i trochę żelastwa pod podwozie. Przy okazji pasuje odświeżyć kilka elementów gumowo-metalowych w zawieszeniu. A później jakiś wypad na Ułęż będę chciał zaliczyć.

Pochwale się jeszcze dupowozem, który nabył ostatnio mój brat. Teraz można bardziej się przyłożyć do wybebeszenia Astry i dalszych modów, gdyż w garażu w Warszawie jest auto zastępcze.

Primera P11.144 2.0 16v + LPG. W środku skóra, klimatronic, elektryka, ogólnie wypas.
ObrazekObrazek

Pozdr

[ Dodano: 2010-05-29, 21:57 ]
Kolega zrobił mi parę szybkich fotek w miejscu, które wszyscy pewnie kojarzycie:

ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek

Pozdro.

[ Dodano: 2010-05-30, 01:58 ]
Żeby nie było, że upalam tylko na prostej:
http://www.youtube.com/watch?v=cYpYuZrizOk
http://www.youtube.com/watch?v=1NT2d7QPWpw
http://www.youtube.com/watch?v=vUYmBL4_IqA

Może nie było jakoś szybko bo prędkość przy jakiej składałem auto to max 70 km/h ale widać, że już seryjna Astra pozwala fajnie polatać po takich wolnych zakrętach. Zaznaczam, że nie ciągnąłem jak głupi za rękaw, wszystko kwestia balansu i hebli. Do tego plusem jest, że obie ręce na kierownicy i można spokojnie jakieś tam kontry zakładać jak potrzeba. Akurat tu wychylenia były małe ale auto w sumie nie wywala przodem na tyle mocno żeby trzeba było je ustawiać bokiem. Nie mogę się jakiegoś wypadu na zakręty doczekać. Polecam każdemu sobie tak polatać, można fajnie auto wyczuć. Parking na cargo jest w miarę równy i o tej porze ruch znikomy a trening zawsze się przyda. Brakuje w Warszawie fajnych miejsc gdzie można by spokojnie polatać :/

A no i słychać jak głośna jest teraz Astra na Motowydechu :zawstydzony:

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-05-31, 19:56

Teraz w drugą stronę ziom :mrgreen: Zamiata dupą jak trzeba :-) Mój po zglebieniu już nie chce tak śmigać a szkoda bo wesoło było.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-05-31, 21:30

Było i w drugą, oblatałem całe parkingi. Kończ saniacza bo dawno batów nie zebrałem na cargo :lol:

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-02, 21:21

Astra nie stoi w miejscu coś tam się z nią dzieje - obowiązkowo widzę ją na jakiejś pojeżdżawce :P

Ps. Jak na te krawężniki patrzę to mnie ściska tam na dole hehe...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Zablokowany

Wróć do „Inne Marki Aut”