Opel Astra GSi16v - c20xe+
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No nie ma bata seryjna Astra GSI ze zdrową pompą paliwa na ćwiartkę robi czasy w granicach 15-15,2 sek a seryjne Sunny GTi z bardzo dobrym kierwonikiem wykręci ok 15,6sek...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Tak mi teraz auto jeździ:
http://www.youtube.com/watch?v=tMSBc3YUV1A
Niedługo mała zmiana w wydechu i ecumaster na zakończenie. Może się uda walnąć 14stkę
[ Dodano: 2010-04-25, 18:38 ]
No to udało się. Kurde aż się sam zadziwiłem, wiedziałem że będzie poprawa od ostatnich zawodów w tamtym roku gdzie padło 15.5 ale aż takiej się nie spodziewałem. I to pomimo faktycznie nie najlepszej trakcji na tym zimnym betonie. Opony moje stare, poczciwe T1R, nawet nie wiem na jakim ciśnieniu. Nieźle je sponiewierałem, ale nowe 150 zł sztuka, więc przeżyje. Astra nie była ważona w takiej wersji jak obecnie jeżdże. Czasy były robione na połowie zbiornika paliwa, przez całe zawody zeszło na 1/3.
Z jednej strony szkoda, że tak szybko zrobiliśmy przejazdy bo nie było jeszcze fotografów na stanowiskach, także tylko parę zdjęć i krótka relacja.
Czołówka Polskiego Dragracingu:
Fury gotowe do boju o północy przed zawodami
Fotki jakieś tam:
Mój dream car:
Tutaj dowód mego czasu:
Co do fotek to nie miałem dziś ze sobą żadnego fotografa podczas przejazdów. Później przybył kumpel z lustrem i coś tam pstrykał, jak będą gotowe to wrzucę lepsze foty.
Sama impreza bardzo udana. Zaczęliśmy przejazdy od razu po przybyciu żeby nie stać w kolejkach później. Manewr popłacił, mimo zimnej jeszcze po nocy i słabo nagumowanej nawierzchni udało się walnąć całkiem fajne czasy. Pierwszy start lajtowy żeby wyczuć nawierzchnię - 15.1. Już w sumie jako tako byłem zadowolony, ale przed kolejnym przejazdem lepiej zadbałem o opony, pełna koncentracja i padło 14.756. Banan od ucha do ucha, ja podjarany i dwa następne starty trochę gorsze - 14.8 i 14.9 (za duże obroty na starcie). Został ostatni przejazd eliminacyjny, znów oponki dogrzane, start bajka jak na te warunki, biegi idealnie i mamy 14.735 i prędkość na końcu 152.3 km/h. Pierwsze 60 stóp w 2.2 s co jest niezłym wynikiem, ale na dobrej oponie idzie to jeszcze poprawić :hyhy:
Fura się spisała, żadnych problemów nie stworzyła. Pozwala z podniesioną głową stawać z różnej maści hondami, że o golfach i corrado nawet nie wspomnę. Czekam na oficjalne czasy, zobaczę co tam się udało wywojować w klasie. Liczył się ET + RT, a ja nie chcąc spalić startu na tym dziwnym drzewku ruszałem spokojnie na zielone, gdzie dobre czasy reakcji były przy starcie na pierwszym z trzech żółtych świateł :zdziwko:
Z nadzieją patrzę w przyszłość bo trzeba poprawić wydech. Jakiś czas temu walnąłem w BlueCity w próg zwalniający już z niego zjeżdżając (strasznie są tam wysokie) i pierdzi z plecionki. Do tego przetestuje na hamowni przelotowy tłumik do tego układu co mam i fura zostanie wystrojona na rolkach maha w Unitronicu. Także powinno być jeszcze trochę lepiej.
Pozdro dla wszystkich obecnych na zawodach nissanmaniaków !
Delikatnie zmienilem posta bo strona sie rozjechala
dylson
http://www.youtube.com/watch?v=tMSBc3YUV1A
Niedługo mała zmiana w wydechu i ecumaster na zakończenie. Może się uda walnąć 14stkę
[ Dodano: 2010-04-25, 18:38 ]
No to udało się. Kurde aż się sam zadziwiłem, wiedziałem że będzie poprawa od ostatnich zawodów w tamtym roku gdzie padło 15.5 ale aż takiej się nie spodziewałem. I to pomimo faktycznie nie najlepszej trakcji na tym zimnym betonie. Opony moje stare, poczciwe T1R, nawet nie wiem na jakim ciśnieniu. Nieźle je sponiewierałem, ale nowe 150 zł sztuka, więc przeżyje. Astra nie była ważona w takiej wersji jak obecnie jeżdże. Czasy były robione na połowie zbiornika paliwa, przez całe zawody zeszło na 1/3.
Z jednej strony szkoda, że tak szybko zrobiliśmy przejazdy bo nie było jeszcze fotografów na stanowiskach, także tylko parę zdjęć i krótka relacja.
Czołówka Polskiego Dragracingu:
Fury gotowe do boju o północy przed zawodami
Fotki jakieś tam:
Mój dream car:
Tutaj dowód mego czasu:
Co do fotek to nie miałem dziś ze sobą żadnego fotografa podczas przejazdów. Później przybył kumpel z lustrem i coś tam pstrykał, jak będą gotowe to wrzucę lepsze foty.
Sama impreza bardzo udana. Zaczęliśmy przejazdy od razu po przybyciu żeby nie stać w kolejkach później. Manewr popłacił, mimo zimnej jeszcze po nocy i słabo nagumowanej nawierzchni udało się walnąć całkiem fajne czasy. Pierwszy start lajtowy żeby wyczuć nawierzchnię - 15.1. Już w sumie jako tako byłem zadowolony, ale przed kolejnym przejazdem lepiej zadbałem o opony, pełna koncentracja i padło 14.756. Banan od ucha do ucha, ja podjarany i dwa następne starty trochę gorsze - 14.8 i 14.9 (za duże obroty na starcie). Został ostatni przejazd eliminacyjny, znów oponki dogrzane, start bajka jak na te warunki, biegi idealnie i mamy 14.735 i prędkość na końcu 152.3 km/h. Pierwsze 60 stóp w 2.2 s co jest niezłym wynikiem, ale na dobrej oponie idzie to jeszcze poprawić :hyhy:
Fura się spisała, żadnych problemów nie stworzyła. Pozwala z podniesioną głową stawać z różnej maści hondami, że o golfach i corrado nawet nie wspomnę. Czekam na oficjalne czasy, zobaczę co tam się udało wywojować w klasie. Liczył się ET + RT, a ja nie chcąc spalić startu na tym dziwnym drzewku ruszałem spokojnie na zielone, gdzie dobre czasy reakcji były przy starcie na pierwszym z trzech żółtych świateł :zdziwko:
Z nadzieją patrzę w przyszłość bo trzeba poprawić wydech. Jakiś czas temu walnąłem w BlueCity w próg zwalniający już z niego zjeżdżając (strasznie są tam wysokie) i pierdzi z plecionki. Do tego przetestuje na hamowni przelotowy tłumik do tego układu co mam i fura zostanie wystrojona na rolkach maha w Unitronicu. Także powinno być jeszcze trochę lepiej.
Pozdro dla wszystkich obecnych na zawodach nissanmaniaków !
Delikatnie zmienilem posta bo strona sie rozjechala
dylson
Ostatnio zmieniony 2010-04-25, 17:47 przez Kenet, łącznie zmieniany 2 razy.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe Ja Primerą Żura wykręciłem 14,513 sek
Tak więc na Cargo te wozy mogą ze sobą rywalizaować i będą to bardzo ciekawe pojedynki
Ps. Dobry czas 60 stóp miałeś no i zajebiście wysoką prędkość pod koniec ćwiartki... Jak na te moce które generujesz
Tak więc na Cargo te wozy mogą ze sobą rywalizaować i będą to bardzo ciekawe pojedynki
Ps. Dobry czas 60 stóp miałeś no i zajebiście wysoką prędkość pod koniec ćwiartki... Jak na te moce które generujesz
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Czas na kolejną część przygód z wydechem.
Jakiś czas temu dorwałem taką fajną końcóweczkę:
Do tego nowe wszystkie gumy na wieszaki, uszczelka pod wydechowca i zaczęliśmy dziś rano działać:
wjechała nowa plecionka
Wstępne przymiarki tłumika:
Z tą końcówką to oczywiście żart, jest coś takiego:
I po malowaniu:
Wszystko zrobione naprawdę profi, wydech siedzi sztywno i wygląda tak jak chciałem. Co do dźwięku to dotychczasowy brzęko-bzyk poszedł w zapomnienie, jest na niskich bardziej basowo, a na wysokich drze japę. Jest deczko głośniej ale dźwięk jest przyjemniejszy dla ucha. Jeśli chodzi o osiągi to nie czuję spadku, a może i deczko lepiej jest. Pokażą rolki.
Tak sobie burczy na wolnych:
http://www.youtube.com/watch?v=FabPli-6fzs
Następne niusy po strojeniu.
Jakiś czas temu dorwałem taką fajną końcóweczkę:
Do tego nowe wszystkie gumy na wieszaki, uszczelka pod wydechowca i zaczęliśmy dziś rano działać:
wjechała nowa plecionka
Wstępne przymiarki tłumika:
Z tą końcówką to oczywiście żart, jest coś takiego:
I po malowaniu:
Wszystko zrobione naprawdę profi, wydech siedzi sztywno i wygląda tak jak chciałem. Co do dźwięku to dotychczasowy brzęko-bzyk poszedł w zapomnienie, jest na niskich bardziej basowo, a na wysokich drze japę. Jest deczko głośniej ale dźwięk jest przyjemniejszy dla ucha. Jeśli chodzi o osiągi to nie czuję spadku, a może i deczko lepiej jest. Pokażą rolki.
Tak sobie burczy na wolnych:
http://www.youtube.com/watch?v=FabPli-6fzs
Następne niusy po strojeniu.
Dokładnie Jak trochę się ogarnałem w czasach jakie kto wykreca jakim motorem to byłem w szoku jak zobaczyłem 14.7 u Ciebie. Naprawde meski wynik i jak na takie małe mody. Powodzonka w dalszym modowaniuxtomek pisze:I będzie się działo, gratki jak to się mówi, lekka buda, dobry motor i driver czynią cuda
Wariat , ale zycze powodzenia ! Chcesz nam..Nissanom... zdrowo dołozyć Ale my, nie odpuścimy. Pozdro brachu
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
No wyniki mówią same za siebie i dodatkowo bardzo mnie cieszą gdyż z Kenetem byliśmy regularnymi sparing partnerami na C i od niepamiętnych czasów jechaliśmy zderzak w zderzak. Czyli mój Sunny ze starym DE również kręcił okolice 14,7 @ 1/4. Całkiem dobry wynik
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ładne ładne kółeczka mam nadzieję że są lżejsze jak te stere co miałeś
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kenet dawaj z Nami na ułęrz jutro - akurat dobrze przetestujesz nowe kółka
Zbiórka u mnie pod Garage o 7:30...
Startuje stamtąd REX i Adaś...
Zbiórka u mnie pod Garage o 7:30...
Startuje stamtąd REX i Adaś...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dzięki.
Zrobiłem parę zdjęć mojego parcha póki czysty.
Szkoda, że zderzak uniemożliwia poprawne założenie hokeja bo chętnie bym go już widział na aucie. Ale trudno, ma jechać a nie wyglądać. Felgi mi się strasznie podobają i nie szukam już innych.
Ze zmian w niedalekiej przyszłości wóz zostanie wystrojony, pojawi się Bilstein B6 i trochę żelastwa pod podwozie. Przy okazji pasuje odświeżyć kilka elementów gumowo-metalowych w zawieszeniu. A później jakiś wypad na Ułęż będę chciał zaliczyć.
Pochwale się jeszcze dupowozem, który nabył ostatnio mój brat. Teraz można bardziej się przyłożyć do wybebeszenia Astry i dalszych modów, gdyż w garażu w Warszawie jest auto zastępcze.
Primera P11.144 2.0 16v + LPG. W środku skóra, klimatronic, elektryka, ogólnie wypas.
Pozdr
[ Dodano: 2010-05-29, 21:57 ]
Kolega zrobił mi parę szybkich fotek w miejscu, które wszyscy pewnie kojarzycie:
Pozdro.
[ Dodano: 2010-05-30, 01:58 ]
Żeby nie było, że upalam tylko na prostej:
http://www.youtube.com/watch?v=cYpYuZrizOk
http://www.youtube.com/watch?v=1NT2d7QPWpw
http://www.youtube.com/watch?v=vUYmBL4_IqA
Może nie było jakoś szybko bo prędkość przy jakiej składałem auto to max 70 km/h ale widać, że już seryjna Astra pozwala fajnie polatać po takich wolnych zakrętach. Zaznaczam, że nie ciągnąłem jak głupi za rękaw, wszystko kwestia balansu i hebli. Do tego plusem jest, że obie ręce na kierownicy i można spokojnie jakieś tam kontry zakładać jak potrzeba. Akurat tu wychylenia były małe ale auto w sumie nie wywala przodem na tyle mocno żeby trzeba było je ustawiać bokiem. Nie mogę się jakiegoś wypadu na zakręty doczekać. Polecam każdemu sobie tak polatać, można fajnie auto wyczuć. Parking na cargo jest w miarę równy i o tej porze ruch znikomy a trening zawsze się przyda. Brakuje w Warszawie fajnych miejsc gdzie można by spokojnie polatać
A no i słychać jak głośna jest teraz Astra na Motowydechu :zawstydzony:
Zrobiłem parę zdjęć mojego parcha póki czysty.
Szkoda, że zderzak uniemożliwia poprawne założenie hokeja bo chętnie bym go już widział na aucie. Ale trudno, ma jechać a nie wyglądać. Felgi mi się strasznie podobają i nie szukam już innych.
Ze zmian w niedalekiej przyszłości wóz zostanie wystrojony, pojawi się Bilstein B6 i trochę żelastwa pod podwozie. Przy okazji pasuje odświeżyć kilka elementów gumowo-metalowych w zawieszeniu. A później jakiś wypad na Ułęż będę chciał zaliczyć.
Pochwale się jeszcze dupowozem, który nabył ostatnio mój brat. Teraz można bardziej się przyłożyć do wybebeszenia Astry i dalszych modów, gdyż w garażu w Warszawie jest auto zastępcze.
Primera P11.144 2.0 16v + LPG. W środku skóra, klimatronic, elektryka, ogólnie wypas.
Pozdr
[ Dodano: 2010-05-29, 21:57 ]
Kolega zrobił mi parę szybkich fotek w miejscu, które wszyscy pewnie kojarzycie:
Pozdro.
[ Dodano: 2010-05-30, 01:58 ]
Żeby nie było, że upalam tylko na prostej:
http://www.youtube.com/watch?v=cYpYuZrizOk
http://www.youtube.com/watch?v=1NT2d7QPWpw
http://www.youtube.com/watch?v=vUYmBL4_IqA
Może nie było jakoś szybko bo prędkość przy jakiej składałem auto to max 70 km/h ale widać, że już seryjna Astra pozwala fajnie polatać po takich wolnych zakrętach. Zaznaczam, że nie ciągnąłem jak głupi za rękaw, wszystko kwestia balansu i hebli. Do tego plusem jest, że obie ręce na kierownicy i można spokojnie jakieś tam kontry zakładać jak potrzeba. Akurat tu wychylenia były małe ale auto w sumie nie wywala przodem na tyle mocno żeby trzeba było je ustawiać bokiem. Nie mogę się jakiegoś wypadu na zakręty doczekać. Polecam każdemu sobie tak polatać, można fajnie auto wyczuć. Parking na cargo jest w miarę równy i o tej porze ruch znikomy a trening zawsze się przyda. Brakuje w Warszawie fajnych miejsc gdzie można by spokojnie polatać
A no i słychać jak głośna jest teraz Astra na Motowydechu :zawstydzony:
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Astra nie stoi w miejscu coś tam się z nią dzieje - obowiązkowo widzę ją na jakiejś pojeżdżawce
Ps. Jak na te krawężniki patrzę to mnie ściska tam na dole hehe...
Ps. Jak na te krawężniki patrzę to mnie ściska tam na dole hehe...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM