Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Opel Astra GSi16v - c20xe+

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-01-11, 16:22

Pogratulować wyniku :) Życzę dalszych sukcesów
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-01-11, 19:17

Kenet, ...brawo. Wiosna już wkrótce :-D Poje.....ździmy
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-01-11, 20:19

O jaki kolega wymiatacz nam się tutaj wychował :)
Szalejesz panie szalejesz :D
Ps. Jemiął mi tam naopowiadał że masz męski kolektor wydechowy :) ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-01-18, 12:21

Męski i co najwazniejsze z kwasa, czyli długowieczny i przygoda z pękaniem takim jak na tegoroczym seat racing już się myśle nie powtórzy. A czy coś popsuł czy poprawił sprawdzę na wiosnę. na razie dupohamownia twierdzi, że nie ma lipy. Pozdro


Wczoraj odbyła się kolejna impreza, tym razem pierwszy Rally Sprint zaliczany do generalki cyklu. Załóg było 65! i niestety nie poszło tak dobrze jak ostatnio. Pomyliliśmy się na pierwszym przejeździe i doklepali nam taryfe ale nie tak jak liczyłem 5s, a można przyjąć że w pierwszym przejeździe straciliśmy tak po 25-30s. Odejmując to od sum czasu byłoby nieźle. Ale ewidentnie nie był to mój dzień. Nie mniej jednak po kolejnych czasach widać, że dawaliśmy jakoś rade.
Podsumowując, kolega Astrą 9 w klasie ja 10, ale udało się pokonać Arv'a co można traktować jako sukces.

http://ak-centrum.pl/rallysprint/2011/w ... eralka.htm - 65 załóg!

http://ak-centrum.pl/rallysprint/2011/w ... /klasy.htm

Bardzo miłą chwilą był odbiór medalu za drugie miejsce w klasie przed tygodniem z rąk Prezesa AK Centrum :]

Pozdro.

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-01-18, 16:57

Gratulację :) tylko zazdrościć pasji oraz zapału i chęci w zdobywaniu wyników. :)

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-01-18, 17:57

Gdyby nie taryfa można było realnie liczyc 15-17 miejsce w generalce i 3-5 miejsce w klasie. Impreza jest fajnie przygotowana, bezpieczna także ja się wkręciłem i będę startował o ile czas i finanse pozwolą.

Awatar użytkownika
komorokoro
fanatyk nissana
Posty: 986
Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: komorokoro » 2011-01-18, 19:37

Kenet pisze:. Pomyliliśmy się na pierwszym przejeździe
No to trzeba pilotem wstrząsnąc :hihi:

Rozumiem że to początek sezonu dopiero to wypada życzyć wytrwałości i podium

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-01-19, 09:00

Kenet lecisz w niedziele na csp z ak królewskiego ? :->

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-01-27, 10:59

Wczoraj kolejna zabawa z AK Centrum. Tym razem trafiliśmy na lodowisko lekko przysypane śniegiem i o ile pierwszy przejazd był jeszcze w miarę bo trochę śniegu leżało i auto jakoś tam się wyciągało z zakrętów, to dwa następne to już totalny brak przyczepności i jazda po lodzie. Jak patrzyłem na forfitery to widać było, że warunki ekstremalne bo też ledwo ledwo szły po lodzie.
Widać też jak zmieniły się warunki między pierwszym niezłym a trzecim w naszym odczuciu lepszym przejazdem. Trasa się tak wyślizgała, że bobslejem szybciej bym ją pokonał.

Ciężko się jeździło, ale wolno, więc nie szło przynajmniej polmylić słupków. Czekamy na wyniki, chociaż wczoraj największe znaczenie po jako takim ogarnianiu miały opony. No i oczywiście fwd na śniegu to najgorsza opcja jeśli chodzi o zabawę i efektywność jazdy. A co gorsza w klasie mieliśmy starsze wolnossące imprezy gt.

A tutaj filmy:
http://www.youtube.com/watch?v=Pq5InpEt1I8 - dobry pierwszy przejazd

http://www.youtube.com/watch?v=t-Xz0a7l5uc - przejazd kamikadze

http://www.youtube.com/watch?v=ASye7QYg-1k - dobry trzeci przejazd ale już po samym lodzie

Następnym razem jadę jak nie będzie śniegu i lodu.

A no i Astra przeszła badanie głośności - wynik przy 3500 tys. obr - 92 dB , 1 dB poniżej limitu ;)

EDIT:

Są i wyniki:

http://ak-centrum.pl/supersprint/2011/w ... /klasy.htm
http://ak-centrum.pl/supersprint/2011/w ... eralka.htm

Byłem 5ty w klasie, 15 w generalce, trzecim najszybszym FWD. Nie wiem jak kolega z Felicji Pickup mógł wygrać generalkę bez opon z kolcami :shock:

Pozdr

EDIT 2
Ponieważ T1R nie specjalnie nadaje się do szybkiej jazdy po zakrętach właśnie zamówiłem i wjeżdża taka guma:

Obrazek
Federal 595 rs-r

Zobaczymy co to warte, podobno lepi jak R888 ale jest bardziej daily drive friendly. Nie będzie lipy myśle, ale i kapetona już nie usmaże. Moje T1R będą na handel na wiatrakach, spokojnie jeszcze sezon obsłużą, albo pojadą jakąś grubą Ułęż.

A we wnętrzu zagości oprócz korektora siły hamowania na tył zagości także hydrołapa:

Obrazek

http://allegro.pl/hydrauliczny-hamulec- ... 17010.html

Starczy zakupów na jakiś czas. Zostało kupić poliuretany, tarcze, klocki, korektor wilwooda i połączyć to w całość. Jeszcze te wałki czekają na montaż, ale jest on uzależniony od tego jaki wynik wyjdzie na tym kolektorze z motowydechu. Jak będzie podobnie bądź lepiej jak na SBD to wałki zostają, a jak coś spadło znacznie to idą na handel i silnik zostaje tak jak jest.

Pozdr

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2011-04-01, 23:37

i jak tam auto, dzieje sie coś?? jak tam opony sie sprawuja no i co z wałkami?? jak banglaja hamulce?
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-04-03, 00:08

CIepło się zrobiło to się dzieje :)
Ps. dawaj znać jak laczki kleją do mojego męskiego saaba bym chciał takie na przód dać coby po mieście killować :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-04-04, 15:37

Jak się nagrzeją to jest super, ale nie jeździłem jeszcze za dnia jak jest ciepło, jedynie późnym wieczorem w temp ~2-3 st. Jak będzie ciepło będzie bardzo dobrze, chociaż to potwierdzę jak pojeżdże. Z resztą jutro wpadne z Jemiołem to się szerzej wypowiem. Pozdr

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-04-04, 23:13

Kenet pisze:Jak się nagrzeją to jest super, ale nie jeździłem jeszcze za dnia jak jest ciepło, jedynie późnym wieczorem w temp ~2-3 st. Jak będzie ciepło będzie bardzo dobrze, chociaż to potwierdzę jak pojeżdże. Z resztą jutro wpadne z Jemiołem to się szerzej wypowiem. Pozdr
O której wpadacie ? :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-04-09, 20:07

W ramach przygotowań do sezonu 2011 starą, wysłużoną skrzynię F20 3,42 zastąpiła dzisiaj koreańska siostra z przełożeniem głównym 3,72. Jest wyraźnie krócej i auto pięknie podaje. Do 17.04 nie zdąże pewnie włożyć wałków, ale na nowej skrzyni czasy nie powinny być gorsze jak te sprzed roku.

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2011-04-18, 19:42

Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2011-04-18, 20:32

co w tej Cordobie siedziało pod maska?? jaki najlepszy czas udało sie wykręcić?? :)
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-04-18, 21:04

KTR pisze:co w tej Cordobie siedziało pod maska?? jaki najlepszy czas udało sie wykręcić?? :)
pozdro
Czy czasem to nie ta parka ;-)
30 3102 Michał Pszczółkowski OPEL ASTRA GSI 16.183 15.732
[1] RT 0.451, 60ft 2.378, ET 15.732 @ 142.85 KPH [2] RT 0.656, 60ft 2.379, ET 15.733 @ 142.10 KPH
[3] RT 0.762, 60ft 2.480, ET 15.897 @ 144.63 KPH [4] RT 1.563, 60ft 3.683, ET 17.249 @ 143.55 KPH
31 3040 Piotr Janasz SEAT CORDOBA 16.247 15.428
[1] RT 0.819, 60ft 2.496, ET 15.428 @ 151.25 KPH [2] RT 0.696, 60ft 2.710, ET 16.019 @ 149.79 KPH
[3] RT 0.905, 60ft 2.860, ET 16.105 @ 150.32 KPH [4] RT 1.457, 60ft 2.655, ET 16.070 @ 152.13 KPH
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-04-18, 21:32

Pojechałem 14,9 czyli słabo, ale to coś nie był mój dzień i dziwnie mi się startowało na tym nagumowanym do popołudnia torze. Wieczorem przed zawodami auto szło bardzo dobrze, dawało radę z czerwoną GSi, która pojechała 14,6 w porannych przejazdach. Po południu było sporo spalonej gumy i raz mieliło prawe a raz lewe koło :-? i wyrywało mi kiere z łapy. Pierwszy raz się z takim czymś spotkałem. No ale barwy firmowe pokazałem należycie w przejeździe z Camaro VTG :mrgreen:

A ta cordoba mistrz, 3,6 litra z passata r36 wsadzone czysto jak z fabryki. Mega auto.

xTomek te czasy robił kolega taką granatową serią. Pozdr

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-04-18, 21:38

oki, byliśmy w niedziele i nie złapaliśmy się jakoś.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-04-18, 22:53

Kenet pisze:Pojechałem 14,9 czyli słabo, ale to coś nie był mój dzień i dziwnie mi się startowało na tym nagumowanym do popołudnia torze. Wieczorem przed zawodami auto szło bardzo dobrze, dawało radę z czerwoną GSi, która pojechała 14,6 w porannych przejazdach. Po południu było sporo spalonej gumy i raz mieliło prawe a raz lewe koło :-? i wyrywało mi kiere z łapy. Pierwszy raz się z takim czymś spotkałem. No ale barwy firmowe pokazałem należycie w przejeździe z Camaro VTG :mrgreen:

A ta cordoba mistrz, 3,6 litra z passata r36 wsadzone czysto jak z fabryki. Mega auto.

xTomek te czasy robił kolega taką granatową serią. Pozdr
Słabo nie słabo, ale liczy się że przejazdy były, z reklamą tym razem :) I tak jestem jak zwykłe w szoku jak podaje ta Twoja Astra :D Gratki :->
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2011-04-19, 07:59

Ja również gratuluje :) Byłem również ale niestety nie udało mi się Cie spotkać... Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-05-05, 14:54

Jaki ten świat byłby nudny jakby nie trzeba było grzebać przy starych gratach. Ale po kolei. Ponieważ nie do końca byłem zadowolony ze skuteczności hamowania postanowiłem ogarnąć heble bardziej po męsku.
Początkowo szukałem zacisków do tarcz 288 mm, i kupiłem nawet 2 komplety (z tym, że dostałem 284 mm :kwasny: ) no ale na koniec okazało się, że 288 mm siedzi w mojej Astrze odkąd ją kupiłem :doh: :doh: :doh: . Fakt ten bardzo mnie ucieszył bo już czekały zakupione tarcze 288 mm z calibry turbo, a mój sąsiad przerobił je delikatnie na 4x100. Zakupiłem też nowe klocki TRW jakieś takie seryjne bo niestety DSy strasznie drogie.
Dodatkowo wleciały przewody w oplocie stalowym na przód i tył. Oczywiście wleciały to niezbyt trafne określenie, bo z odkręceniem starych był spory problem, jeden przewód sztywny z tyłu się poddał i nawet w sklepie "JELCZ, STAR, ŻUK" nie mieli pod ręką ale w końcu kupiliśmy co trzeba i udało się poskładać. Heble zalane płynem ferodo 5.1 racing super hiper lux i odpowietrzone fachowo.
Testów jeszcze nie było, na razie są "na dotarciu" :]
Kolejną zmianą były nowe poduszki silnika. I tu zaczęła wypełniać się klątwa J&K Garage. Podczas wymiany skrzyni założyliśmy jedną nową poduchę, a dwie pozostałe zostały zakwalifikowane do wymiany gdyż było widać, że są popękane. O ile z poduszką po stronie skrzyni nie było większego problemy, to z poduszką po stronie rozrządu była jazda. Jakiś wysokiej klasy specjalista nie ogarnął kiedyś, że gwint poza śednicą różni się też czasem skokiem i niesty dowalił śrubą o innym gwincie. Po sporej ilości k...ew i chu....i pod adresem tego felernego połączenia udało się przegwintować otwór i przykręcić poduchę należycie.

Tak więc silnik wisi w budzie sztywno, a nowe elementy układu hamulcowego dają nadzieję, że teraz hebel już tak szybko nie spuchnie. W niedzielę na Ułęży testy. W najbliższej przyszłości na założenie czekają poliuretany na przód, a co dale to się zobaczy. Pozdrawiam.

[ Dodano: 2011-05-05, 23:34 ]
Wymiana poduszek - super zmiana, jeszcze bardziej epicko biegi chodzą i nie ma takiego pier...nięcia po zmianie biegu tylko sztywno i od razu ciąg na kołach. Jestem bardzo zadowolony :D Byłem teraz w garażu i posprawdzałem szczelność połączeń. Sucho, nic nie cieknie, płynu nie ubyło, a pedał twardy już po 2 cm skoku. Wery najs. Oczywiście nie byłbym sobą gdybym nie okrasił tej roboty jednak należytymi fotami, zatem:

Najpierw pacjent (jakby ktoś zapomniał jak wygląda piękny forfiter :hyhy: ):
Obrazek

Tutaj tarcza Speedmax 288mm z Calibry, przerobiona na 4x100:
Obrazek

Zastanawiałem się nad tymi tarczami ze scenica ale przeważyła dobra opinia o tych speedmaxach na jednym z upalatorskich for jotdeemowych, a że nie było speedmaxów do scenica to trzeba było wyfrezować nowe otwory.

Pachnące przewody dorobiłem w firmie DPRS na Ostrobramskiej i mogę polecić bo miło, szybko i w miarę rozsądna cena za komplet - 280zł.
Obrazek

Tutaj nowy przewód, który fartem udało się kupić rano, pomimo utknięcia w jednym z największych korków jakie pamiętam:
Obrazek

Tak to mniej więcej wygląda już zamontowane:
ObrazekObrazekObrazek

No i to z grubsza byłoby na tyle. Pozostało ułżyć klocki (chociaż nie wiem co tam niby miałoby się układać, więc chyba zastosuje docieranie na ostro) umyć, zatankować i upalamy. Stay tuned.

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2011-05-08, 21:36

Jak tam po dzisiejszym TrackDay ?? :) Gdy tylko aparat wróci do mnie, wrzucę kilka zdjęc które zrobiłem.
Pzdr
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-08, 21:43

Ja to słyszałem że termin imprezy przeniesiony... :P ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2011-05-08, 21:46

Było kilkanaście aut :) ze znajomych wozów , jedynie Astra Kenta rzuciła mi się w oczy :)
Szczegółów nie znam bo byłem jedynie kilkanaście minut.
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-05-09, 12:44

Było mega zajebiście. Kurde muszę powiedzieć, że super mi się upala to auto mimo braku już chyba wszystkich tulei w wachaczach z przejazdu na przejazd szło coraz lepiej, a ostatni przejazd dnia na 100% był mega. Auto idzie dobrze środkiem zakresu, zamiast kręcić 2kę pod czerwone szedłem 3ką przy 4 tysiącach i Astra wyciągała się ładnie z zakrętów. Setup hamulcowy super się sprawdził, nawet aż za bardzo czego efektem było poluzowanie się śrub w kole ale z pomocą kolegi Griftera szybko wykryliśmy i zneutralizowaliśmy problem. Heble nie spuchły, tyłu aż tak bardzo nie blokowało, kocki się pięknie dotarły.

Trzeba zrobić lepszy zawias i setup będzie już wtedy kompletny. Co do czasów to z Wróblem jechałem 3 razy - i czasy były na początku 2.26.4 , 2.25.8 i jeden w końcówce 2.21.7 ale jedna szykana była wcześniej przestawiona i powiedział żebym sobie ok. 1 s doliczył czylo można przyjąć, że 2.23 byłoby realne. Pochwalił nawet moją jazdę, wytknął kilka błędów i auto też dobrze ocenił także git. Jeździliśmy dalej i ostatni przejazd z Hubankiem wymierzyliśmy na 2.20.9 co było mega wynikiem i ten przejazd był naprawdę na granicy. Cały czas latałem z pasażerem, więc jeszcze z sekundkę można by urwać jakbym jechał sam. Myślałem, że mi wszyscy naklepią po kilkanaście sekund:

Obrazek

To są oficjalne czasy mierzone przez Wróbla stoperem i laptimerem. Ostatecznie na stoperze z kolegą wyszło mi 2.20.9. Ale generalnie nie odstawałem od konkurencji i z tego jestem bardzo zadowolony.

Kilka filmów z początkowej części imprezy, później się telefony rozładowały i nie miałem jak kręcić najlepszych przejazdów:
Spod lusterka
http://www.youtube.com/watch?v=6IthZGupTwQ
http://www.youtube.com/watch?v=KvhVFTlYJ8E

Z tylnej szyby
http://www.youtube.com/watch?v=FKbwEezGhGw
http://www.youtube.com/watch?v=tynp62j06iQ

Astra super się spisała trzeba przyznać.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-10, 00:26

Pieknie Keneciku !!
Bardzo fajnie wypuszczasz i zacieśniasz ale się podszkoliłeś ja pierdziu :D

Ps. takie ogłoszenie zastałem:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1606584198

To Twój wykresik :D ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-05-10, 07:53

Wykres niestety nie mój, kolega miał te wałki i takie coś mu wyszło tyle że AFR był lekko z dupy. Później jak podstroili to do 7300 moc rosła, a moment płasko.

Szukam teraz lekkich kółek w stylu ATS DTC i dwóch slicków bo szkoda cywilnej opony na takie chlastanie.

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2011-05-10, 19:13

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-05-10, 21:09

O kurde jakie fajne foty, dziękuje bardzo! :pada:

Zablokowany

Wróć do „Inne Marki Aut”