2,3LPT Powered by Coobcio - moja kolejna przygoda z Saabem
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No wreszcie dorwałem sprawny zaworek APC - odpowiadający za podnoszenie doładowania...
Już nie ma żadnych błędów doładowanie idealnie równo i wynosi 1,45 od 2500 do 5000obr.min potem łagodnie spada przy 6000 jest 1,2 a powyżej spada do 1,1...
Tak dupa Hamownia obstawia okolice 300KM i pod 500Nm...
Wczoraj wieczorem dopieszczałem mapy na sprawnym sprzęcie ojej maszyna podaje
tak na szybko zamieszczam fotkę przyspieszenia na II biegu od 1500obr.min:
http://www.youtube.com/watch?v=7Ak7NYfFzv0
Coś lepszego trzeba będzie nagrać oraz zmierzyć wreszcie przyspieszenie
Już nie ma żadnych błędów doładowanie idealnie równo i wynosi 1,45 od 2500 do 5000obr.min potem łagodnie spada przy 6000 jest 1,2 a powyżej spada do 1,1...
Tak dupa Hamownia obstawia okolice 300KM i pod 500Nm...
Wczoraj wieczorem dopieszczałem mapy na sprawnym sprzęcie ojej maszyna podaje
tak na szybko zamieszczam fotkę przyspieszenia na II biegu od 1500obr.min:
http://www.youtube.com/watch?v=7Ak7NYfFzv0
Coś lepszego trzeba będzie nagrać oraz zmierzyć wreszcie przyspieszenie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Na trójce jak idzie się ogniem i zbyt agresywne ruchy kierownicą robi to potrafi zerwać trakcję na nowej oponie 235/45R17 Continetal Sport Contact 2 - które uważam za dość lepiące
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Tzreba kupić r35 i bedzie na troche spokoju od gonienia przez Coobcia. Najlepiej jeszcze w takiej wersji:
http://otomoto.pl/nissan-gt-r-switzer-p ... 41544.html
http://otomoto.pl/nissan-gt-r-switzer-p ... 41544.html
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Na razie to trzeba zrobić jakiegoś Saabowego potworka
Parę dni temu udało mi się dojść do końca wydajności czerwonych wtrysków 380ml.min w połączeniu z 4ro barowym regulatorem paliwa co powinno nam dać okolice realną a nie dupohamowanianą okolicę 300KM
Obecnie walka o więcej i wtryski Siemens DEKA 630ml.min już na pokładzie
A agresywniejsze wałeczki pałętają się grzecznie po bagażniku
Parę dni temu udało mi się dojść do końca wydajności czerwonych wtrysków 380ml.min w połączeniu z 4ro barowym regulatorem paliwa co powinno nam dać okolice realną a nie dupohamowanianą okolicę 300KM
Obecnie walka o więcej i wtryski Siemens DEKA 630ml.min już na pokładzie
A agresywniejsze wałeczki pałętają się grzecznie po bagażniku
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Całego dołu wrzucać nie będę tylko korby i tłoki, jak padną seryjne, niby maks dla nich to 300KM i 400Nm a przez dłuższy czas dzielnie sobie radziły z Nm na poziomie prawie 500 i męsko dowalonym zapłonem
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe kolejnego Saaba kupiłem z myślą tylko o ściganiu się...
9-5 jako grzeczny dupowozik z gazikiem zostaje i poprzystaje na ok 300KM i 450-460Nm, coby napedu i sprzęgła nie męczyć
Nowa maszyna to znacznie lżejszy model 900, ma na pokladzie, skórę, drzewo i klimatronik, oczywiście wszytko wywalę by był jak najlżejszy...
Prezentuje się następująco:
na razie tylko wleciała sportowa wkladka filtra poweitrza, trochę przerobiłem obudowę filtra żeby nie było wąskiego gardła, usunąłem kata i zrobiłem nawet fajny program...
Dupo hamownia obstawia ok 250KM i 350Nm...
Na dniach większa suszarka wlatuje - 18 września mamy Saab klubowe zawody an dystansie 1/4 mili i trzeba przetrzeć nosa najmocniejszym ekipą z Krakowa oraz Warszawy
Jak na razie zapisało się blisko 200 pojazdów Tak więc konkurencja nie mała
9-5 jako grzeczny dupowozik z gazikiem zostaje i poprzystaje na ok 300KM i 450-460Nm, coby napedu i sprzęgła nie męczyć
Nowa maszyna to znacznie lżejszy model 900, ma na pokladzie, skórę, drzewo i klimatronik, oczywiście wszytko wywalę by był jak najlżejszy...
Prezentuje się następująco:
na razie tylko wleciała sportowa wkladka filtra poweitrza, trochę przerobiłem obudowę filtra żeby nie było wąskiego gardła, usunąłem kata i zrobiłem nawet fajny program...
Dupo hamownia obstawia ok 250KM i 350Nm...
Na dniach większa suszarka wlatuje - 18 września mamy Saab klubowe zawody an dystansie 1/4 mili i trzeba przetrzeć nosa najmocniejszym ekipą z Krakowa oraz Warszawy
Jak na razie zapisało się blisko 200 pojazdów Tak więc konkurencja nie mała
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Podsufitkę już wyszabrowałem, wszystko z niego wyprówam ale wykładzinę podłogową zostawiam oraz deskę rozdzielczą i boczki w dzwiach...
A tak to kanapa, fotele przednie z Subaru STi, pasy 4 pkt ala TAKATA, klimę wywalę.
Samym wnętrzem i kołem zapasowym idzie zdjąć ok 110kg
Strasznie ciężką tapicerkę ma Schabina, przedni fotel warzy 36,5kg - od storny kierwocy, od strony pasażera ciutek lżejszy bo ma mniej regulacji...
A tak to kanapa, fotele przednie z Subaru STi, pasy 4 pkt ala TAKATA, klimę wywalę.
Samym wnętrzem i kołem zapasowym idzie zdjąć ok 110kg
Strasznie ciężką tapicerkę ma Schabina, przedni fotel warzy 36,5kg - od storny kierwocy, od strony pasażera ciutek lżejszy bo ma mniej regulacji...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
czy te zawody są w Bednarach koło Poznania? bo wyczytałem w AŚ że w tej że miejscowości jest zlot saabów...Coobcio pisze: Na dniach większa suszarka wlatuje - 18 września mamy Saab klubowe zawody an dystansie 1/4 mili i trzeba przetrzeć nosa najmocniejszym ekipą z Krakowa oraz Warszawy
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Tak jest w Bednarach w Sobotę tam ganiamy
Ja zieloną paskudę 900 szykuję na 350 KM
Własnie się struga kolektor wydechowy pod nowego GARRETTA T3/T4...
Ja zieloną paskudę 900 szykuję na 350 KM
Własnie się struga kolektor wydechowy pod nowego GARRETTA T3/T4...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
bonzo, na pewno koszt dojazdu
P.S. To Was nie ma w sobotę u nas na Pomocy
P.S. To Was nie ma w sobotę u nas na Pomocy
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Coobcio opisz w nowym temacie swojego 265 konnego (jak na razie) saaba 900
[ Dodano: 2010-10-06, 23:46 ]
Odświeżę troszkę temacik w sprawie 900
Tak wiec po wywaleniu uszczelki pod głowicą na 1 garze, Coobcio zajął sie przeszczepem głowicy z Wiekszego brata 9-5
Wyszło coś takiego:
1 bar
Stary wynik vs Nowa głowica i 1.2 bara
[ Dodano: 2010-10-06, 23:46 ]
Odświeżę troszkę temacik w sprawie 900
Tak wiec po wywaleniu uszczelki pod głowicą na 1 garze, Coobcio zajął sie przeszczepem głowicy z Wiekszego brata 9-5
Wyszło coś takiego:
1 bar
Stary wynik vs Nowa głowica i 1.2 bara