Opel Astra G X20DTL by Pawliko :)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Opel Astra G X20DTL by Pawliko :)
Witam wszystkich
PRODUCENT : Opel
MODEL : Astra G
ROK : 1999
SILNIK : X20DTL
MOC : 82KM
RODZAJ PALIWA : ON
MAX. MOMENT OBROTOWY : 180Nm
UKŁAD DOLOTOWY : seria
UKŁAD WYDECHOWY : seria
ZAWIESZENIE : Bilstein B4, przednie springi z Astry Coupe Y22DTR
UKŁAD HAMULCOWY : seria
KOŁA : 5 komplet - 7x17" ET41 oryg. Oplowskie
BODY-KIT : seria, bo plany się zmieniły
ŚRODEK : praktycznie seria
CAR-AUDIO : seria, Delco CDR500
DOKONANE ZMIANY :
Zewnętrzne:
- Lampy przednie zmienione na Hella Black Magic Colours (oryginalne HBMki, prawdziwy rarytas ) - jeżeli chodzi o to dlaczego rarytas... "zwykłe" ciemne lampy w Astrach, montowane np w wersji NJoy, mają tylko czarną ramkę w lampie. Moje mają oryginalnie czarną ramkę oraz całe dolne i górne odbłyśniki czarne - wierzcie mi, wygląda to grubo na żywo
- lampy tylne zmienione na ciemną serię
- grill Irmscher
- oznaczenia klubowe Astra G Club (naklejki), ramki klubowe, emblematy w listwach drzwiowych
- zdjęte oznaczenia z tylnej klapy (został tylko znaczek Opla, bo zostają po nim 2 dziurki a nie chcę szpachlować klapy)
- takie szczegóły jak zmienione postojówki na białe LEDy, białe podświetlenie tablicy itp.
- czarne słupki (folia Oracal)
- zaciski na błękit
- końcówka tłumika Ulter
- wywalenie haka
Wewnętrzne:
- zmienione podświetlenie całej deski na białe diody
- wskazówki czerwone z Vectry C
- aluramki na zegarach i pokrętłach od nawiewów
- brelok klubowy AGC
Zawias:
- wymienione amortyzatory na Bilsteina B4
- przednie sprężyny z Astry Coupe Bertone Y22DTR (dziwne, tam seria ma -20 a u mnie jest -35 )
Felunek, gumy:
- oryg. Opel 15" ET49 alu / SPRZEDANE
- Exclusive Line 7,5x16" ET35 + Uniroyal RainSport 205/55/16 / SPRZEDANE
- 7x17" ET44 Opel (z Vectry C GTS) + Fulda Kristall Supremo 205/50/17 / SPRZEDANE
- Dezent S 7,5x16" ET35 + 205/50/16 Toyo Proxes T1-S / SPRZEDANE
- 7x17" ET41 Opel (Vectra C GTS polift) + 205/45/17 - ostatnia wersja
zima: 185/65/15" Fulda Kristall Montero, 6x15" ET49 czarna stal
Na pewno o czymś zapomniałem, zdarza się Dopiszę jak mi się przypomni.
PLANOWANE ZMIANY :
plany były bardzo ambitne, ale z racji tego że Astra ma już 11 lat szkoda dalej w nią ładować - w czerwcu przesiadka na Astrę H
Napiszę co było planowane:
- bodykit kompletny z Astry OPC Turbo
- grill Mattig
- klamki i listwy w kolor
- lampy tylne Lexmaul lub Irmscher
- sprężyny Eibach ProKit 45/30
- czarne, grzane skóry
- kierownica OPC Turbo
- konsola środkowa w kolor auta
- zegary z Coupe
- wrzucenie IC i ECU z Y20DTH (101KM) a potem zmiana softu w Geko w Poznaniu i osiągnięcie 120-125KM i 250Nm
- czarny dach
- delikatnie przyciemnienie wszystkich szyb
i jeszcze dużo rzeczy
Teraz zostały mi końcówki modowania, na wiosnę wrzucam nowiutkie 17" i planuję kupić te springi Eibach ProKit 45/30, ale czy springi wypalą to jeszcze niewiadoma...
dodatkowo pójdzie mała likwidacja rudej w tylnych nadkolach, to przy okazji chyba klamki i listwy w kolor pójdą. Chcę też pod koniec marca szybki wszystkie (łącznie z przodem) przyciemnić delikatnie (nic na smołę, bez wiochy )
Fotki jak to przebiegały modyfikacje:
30 lipca 09r.
Na Exclusive Line:
Na Dezentach, Zakopane:
Tak, tak - obrzydliwe były
No i nowa felga:
http://www.szprot.eu/DSC07886.JPG
A teraz ze spotów, spotów ogólnoregionalnych i ogólnopolskich AGC
Międzyregionalny Broczyno
III Ogólnopolski AGC Czaplinek Wrzesień 2009:
http://img242.imageshack.us/img242/2264/panorama1s.jpg
http://img22.imageshack.us/img22/8161/p ... resize.jpg
II Ogólnopolski AGC Gosławice k. Konina Majówka 2009:
http://img24.imageshack.us/img24/9079/panorama3n.jpg
No i tak to ogólnie wygląda
i w sumie najświeższe fotki, bo z dziś:
PRODUCENT : Opel
MODEL : Astra G
ROK : 1999
SILNIK : X20DTL
MOC : 82KM
RODZAJ PALIWA : ON
MAX. MOMENT OBROTOWY : 180Nm
UKŁAD DOLOTOWY : seria
UKŁAD WYDECHOWY : seria
ZAWIESZENIE : Bilstein B4, przednie springi z Astry Coupe Y22DTR
UKŁAD HAMULCOWY : seria
KOŁA : 5 komplet - 7x17" ET41 oryg. Oplowskie
BODY-KIT : seria, bo plany się zmieniły
ŚRODEK : praktycznie seria
CAR-AUDIO : seria, Delco CDR500
DOKONANE ZMIANY :
Zewnętrzne:
- Lampy przednie zmienione na Hella Black Magic Colours (oryginalne HBMki, prawdziwy rarytas ) - jeżeli chodzi o to dlaczego rarytas... "zwykłe" ciemne lampy w Astrach, montowane np w wersji NJoy, mają tylko czarną ramkę w lampie. Moje mają oryginalnie czarną ramkę oraz całe dolne i górne odbłyśniki czarne - wierzcie mi, wygląda to grubo na żywo
- lampy tylne zmienione na ciemną serię
- grill Irmscher
- oznaczenia klubowe Astra G Club (naklejki), ramki klubowe, emblematy w listwach drzwiowych
- zdjęte oznaczenia z tylnej klapy (został tylko znaczek Opla, bo zostają po nim 2 dziurki a nie chcę szpachlować klapy)
- takie szczegóły jak zmienione postojówki na białe LEDy, białe podświetlenie tablicy itp.
- czarne słupki (folia Oracal)
- zaciski na błękit
- końcówka tłumika Ulter
- wywalenie haka
Wewnętrzne:
- zmienione podświetlenie całej deski na białe diody
- wskazówki czerwone z Vectry C
- aluramki na zegarach i pokrętłach od nawiewów
- brelok klubowy AGC
Zawias:
- wymienione amortyzatory na Bilsteina B4
- przednie sprężyny z Astry Coupe Bertone Y22DTR (dziwne, tam seria ma -20 a u mnie jest -35 )
Felunek, gumy:
- oryg. Opel 15" ET49 alu / SPRZEDANE
- Exclusive Line 7,5x16" ET35 + Uniroyal RainSport 205/55/16 / SPRZEDANE
- 7x17" ET44 Opel (z Vectry C GTS) + Fulda Kristall Supremo 205/50/17 / SPRZEDANE
- Dezent S 7,5x16" ET35 + 205/50/16 Toyo Proxes T1-S / SPRZEDANE
- 7x17" ET41 Opel (Vectra C GTS polift) + 205/45/17 - ostatnia wersja
zima: 185/65/15" Fulda Kristall Montero, 6x15" ET49 czarna stal
Na pewno o czymś zapomniałem, zdarza się Dopiszę jak mi się przypomni.
PLANOWANE ZMIANY :
plany były bardzo ambitne, ale z racji tego że Astra ma już 11 lat szkoda dalej w nią ładować - w czerwcu przesiadka na Astrę H
Napiszę co było planowane:
- bodykit kompletny z Astry OPC Turbo
- grill Mattig
- klamki i listwy w kolor
- lampy tylne Lexmaul lub Irmscher
- sprężyny Eibach ProKit 45/30
- czarne, grzane skóry
- kierownica OPC Turbo
- konsola środkowa w kolor auta
- zegary z Coupe
- wrzucenie IC i ECU z Y20DTH (101KM) a potem zmiana softu w Geko w Poznaniu i osiągnięcie 120-125KM i 250Nm
- czarny dach
- delikatnie przyciemnienie wszystkich szyb
i jeszcze dużo rzeczy
Teraz zostały mi końcówki modowania, na wiosnę wrzucam nowiutkie 17" i planuję kupić te springi Eibach ProKit 45/30, ale czy springi wypalą to jeszcze niewiadoma...
dodatkowo pójdzie mała likwidacja rudej w tylnych nadkolach, to przy okazji chyba klamki i listwy w kolor pójdą. Chcę też pod koniec marca szybki wszystkie (łącznie z przodem) przyciemnić delikatnie (nic na smołę, bez wiochy )
Fotki jak to przebiegały modyfikacje:
30 lipca 09r.
Na Exclusive Line:
Na Dezentach, Zakopane:
Tak, tak - obrzydliwe były
No i nowa felga:
http://www.szprot.eu/DSC07886.JPG
A teraz ze spotów, spotów ogólnoregionalnych i ogólnopolskich AGC
Międzyregionalny Broczyno
III Ogólnopolski AGC Czaplinek Wrzesień 2009:
http://img242.imageshack.us/img242/2264/panorama1s.jpg
http://img22.imageshack.us/img22/8161/p ... resize.jpg
II Ogólnopolski AGC Gosławice k. Konina Majówka 2009:
http://img24.imageshack.us/img24/9079/panorama3n.jpg
No i tak to ogólnie wygląda
i w sumie najświeższe fotki, bo z dziś:
Widać że furka zadbana, felunek moim zdaniem najlepszy to był ten z Vectry C, chociaż okaże się jak ten nowy będzie wrzucony na samochód ale póki co gorzej mi ten wzór pasuje niż te z Vectry.
No i tu miejmy nadzieję nie spotka Cię to co na forum NKP.
No i tu miejmy nadzieję nie spotka Cię to co na forum NKP.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
oto jest dzień który dał nam Pan
letnie na pokładzie wyglądają przemistrzowsko po prostu, wystarczyły 2 przejazdy po mieście i po przechodnie dają po sobie znać, że ktoś się toczy pięknym czymś :super:
właśnie wracałem z myjni, na krzyżówce stoję, okno uchylone, idą koledzy ze szkoly:
"O k***, ale z*** koła ;OOO"
"A co to?"
"Opel jakiś"
" :OOOOOO "
hahaha
Wrzuciłem na tył Pirelli PZero Nero a na przód Continentale Sport Contact 2. Oczywiście 205/45/17
Fotki na szybko telefonem:
letnie na pokładzie wyglądają przemistrzowsko po prostu, wystarczyły 2 przejazdy po mieście i po przechodnie dają po sobie znać, że ktoś się toczy pięknym czymś :super:
właśnie wracałem z myjni, na krzyżówce stoję, okno uchylone, idą koledzy ze szkoly:
"O k***, ale z*** koła ;OOO"
"A co to?"
"Opel jakiś"
" :OOOOOO "
hahaha
Wrzuciłem na tył Pirelli PZero Nero a na przód Continentale Sport Contact 2. Oczywiście 205/45/17
Fotki na szybko telefonem:
Obiecałem lepsze fotki - są lepsze fotki wydaje mi się, że nawet nieźle wyszły
kurcze, teraz wszyscy w koło mi mówią, że mam piękne koła, nawet sąsiad dziś pochwalił :hyhy: i nawet mamuśce się bardzo podobają
Fotki:
SiwoL, Bertone już dawno by była, nawet z Z20LET 200KM, tylko że nie mogę ojca przekonać do braku tylnych drzwi
kurcze, teraz wszyscy w koło mi mówią, że mam piękne koła, nawet sąsiad dziś pochwalił :hyhy: i nawet mamuśce się bardzo podobają
Fotki:
SiwoL, Bertone już dawno by była, nawet z Z20LET 200KM, tylko że nie mogę ojca przekonać do braku tylnych drzwi
SiwoL, 20zł za sztukę, różne wzory kolorystyczne itp do wyboru były. Robiliśmy klubem hurtowo
---------------------------------------
Kupiłem wczoraj sprężyny na tył FK -30
pod koniec tygodnia kupię sportowe amortyzatory MTS Technik, w przyszłym tyg będą na autku, w końcu będzie całe leżało lepiej
rozglądam się za białymi zegarami z Bertone oraz za fotelami ze Sportive (albo czarne skórki)
Tymczasem pare zmian eksploatacyjnych:
łączniki stabilizatora Febi Bilstein
gumy stabilizatora GM/Opel
oraz najnowszy prezent dla Astry: Lark freebird 50.2 5"
[ Dodano: 2010-04-08, 16:10 ]
najnowszy zakup
powinny jutro dojść jak dobrze pójdzie
[ Dodano: 2010-04-12, 21:05 ]
no i założone, efekt
jak dla mnie MEGA
[ Dodano: 2010-04-15, 20:33 ]
Astra od wczoraj śmiga z grillem z Coupe
wg mnie jest dużo ładniej
fotki w sobotę jak pogoda dopisze
[ Dodano: 2010-04-28, 19:46 ]
No, więc podsumowanko
amorki założone jest sztywniej, stabilniej i ciszej. Ogólnie super myślałem, że będzie bardziej taczkowato.
Teraz sobie pomierzyłem wszystko, i tak to wygląda:
od środka felgi do nadkola, do góry prostopadle mierząc - przód 33 cm, tył 32,5cm.
od początku progu (seryjny) do ziemi - przód 16cm, tył 18cm.
środek hokeja przedniego (seria) do ziemi - 16cm.
szybkie strzały telefonem:
---------------------------------------
Kupiłem wczoraj sprężyny na tył FK -30
pod koniec tygodnia kupię sportowe amortyzatory MTS Technik, w przyszłym tyg będą na autku, w końcu będzie całe leżało lepiej
rozglądam się za białymi zegarami z Bertone oraz za fotelami ze Sportive (albo czarne skórki)
Tymczasem pare zmian eksploatacyjnych:
łączniki stabilizatora Febi Bilstein
gumy stabilizatora GM/Opel
oraz najnowszy prezent dla Astry: Lark freebird 50.2 5"
[ Dodano: 2010-04-08, 16:10 ]
najnowszy zakup
powinny jutro dojść jak dobrze pójdzie
[ Dodano: 2010-04-12, 21:05 ]
no i założone, efekt
jak dla mnie MEGA
[ Dodano: 2010-04-15, 20:33 ]
Astra od wczoraj śmiga z grillem z Coupe
wg mnie jest dużo ładniej
fotki w sobotę jak pogoda dopisze
[ Dodano: 2010-04-28, 19:46 ]
No, więc podsumowanko
amorki założone jest sztywniej, stabilniej i ciszej. Ogólnie super myślałem, że będzie bardziej taczkowato.
Teraz sobie pomierzyłem wszystko, i tak to wygląda:
od środka felgi do nadkola, do góry prostopadle mierząc - przód 33 cm, tył 32,5cm.
od początku progu (seryjny) do ziemi - przód 16cm, tył 18cm.
środek hokeja przedniego (seria) do ziemi - 16cm.
szybkie strzały telefonem: