Saab 9-3 Sport Sedan 1.9 TiD
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Saab 9-3 Sport Sedan 1.9 TiD
No dobra,Nissana nie ma ale jest w dobrych rękach (na dodatek w klubie) i na bieżąco wiem co się z nim dzieje
To po kolei.
Saab 9-3 Sport Sedan rocznik 2005,silnik 1.9 16V Fiata (Multijet) wersja Linear
Moc - seryjnie 150KM,jest więcej za sprawą softu Hirscha (fabryczny) dużo znaków na niebie wskazuje na okolice 175-180KM i 390Nm momentu.
Kolor,nie wiem ale mi się podoba z kodu wychodzi że Grijs czyli nadal nie wiem jaki
Wyposażenie.
czujniki parkowania
elektryczne i podgrzewane lusterka
elektryczna blokada kiedownicy
wielofunkcyjna kierownica
fabryczne przystosowanie pod zestawy głośnomówiące
ABS
TCS
6 jasiów (2 czołowe,2 boczne,2 kurtyny)
wspomaganie kierownicy elektryczne
koło 17" 225/45/17 - zima stal 195/65/15
centralny zamek
otwieranie klapy bagażnika z pilota
doświetlanie drogi do domu
parę fajnych uchwytów na napoje
klimatyzowany wielki schowek
4x okna w prądzie
regulowany wzdłużnie przedni podłokietnik
DPF
6 biegowa skrzynia biegów
masa lampek podświetlania wnętrza
komputer pokładowy z funkcją przypominania o zapięciu pasów i nie zablokowanych tylnych siedzeń po ich rozłożeniu
układ samo diagnostyki przy starcie
klucz w kluczu
stacyjka między fotelami
tempomat
night panel
webasto
climatronic
Z pewnością o czymś zapomniałem ale dopiszę jak coś.
Auto mam od połowy Listopada zeszłego roku i jak do tej pory jestem bardzo zadowolony,wymieniony niedawno kompletny rozrząd z pompą wody,olejem silnikowym i wszystkimi filtrami. Tylne tarcze hamulcowe z klockami,tylna prawa piasta,wypalony DPF w trybie serwisowym z racji zapchania przez wyłączoną turbinę przez pękniętą rurę przy chłodnicy EGR,przeczyszczony czysty EGR - rok 2010 czyli już wymieniany był zawór. Poza tym dwumasa i inne sprawy na pokładzie.Spalanie w mieście w trybie na ostro około 8 litrów ropki,w trasie na 55 litrach zrobiłem 1100 kilometrów czasem na krótkich odcinkach z gazem w podłodze.
To po kolei.
Saab 9-3 Sport Sedan rocznik 2005,silnik 1.9 16V Fiata (Multijet) wersja Linear
Moc - seryjnie 150KM,jest więcej za sprawą softu Hirscha (fabryczny) dużo znaków na niebie wskazuje na okolice 175-180KM i 390Nm momentu.
Kolor,nie wiem ale mi się podoba z kodu wychodzi że Grijs czyli nadal nie wiem jaki
Wyposażenie.
czujniki parkowania
elektryczne i podgrzewane lusterka
elektryczna blokada kiedownicy
wielofunkcyjna kierownica
fabryczne przystosowanie pod zestawy głośnomówiące
ABS
TCS
6 jasiów (2 czołowe,2 boczne,2 kurtyny)
wspomaganie kierownicy elektryczne
koło 17" 225/45/17 - zima stal 195/65/15
centralny zamek
otwieranie klapy bagażnika z pilota
doświetlanie drogi do domu
parę fajnych uchwytów na napoje
klimatyzowany wielki schowek
4x okna w prądzie
regulowany wzdłużnie przedni podłokietnik
DPF
6 biegowa skrzynia biegów
masa lampek podświetlania wnętrza
komputer pokładowy z funkcją przypominania o zapięciu pasów i nie zablokowanych tylnych siedzeń po ich rozłożeniu
układ samo diagnostyki przy starcie
klucz w kluczu
stacyjka między fotelami
tempomat
night panel
webasto
climatronic
Z pewnością o czymś zapomniałem ale dopiszę jak coś.
Auto mam od połowy Listopada zeszłego roku i jak do tej pory jestem bardzo zadowolony,wymieniony niedawno kompletny rozrząd z pompą wody,olejem silnikowym i wszystkimi filtrami. Tylne tarcze hamulcowe z klockami,tylna prawa piasta,wypalony DPF w trybie serwisowym z racji zapchania przez wyłączoną turbinę przez pękniętą rurę przy chłodnicy EGR,przeczyszczony czysty EGR - rok 2010 czyli już wymieniany był zawór. Poza tym dwumasa i inne sprawy na pokładzie.Spalanie w mieście w trybie na ostro około 8 litrów ropki,w trasie na 55 litrach zrobiłem 1100 kilometrów czasem na krótkich odcinkach z gazem w podłodze.
Ostatnio zmieniony 2014-03-09, 11:18 przez Rysiu83, łącznie zmieniany 1 raz.
podobaja mi sie schaby bardzo, ten na poczatku projektu wydaje sie zadbana seryjka-modzic panie
zawsze mnie zastanawiala trwalosc tych samochodow-podobno naprawy sa niesamowicie kosztowne, a mnie interesuje eksploatacja takiego schaba na codzien przy przebiegach ok 30tys rocznie-pewnie by mnie wcioł z klapkami
zawsze mnie zastanawiala trwalosc tych samochodow-podobno naprawy sa niesamowicie kosztowne, a mnie interesuje eksploatacja takiego schaba na codzien przy przebiegach ok 30tys rocznie-pewnie by mnie wcioł z klapkami
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
No Rysiu całkiem fajna sztuka coraz więcej Saabów na Nissanzone
Kiedyś jak mnie moja 9-5 znudzi i budżet na to pozwoli to też chyba sobie coś podobnego zapodam tylko może w kombi. Daj foto środka. Linear to nie ma tych lepiej profilowanych foteli?
Kiedyś jak mnie moja 9-5 znudzi i budżet na to pozwoli to też chyba sobie coś podobnego zapodam tylko może w kombi. Daj foto środka. Linear to nie ma tych lepiej profilowanych foteli?
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Haa Rysiu to ty
Kurde piękny ten twój saab i mega zadbany - to twoja zasługa czy takiego kupieś
No i mocowo naprawdę fajnie wyszedł
Witamy w szeregach Saabowych
Twoj wykresik:
Kurde piękny ten twój saab i mega zadbany - to twoja zasługa czy takiego kupieś
No i mocowo naprawdę fajnie wyszedł
Witamy w szeregach Saabowych
Twoj wykresik:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
A więc...pół roku eksploatacji za mną i powiem szczerze iż jestem bardzo zadowolony z tego samochodu
Spalanie średnie na dystansie 1400 km wyszło około 5,3 litra na setkę w cyklu więcej trasy,mniej miasta,czasem ostro pociskając po trasie. Tak się zastanawiam,czy by pakietu aero nie zamontować,choć tanie te tematy nie są,zobaczymy.Auto ani za miękkie,ani za twarde,przyjemnie się prowadzi choć do końca jeszcze nie mogę go wyczuć w zakrętach (to nie Primera która wpadała w nie jak wściekła i się ładnie kleiła).
W końcu już przerejestrowana
Spalanie średnie na dystansie 1400 km wyszło około 5,3 litra na setkę w cyklu więcej trasy,mniej miasta,czasem ostro pociskając po trasie. Tak się zastanawiam,czy by pakietu aero nie zamontować,choć tanie te tematy nie są,zobaczymy.Auto ani za miękkie,ani za twarde,przyjemnie się prowadzi choć do końca jeszcze nie mogę go wyczuć w zakrętach (to nie Primera która wpadała w nie jak wściekła i się ładnie kleiła).
W końcu już przerejestrowana
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->
bo stary temat ...wrzucę za parę minut cosik
co się dzieje z autem?...niedawno wymieniony tylny prawy zacisk hamulcowy i wydłubany kawałek czujnika ciśnienia doładowania z kolektora ssącego (moja wina,ukruszyłem go przy demontażu-trzeba było rozpoławiać kolektor ssący żeby wyjąć ten kawałek,na szczęście nie wpadł do głowicy). Tyle awarii przez ponad 2 lata użytkowania.Oby tak dalej.
W planach - wymiana tapicery na tą od Vectora/Aero
co się dzieje z autem?...niedawno wymieniony tylny prawy zacisk hamulcowy i wydłubany kawałek czujnika ciśnienia doładowania z kolektora ssącego (moja wina,ukruszyłem go przy demontażu-trzeba było rozpoławiać kolektor ssący żeby wyjąć ten kawałek,na szczęście nie wpadł do głowicy). Tyle awarii przez ponad 2 lata użytkowania.Oby tak dalej.
W planach - wymiana tapicery na tą od Vectora/Aero
Ostatnio zmieniony 2016-03-02, 20:36 przez Rysiu83, łącznie zmieniany 1 raz.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->
osłona to kantówka i nie ma problemu ja u siebie mam tarcze 288 z przodu bodajże, ale zaciski mam większe niż te twoje seryjna i nie mam tego drucika tylko blaszkę, a z tyłu mam takie jak ty z przodu z tym drucikiem i tarcze nie wentylowane dziwne, czyżby ktoś zmienił zaciski u mnie na jakieś większe
z tyłu masz 278mm a z przodu 285 i nie ma innej opcji..bo była 285/302mm albo 304mm i 314mm ale montują też 345mm.
P.S,fota za....na z internetów
Przód mamy taki - http://ebayapi.loc8apartltd.netdna-cdn. ... wO/$_1.JPG
Wentylowane tylne miały 292mm.
P.S,fota za....na z internetów
Przód mamy taki - http://ebayapi.loc8apartltd.netdna-cdn. ... wO/$_1.JPG
Wentylowane tylne miały 292mm.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->