...........tak!!Jesteście pewni czasu??
Seat Ibiza GTi Turbo - ABF+HX35
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Prosze Markgum najmiększa mieszanka S0 tak kleją:
http://www.youtube.com/watch?v=eQ7LOva_ ... r_embedded
Aż auto podrywa i muli przy zmianie biegów - różowa CORSA
http://www.youtube.com/watch?v=eQ7LOva_ ... r_embedded
Aż auto podrywa i muli przy zmianie biegów - różowa CORSA
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Jak już tu zajrzałem to wypada nadmienić, że auto ma się cały czas dobrze. Na ten sezon dostało całkiem męską sprężarkę bo Holseta HX35. Przypominam, że to dalej jest seryjny silnik, tylko trochę odprężony. Moc obecnie to okolice 380 koni i auto męsko podaje bo na Bemowie Jemioł mimo kłopotów z szybkim ruszeniem z miejsca pojechał 12,4 s na 1/4 mili z prędkością na mecie 192 km/h.
Ibiza sobie od czasu do czasu jeździ, ale Jemioł coś chyba chciałby powoli poskręcać tym samochodem, a nie tylko po prostej
Ibiza sobie od czasu do czasu jeździ, ale Jemioł coś chyba chciałby powoli poskręcać tym samochodem, a nie tylko po prostej
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ale jaja to teraz zmiast robić moc, to trzeba wsadzić mniejsze turbo i dać porzadny hebel oj będzie fajnie sobie razem pozapierdzielać
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Na sprzedaż? http://otomoto.pl/seat-ibiza-C26109317.html
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
Ibiza została w rękach Maćka, dalej trzyma fason. W tym roku na Bemowie nie udało sie poprawić czasu przez kontuzję i moje niedopatrzenie - nie ogarnąłem w porę drugiego kompletu moich lekkich ATSów i Jemioł musiał jechać na ciężkich klockach Speedline z przodu (8,5 kg vs. 6 kg ATS) oraz 16" seata z tyłu (jakieś 10 kg sztuka). Gdyby nie to to byłoby męsko bo Jemioł opanował już brawurowe starty na miękkim Maxsporcie i wymiana wybieraka pozwala precyzyjniej bić biegi. No nic, może jeszcze gdzieś w tym roku uda się zbliżyć bardziej do granicy 12 s.
Pozdr
[ Dodano: 2013-06-02, 23:53 ]
W czwartek miał miejsce debiut i auta i kierowcy na tzw. zakrętach. Pojechaliśmy na trening organizowany przez trackday.org pod patronatem 4turbo na Ułężu.
Wyruszyliśmy ekipą jak na zdjęciu:
Były spore obawy jak auto zachowa się podczas takiego długotrwałego upalania, ale na szczęście poza dużą ilością oleju wywalanego przez odmę nic złego się nie działo. Dodatkowo stres powodowany debiutem nie ułatwiał. Charakterystyka silnika raczej nie sprzyja płynnej jeździe po dość krętej trasie i trochę się trzeba biegami pobawić, ale Maciek z przejazdu na przejazd cały czas się poprawiał. Na pewno trzeba poprawić pozycję za kierownicą, bo jeśli na ćwiartkę nie miało to dużego znaczenia, to tutaj już nie wyglądało to kolorowo. Problemem były też opony bo na przedniej osi miękki maxsport, a na tyle prawie łyse już docinane R888. Następnym razem będzie coś bardziej odpowiedniego. Mimo to był atak:
Jak na początek trzeba uznać debiut za udany, nic się nie wysypało, było kilka wizyt w zielonym ale bez większych szkód, właściciel zadowolony. Wiemy co poprawić i następnym razem znów będzie dobra zabawa.
Tutaj jeden przejazd Jemioła, jeden z pierwszych i jeszcze nie do końca ogarniał trasę:
(nie chciała się trzymać przyssawka do dachu i musiałem ją dać na tylną szybę)
http://www.youtube.com/watch?v=0hMaJBugxWE
Ja też zrobiłem jedno kółko autem, a znajomość trasy pozwalała mi pojechać trochę szybciej. Nie miałem dużego problemu z lagiem, ale auto napędza się tak szybko, że noga na hamulec odruchowo wędruje równie szybko. Bardzo mi się podobało i myślę, że na takiej trasie jak robi WST na Ułężu auto będzie konkurencyjne w klasie po paru usprawnieniach.
https://www.youtube.com/watch?v=-VcAcz1OwTU
To tyle, pozdrawiam.
Pozdr
[ Dodano: 2013-06-02, 23:53 ]
W czwartek miał miejsce debiut i auta i kierowcy na tzw. zakrętach. Pojechaliśmy na trening organizowany przez trackday.org pod patronatem 4turbo na Ułężu.
Wyruszyliśmy ekipą jak na zdjęciu:
Były spore obawy jak auto zachowa się podczas takiego długotrwałego upalania, ale na szczęście poza dużą ilością oleju wywalanego przez odmę nic złego się nie działo. Dodatkowo stres powodowany debiutem nie ułatwiał. Charakterystyka silnika raczej nie sprzyja płynnej jeździe po dość krętej trasie i trochę się trzeba biegami pobawić, ale Maciek z przejazdu na przejazd cały czas się poprawiał. Na pewno trzeba poprawić pozycję za kierownicą, bo jeśli na ćwiartkę nie miało to dużego znaczenia, to tutaj już nie wyglądało to kolorowo. Problemem były też opony bo na przedniej osi miękki maxsport, a na tyle prawie łyse już docinane R888. Następnym razem będzie coś bardziej odpowiedniego. Mimo to był atak:
Jak na początek trzeba uznać debiut za udany, nic się nie wysypało, było kilka wizyt w zielonym ale bez większych szkód, właściciel zadowolony. Wiemy co poprawić i następnym razem znów będzie dobra zabawa.
Tutaj jeden przejazd Jemioła, jeden z pierwszych i jeszcze nie do końca ogarniał trasę:
(nie chciała się trzymać przyssawka do dachu i musiałem ją dać na tylną szybę)
http://www.youtube.com/watch?v=0hMaJBugxWE
Ja też zrobiłem jedno kółko autem, a znajomość trasy pozwalała mi pojechać trochę szybciej. Nie miałem dużego problemu z lagiem, ale auto napędza się tak szybko, że noga na hamulec odruchowo wędruje równie szybko. Bardzo mi się podobało i myślę, że na takiej trasie jak robi WST na Ułężu auto będzie konkurencyjne w klasie po paru usprawnieniach.
https://www.youtube.com/watch?v=-VcAcz1OwTU
To tyle, pozdrawiam.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kurcze bajka że nic nie oddało przy takiej mocy
Ps. Chłodnicę oleju dowalajcie natychmiast
No i z tego co widzę przydał by się twardszy stabilizator z przodu
Ps. Chłodnicę oleju dowalajcie natychmiast
No i z tego co widzę przydał by się twardszy stabilizator z przodu
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
O do Raściaka to nie ma podejścia i nie będzie.
Daje radę to dobre określenie - trzeba dobrze mieszać drążkiem żeby utrzymać silnik na obrotach zapewniających odpowiedni ciąg, czyli tak 3,5 tys. Nie miałem z tym większego problemu jadąc pierwszy raz, więc nie jest to duży problem, ale nie ma tak jak u mnie, że daję tyle gazu ile potrzebuję, mogę ująć i dodać natychmiast. A tutaj jak się przesadzi na wyjściu to moment mieli kapciami i trzeba się pilnować, traci się płynność. Są wady i zalety - jak wsiadłem z Ibizy do Astry to czułem się jakby połowę mocy ubyło.
Daje radę to dobre określenie - trzeba dobrze mieszać drążkiem żeby utrzymać silnik na obrotach zapewniających odpowiedni ciąg, czyli tak 3,5 tys. Nie miałem z tym większego problemu jadąc pierwszy raz, więc nie jest to duży problem, ale nie ma tak jak u mnie, że daję tyle gazu ile potrzebuję, mogę ująć i dodać natychmiast. A tutaj jak się przesadzi na wyjściu to moment mieli kapciami i trzeba się pilnować, traci się płynność. Są wady i zalety - jak wsiadłem z Ibizy do Astry to czułem się jakby połowę mocy ubyło.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dobrze będzie felga 17 co najmniej 8 cali do tego slicki 240 jakieś heble wpakujemy męskie i grybszego Staaba to konkurencja dla Rasty jak najbardziej
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM