Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Seat Ibiza GTi Turbo - ABF+HX35

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-07, 18:49

:evil:
Jesteście pewni czasu??
...........tak!!
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-08, 08:04

Prosze Markgum najmiększa mieszanka S0 tak kleją:
http://www.youtube.com/watch?v=eQ7LOva_ ... r_embedded

Aż auto podrywa i muli przy zmianie biegów - różowa CORSA :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-07-18, 11:33

Jak tam ibiza ? Może masz Jemiole chęć pokazania auta w Opt ? ;)

jemiol7
nowy na forum
Posty: 27
Rejestracja: 2009-12-10, 17:34
Lokalizacja: wwa

Post autor: jemiol7 » 2011-07-18, 17:30

Ibiza ma się dobrze, poprawiłem wydech po Men's Dayu, wymienię w tygodniu kopułkę na Beru i palec Boscha, bo teraz mam jakieś kiblowate zamienniki, odelżam co się da i będe gotowy na Niedzielny Seat Racing. Sporo mocnych wozów się zapowiada . A w OPT? Bardzo chętnie :-D

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-07-24, 23:10

Nowy personal best Jemioła - 12.85 / 182 km/h na 1/4 mili 8-)

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-07-25, 09:11

Kenet pisze:Nowy personal best Jemioła - 12.85 / 182 km/h na 1/4 mili 8-)
Elegancko :) Gratulacje :D

To kiedy atak na 11.xx? :P
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-07-25, 09:28

zuru82 pisze:To kiedy atak na 11.xx?
Nie tym pojazdem ;-)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-07-25, 11:49

Haha wsadzicie gt30 :D i 4 motion i bedziem atakować :mrgreen: haha :)

No też wielkie gratki wyraz twarzy jemioła wczoraj po przejeździe nie do zapomnienia ;P Szkoda ze Ci foty nie zrobilem :-P

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2012-08-20, 21:26

Jak już tu zajrzałem to wypada nadmienić, że auto ma się cały czas dobrze. Na ten sezon dostało całkiem męską sprężarkę bo Holseta HX35. Przypominam, że to dalej jest seryjny silnik, tylko trochę odprężony. Moc obecnie to okolice 380 koni i auto męsko podaje bo na Bemowie Jemioł mimo kłopotów z szybkim ruszeniem z miejsca pojechał 12,4 s na 1/4 mili z prędkością na mecie 192 km/h.

Ibiza sobie od czasu do czasu jeździ, ale Jemioł coś chyba chciałby powoli poskręcać tym samochodem, a nie tylko po prostej ;-)

Obrazek

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2012-08-20, 22:03

Kenet pisze:Ibiza sobie od czasu do czasu jeździ, ale Jemioł coś chyba chciałby powoli poskręcać tym samochodem, a nie tylko po prostej ;-)
potencjał jest bo jak by nie było Ibiza GTI była protoplastą KitCara ;-)
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776
Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BeNeK » 2012-08-26, 11:30

Czy dobrze czytałem że silnik się poddał ?

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2012-08-31, 00:13

Tak, pękł pierścień na 2gim cylindrze, ale nie porysowało tulei. Wlecą nowe pierścienie, kute korby oraz nowe panewki i na przyszły tydzień auto wyjedzie ;-)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-09-02, 18:10

Ale jaja to teraz zmiast robić moc, to trzeba wsadzić mniejsze turbo i dać porzadny hebel oj będzie fajnie sobie razem pozapierdzielać :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2012-09-26, 13:58

Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2012-09-26, 18:52

Tak, zgadza się :-)

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2012-09-26, 19:21

Jakiś driftowóz się szykuje?
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2013-06-02, 22:54

Ibiza została w rękach Maćka, dalej trzyma fason. W tym roku na Bemowie nie udało sie poprawić czasu przez kontuzję i moje niedopatrzenie - nie ogarnąłem w porę drugiego kompletu moich lekkich ATSów i Jemioł musiał jechać na ciężkich klockach Speedline z przodu (8,5 kg vs. 6 kg ATS) oraz 16" seata z tyłu (jakieś 10 kg sztuka). Gdyby nie to to byłoby męsko bo Jemioł opanował już brawurowe starty na miękkim Maxsporcie i wymiana wybieraka pozwala precyzyjniej bić biegi. No nic, może jeszcze gdzieś w tym roku uda się zbliżyć bardziej do granicy 12 s.

Pozdr

[ Dodano: 2013-06-02, 23:53 ]
W czwartek miał miejsce debiut i auta i kierowcy na tzw. zakrętach. Pojechaliśmy na trening organizowany przez trackday.org pod patronatem 4turbo na Ułężu.

Wyruszyliśmy ekipą jak na zdjęciu:

Obrazek

Były spore obawy jak auto zachowa się podczas takiego długotrwałego upalania, ale na szczęście poza dużą ilością oleju wywalanego przez odmę nic złego się nie działo. Dodatkowo stres powodowany debiutem nie ułatwiał. Charakterystyka silnika raczej nie sprzyja płynnej jeździe po dość krętej trasie i trochę się trzeba biegami pobawić, ale Maciek z przejazdu na przejazd cały czas się poprawiał. Na pewno trzeba poprawić pozycję za kierownicą, bo jeśli na ćwiartkę nie miało to dużego znaczenia, to tutaj już nie wyglądało to kolorowo. Problemem były też opony bo na przedniej osi miękki maxsport, a na tyle prawie łyse już docinane R888. Następnym razem będzie coś bardziej odpowiedniego. Mimo to był atak:

Obrazek

Jak na początek trzeba uznać debiut za udany, nic się nie wysypało, było kilka wizyt w zielonym ale bez większych szkód, właściciel zadowolony. Wiemy co poprawić i następnym razem znów będzie dobra zabawa.

Tutaj jeden przejazd Jemioła, jeden z pierwszych i jeszcze nie do końca ogarniał trasę:
(nie chciała się trzymać przyssawka do dachu i musiałem ją dać na tylną szybę)

http://www.youtube.com/watch?v=0hMaJBugxWE

Ja też zrobiłem jedno kółko autem, a znajomość trasy pozwalała mi pojechać trochę szybciej. Nie miałem dużego problemu z lagiem, ale auto napędza się tak szybko, że noga na hamulec odruchowo wędruje równie szybko. Bardzo mi się podobało i myślę, że na takiej trasie jak robi WST na Ułężu auto będzie konkurencyjne w klasie po paru usprawnieniach.

https://www.youtube.com/watch?v=-VcAcz1OwTU

To tyle, pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-06-03, 11:01

Kurcze bajka że nic nie oddało przy takiej mocy !!
Ps. Chłodnicę oleju dowalajcie natychmiast !!

No i z tego co widzę przydał by się twardszy stabilizator z przodu :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2013-06-03, 12:55

Z tą chłodnicą to trzeba pomyśleć, bo na bank nie było olejowi lekko w czwartek.

a tu jeszcze kilka zdjęć:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Dobrze, że nic nie oddało, bo kolegi Astra Turbo zmieliła skrzynię, a napędza ją poprzednia turbina z Jemioła ibizy :mrgreen:

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2013-06-03, 13:39

to widzę że zrobicie konkurencję Raście w jego Foce Turbo :) i dobrze. Swoją droga ciekawa opinia ze FWD Turbo daje tam rade. Mówię tak bo chodzi mi po głowie Plan awaryjny jak nadal bedzie N15 za słaba na klasę do 2000c
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2013-06-03, 14:36

O do Raściaka to nie ma podejścia i nie będzie.

Daje radę to dobre określenie - trzeba dobrze mieszać drążkiem żeby utrzymać silnik na obrotach zapewniających odpowiedni ciąg, czyli tak 3,5 tys. Nie miałem z tym większego problemu jadąc pierwszy raz, więc nie jest to duży problem, ale nie ma tak jak u mnie, że daję tyle gazu ile potrzebuję, mogę ująć i dodać natychmiast. A tutaj jak się przesadzi na wyjściu to moment mieli kapciami i trzeba się pilnować, traci się płynność. Są wady i zalety - jak wsiadłem z Ibizy do Astry to czułem się jakby połowę mocy ubyło.

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2013-06-03, 19:32

Kenet pisze:O do Raściaka to nie ma podejścia i nie będzie.
Do Rasty czy do jego Focusa :?:
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2013-06-03, 19:55

Hehe ;-) auto samo nie pojedzie może tak powiem.

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2013-06-03, 20:07

;-)
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-06-04, 12:45

Dobrze będzie felga 17 co najmniej 8 cali do tego slicki 240 jakieś heble wpakujemy męskie i grybszego Staaba to konkurencja dla Rasty jak najbardziej :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Marki Aut”