Chętnie wpadnęKenet pisze:1 maja jadę na Ułęż
Opel Astra GSi16v+ & BMW e36 Compact
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Mam tego troche, turbo też się załapała . W wolnym czasie ogarne zdjecia to Ci je wysleKenet pisze:Dziękuje za foteczki! Dawaj co tam masz, może jeszcze tę drugą Astrę uchwyciłeś. Przepraszam, że nie nawiozłem na prawym, ale po skończeniu hebla oddałem auto w ładniejsze ręce i nie chciało mi się jeździć już na pół gwizdka. Następnym razem od razu siadaj na pasażera
Sorki ,że sie nie pożegnałem ale dostałem tel i musiałem sie zawijać..
Swoją drogą miałem już tak mokro w butach ...
Kent to swoje spodnie suszyłeś na przyczepce?
Pzdr
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...
To, że hebel się zapowietrzył i umarł to nic. Stabilizator miał się jeszcze gorzej
I tak jeździłem prawie wszystkie przejazdy. Mój best czas tego dnia wyglądał tak:
http://www.youtube.com/watch?v=oMrA6H6fu9U
Widać jak się kładł bez tego staba i jak przestrzeliłem parę zakrętów bez hebla. Jak się naprawię to spokojnie 3-4 s do urawnia na miękko.
Na osłodę jeszcze takie foteczki:
I tak jeździłem prawie wszystkie przejazdy. Mój best czas tego dnia wyglądał tak:
http://www.youtube.com/watch?v=oMrA6H6fu9U
Widać jak się kładł bez tego staba i jak przestrzeliłem parę zakrętów bez hebla. Jak się naprawię to spokojnie 3-4 s do urawnia na miękko.
Na osłodę jeszcze takie foteczki:
Zgadza się. Jeszcze chwila i tarłbym lusterkami
A tu jeszcze takie 4 boczki - (ostatni) ten w pierwszym zakręcie po starcie to kompletna utrata hebla - pedał był w podłodze, a auto nawet kół nie zablokowało. Moje mierzone kółko było pojechane 2 okrążenia później i sytuacja była podobna.
http://www.youtube.com/watch?v=5ov5ZHBcdgw
Na NMnP wjeżdża taka płyta oferowana do Astry przez Opla. Nie jest to typowo rajdowe rozwiązanie, ale lepsze niż nic.
Będzie można ciąć
I jeszcze takie :
Dawno tyle fot nie miałem
Przyjechały końcóweczki ze $złota$ xD
A po weekendzie grubszy stab na tył wpadnie i zobaczymy 30ego ile uda się poprawić ostatnie 3:12
A tu jeszcze takie 4 boczki - (ostatni) ten w pierwszym zakręcie po starcie to kompletna utrata hebla - pedał był w podłodze, a auto nawet kół nie zablokowało. Moje mierzone kółko było pojechane 2 okrążenia później i sytuacja była podobna.
http://www.youtube.com/watch?v=5ov5ZHBcdgw
Na NMnP wjeżdża taka płyta oferowana do Astry przez Opla. Nie jest to typowo rajdowe rozwiązanie, ale lepsze niż nic.
Będzie można ciąć
I jeszcze takie :
Dawno tyle fot nie miałem
Przyjechały końcóweczki ze $złota$ xD
A po weekendzie grubszy stab na tył wpadnie i zobaczymy 30ego ile uda się poprawić ostatnie 3:12
Astra na sprzedaż, zależy mi na czasie, setup opisany na aukcji allegro http://allegro.pl/opel-astra-gsi-16v-c2 ... 13314.html
Polecam i zapraszam.
Polecam i zapraszam.
Temat do zamknięcia. Po 5 latach spędzonych z Astrami czas na nową przygodę jaką jest E36 Compact z m50b25 pod maską. Kupiłem w zeszły piątek 9.08, a w czwartek 15 sierpnia pierwszy start na Torze Kielce i takie pierwsze kółko na czas:
http://www.youtube.com/watch?v=xk8Z5NvGODk
a tu już trochę większym ogniem jak się wjeździłem:
http://www.youtube.com/watch?v=d_U1luDNyHM
BMW, a raczej ogólnie RWD, naprawdę daje niesamowitą radość z jazdy. Nigdy wcześniej nie jeździłem tylnym napędem i jak na pierwszy raz to mogę powiedzieć, że jest łatwej i lepiej niż się spodziewałem. Kielce są śliskie, więc korzystałem z tego bez przerwy. Oczywiście przejazdy na czas to inna bajka i da się jechać w miarę na okrągło, a kiedy trzeba zacieśnić zakręt można to zrobić już nie lewą, a prawą stopą.
Obecnie gromadzę pierwsze fanty do BMW, a Astra z nowym właścicielem jeździła już po Słomczynie, gdzie będzie regularnie upalana, dostanie w zimie klatkę, zostanie ogarnięta blacharka i buda pójdzie w biały kolor - to samo chciałem zrobić, więc jestem tym bardziej zadowolony.
Pozdrawiam.
http://www.youtube.com/watch?v=xk8Z5NvGODk
a tu już trochę większym ogniem jak się wjeździłem:
http://www.youtube.com/watch?v=d_U1luDNyHM
BMW, a raczej ogólnie RWD, naprawdę daje niesamowitą radość z jazdy. Nigdy wcześniej nie jeździłem tylnym napędem i jak na pierwszy raz to mogę powiedzieć, że jest łatwej i lepiej niż się spodziewałem. Kielce są śliskie, więc korzystałem z tego bez przerwy. Oczywiście przejazdy na czas to inna bajka i da się jechać w miarę na okrągło, a kiedy trzeba zacieśnić zakręt można to zrobić już nie lewą, a prawą stopą.
Obecnie gromadzę pierwsze fanty do BMW, a Astra z nowym właścicielem jeździła już po Słomczynie, gdzie będzie regularnie upalana, dostanie w zimie klatkę, zostanie ogarnięta blacharka i buda pójdzie w biały kolor - to samo chciałem zrobić, więc jestem tym bardziej zadowolony.
Pozdrawiam.
Kenet pisze:
BMW, a raczej ogólnie RWD, naprawdę daje niesamowitą radość z jazdy.
Chociaz na czas jest ciezej niz z FWD...tutaj nie ma przebacz jak przesadzisz.
Tak z ciekawosci, na takich pojezdzawkach auto 200sx 1.8t byloby w takiej samej klasie co Subaraki, Evo czy o klase nizej?
Sprzedam 200sx s13
viewtopic.php?p=396678#396678
viewtopic.php?p=396678#396678
Nie jest trudniej na czas - ba nawet jest łatwiej. Najszybszą Astrę tego dnia na Kielcach klepnąłem na koniec 14 s - gdzie były 2 próby ok. 2 min i 2 próby 1,5 minuty. A jechałem na zwykłych drogowych oponach 205/50/15.
Co do pojeżdżawek - to ja jeżdżę głównie na takie bez podziału na klasy. Ale na SuperOesie na przykład byłbyś w klasie z 4x4.
Co do pojeżdżawek - to ja jeżdżę głównie na takie bez podziału na klasy. Ale na SuperOesie na przykład byłbyś w klasie z 4x4.
jakie najmocniejsze auta sa w tej klasie? Pewnie Focusy st czy megane rs? Sporo aut tam startuje? Wiem, ze s13 raczej do takich zabaw na wolym torze by sie nie sprawdzila, ale kiedys chcialbym pojechac na cos takiego. Sorry za otPumaRST pisze:w Kielcach byłby w klasie V czyli powyżej 2000cc z napędem na jedną oś bez względu na którą.Kenet pisze: Ale na SuperOesie na przykład byłbyś w klasie z 4x4.
Co do RWD zaczynam czasem też o tym mysleć.
Sprzedam 200sx s13
viewtopic.php?p=396678#396678
viewtopic.php?p=396678#396678
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
Klasa V zdominowana przez BMW. czasem wskoczy jakieś megane RS ale to jeden przypadek który może powalczyć skutecznie - koleś jest zeszłorocznym mistrzem polski w kartach czy jakoś tak.EnDrIu pisze:jakie najmocniejsze auta sa w tej klasie? Pewnie Focusy st czy megane rs? Sporo aut tam startuje? Wiem, ze s13 raczej do takich zabaw na wolym torze by sie nie sprawdzila, ale kiedys chcialbym pojechac na cos takiego. Sorry za ot
co do s13 - w sumie czemu nie tylko nie za duża turbina była by potrzebna co by turbodziura była mała.
EOT
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Dlaczego taka buda? Bo było tanio. Auto jest w dobrym stanie, posiada "pakiet startowy plus" i naprawdę fajnie się nim jeździ. Ostatnia rzecz jaką się kierowałem teraz czy przy zakupie Astry to wygląd zewnętrzny auta do upalania
Z tej perspektywy nie ma dla mnie różnicy czy to sedan, coupe czy compact:
http://www.youtube.com/watch?v=d_U1luDNyHM
Natomiast compact ma taką zaletę, że drugi komplet kół się mieści bez większych problemów, co w sedanie, a szczególnie coupe bywa problematyczne, gdy z przodu są dwa kubły na sztywno.
Z tej perspektywy nie ma dla mnie różnicy czy to sedan, coupe czy compact:
http://www.youtube.com/watch?v=d_U1luDNyHM
Natomiast compact ma taką zaletę, że drugi komplet kół się mieści bez większych problemów, co w sedanie, a szczególnie coupe bywa problematyczne, gdy z przodu są dwa kubły na sztywno.