Dom Starych Samochodów
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Dom Starych Samochodów
1.)
FIAT 132 2000 Special 1977r
1995ccm, DOHC, 112KM,
10,5s - 0-100km/h, V max 175km/h
W wyposażeniu seryjnym:
- wspomaganie kierownicy,
- el. lusterka,
- el. szyby
- welurowa tapicerka
- boczne kurtyny przeciwsłoneczne
Zdjęcie to zostało zrobione w maju 2003r i na tamten czas był to najpiękniejszy Fiat 132 w Polsce.
Trochę już dziś go nie przypomina... Ale zacznie.
2. Honda Legend 2.7i V6 1989r
Może ktoś ją pamięta z Borska 2008
3. Mercedes Benz 190E 2.3-16, 1986r
wersja przerabiana przez Coswortha, 185KM
(oczekuje grzecznie na remont)
4. Opel Ascona C 1.6S 1984r
wersja absolutnie goła, 90KM, skrzynia czterobiegowa.
Fotki i obszerniejsze opisy Hondy, MB i Opla zamieszczę wkrótce.
FIAT 132 2000 Special 1977r
1995ccm, DOHC, 112KM,
10,5s - 0-100km/h, V max 175km/h
W wyposażeniu seryjnym:
- wspomaganie kierownicy,
- el. lusterka,
- el. szyby
- welurowa tapicerka
- boczne kurtyny przeciwsłoneczne
Zdjęcie to zostało zrobione w maju 2003r i na tamten czas był to najpiękniejszy Fiat 132 w Polsce.
Trochę już dziś go nie przypomina... Ale zacznie.
2. Honda Legend 2.7i V6 1989r
Może ktoś ją pamięta z Borska 2008
3. Mercedes Benz 190E 2.3-16, 1986r
wersja przerabiana przez Coswortha, 185KM
(oczekuje grzecznie na remont)
4. Opel Ascona C 1.6S 1984r
wersja absolutnie goła, 90KM, skrzynia czterobiegowa.
Fotki i obszerniejsze opisy Hondy, MB i Opla zamieszczę wkrótce.
- Piotrek N15 S
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:42
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Piotrek N15 S
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:42
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Na pierwszym zdjęciu Fiata - Mercedes stoi na placu tuż poza kadrem po lewej stronie.
Auto uratowałem przed żyletkami, ale potrzebuje nowej kasty, blok ma pękniętą jedną tuleję, elektryka wozu jest w stanie opłakanym, tylne amortyzatory wyszły dobre 15 lat temu, w czasach gdy zamienniki nie były dostępne i zostały wymienione na wkłady od Passata. Komplet nowych to 3800zł.
Auto ma 236 000km przebiegu i automat.
Plany:
- Nowa kasta z dokumentami (niestety auto zatraci cenny status i stanie się zwykłym 2,3 ale taka jest cena tego uratowania)
- doprowadzenie do ładu silnika, elektryki, zawieszenia (ale przypuszczam, ze na zwykłym gwincie bo nie nazywam się Rockefeller, przynajmniej na razie)
- manualna skrzynia McLaren z tzw. odwróconą choinką wybieraka
- tuning zewnętrzny Dubai Style.
- alusy 17'
- dwa kubełki i kremik skórka w środku.
- kompresor.
Co do Legenda to chciałem się w Borsku spróbować z jakąś Maximą, ale nie było chętnych. Efekt - dwa starcia z Pablosową Primą GT - oba wygrane przez Hondę. Obecnie ma 107 000km przebiegu i działa wzorowo, tylko dość dużo pali, ale kable są do wymiany. Poza tym - cud miód i orzeszki
A Ascona ma gaz, więc jest jak służbowy dupowóz, ale menda jest szantażystką i wywalczyła sobie miejsce w warsztacie na noc, bo inaczej rano palić nie chce
Ach te stare autka i ich charakterrrki
Auto uratowałem przed żyletkami, ale potrzebuje nowej kasty, blok ma pękniętą jedną tuleję, elektryka wozu jest w stanie opłakanym, tylne amortyzatory wyszły dobre 15 lat temu, w czasach gdy zamienniki nie były dostępne i zostały wymienione na wkłady od Passata. Komplet nowych to 3800zł.
Auto ma 236 000km przebiegu i automat.
Plany:
- Nowa kasta z dokumentami (niestety auto zatraci cenny status i stanie się zwykłym 2,3 ale taka jest cena tego uratowania)
- doprowadzenie do ładu silnika, elektryki, zawieszenia (ale przypuszczam, ze na zwykłym gwincie bo nie nazywam się Rockefeller, przynajmniej na razie)
- manualna skrzynia McLaren z tzw. odwróconą choinką wybieraka
- tuning zewnętrzny Dubai Style.
- alusy 17'
- dwa kubełki i kremik skórka w środku.
- kompresor.
Co do Legenda to chciałem się w Borsku spróbować z jakąś Maximą, ale nie było chętnych. Efekt - dwa starcia z Pablosową Primą GT - oba wygrane przez Hondę. Obecnie ma 107 000km przebiegu i działa wzorowo, tylko dość dużo pali, ale kable są do wymiany. Poza tym - cud miód i orzeszki
A Ascona ma gaz, więc jest jak służbowy dupowóz, ale menda jest szantażystką i wywalczyła sobie miejsce w warsztacie na noc, bo inaczej rano palić nie chce
Ach te stare autka i ich charakterrrki
To by była profanacja- tuning zewnętrzny Dubai Style.
- alusy 17'
- dwa kubełki i kremik skórka w środku.
- kompresor.
Tak samo jak i nowa kasta, ale skoro to jedyne wyjście... to ja bym go po prostu zostawił w chwale jaka mu niewątpliwie przysługuje.
Szkoda, że przy takim (teoretycznie) przebiegu to taki trup... przecież to powinna być żyleta.
IvanH, historia tego auta jest długa i dosyć bolesna niestety, jest to też prawdopodobnie pierwsze 2,3-16 w Polsce bo historia krajowa tego auta sięga 1988 roku. Niemniej - najpierw go doprowadzę do serii, potem będę myśleć co z nim dalej zrobić.
Bez obawy - taki los go nie czeka :
bodek, tutaj jest dość zgrabnie opisana historia:
http://www.mb190e16v.com/Templates/Merc ... 20body.htm
Bez obawy - taki los go nie czeka :
bodek, tutaj jest dość zgrabnie opisana historia:
http://www.mb190e16v.com/Templates/Merc ... 20body.htm