Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Modyfikacje układu dolotowego P11

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2012-03-10, 16:21

Panowie to nie temat na dyskusje o elementach i instalacjach LPG :-P

Awatar użytkownika
lucasx
wiem o czym pisze
Posty: 47
Rejestracja: 2010-04-28, 20:47
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: lucasx » 2012-03-13, 10:18

Rysiu83 pisze:Dlatego na sekwencję przechodzę z miksera niestety...ze 150KM hamownia zeszłorocznego zlotu pokazała 136 KM i 170Nm momentu więc swoje zwężka opi....ła (plus na pałę ruszany zapłon przeze mnie i pseudo dolot:-? Rekonesans zrobię jak wstanę ale myślę że przeróbka z gratami z tysiaka może lekko ponad wyniesie ale przynajmniej pełnowartościowa GT będzie :-)
Masz i możesz pokazać wykres z hamowni?

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-03-13, 19:52

Poszukam ale nic nie obiecuję.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
ANDREW
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-10, 12:25
Lokalizacja: Lodz,Kutno

Post autor: ANDREW » 2012-05-09, 18:01

Nie chcę zakładać nowego tematu więc tutaj spytam.Jak się ma założenie stożka do spalania?
U mnie po założeniu stożka spalanie skoczyło z ok. 12l do ok.15l gazu na 100km. Silnik SR20 Czy ktoś też się z czymś takim spotkał?
Dzisiaj byłem u gazownika i ustawił gaz na stożku i zobaczymy co będzie.Ale wątpię czy to pomoże.
Jeśli ktoś miał podobny przypadek to proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2012-05-09, 18:34

ANDREW, jaką masz instalację?
Sekwencję czy II gen.?
Przy sekwencji nie powinno być aż takiej różnicy.

Innym powodem może być to, że chcesz nacieszyć się dźwiękiem stożka, więc ciśniesz maszynę :mrgreen: 8-)
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-05-09, 19:18

Też bym obstawiał częstsze wciskanie gazu :D Poza tym dużo zależy od warunków ostatnio gorąco było, klima, korki, gaz do tyłka. Trzeba by było zrobić ze 2-3 baki podobnej jazdy.
Mnie wahy spala raz 12-raz 15 a raz 22 :D
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
ANDREW
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-10, 12:25
Lokalizacja: Lodz,Kutno

Post autor: ANDREW » 2012-05-09, 19:21

Sekwencję.
Co do tego ciśnięcia gdzieś w necie też tak to tłumaczyli.No ale dźwięk jest mega :D
Zobaczymy ile po dzisiejszym strojeniu spali.No i nad prawą nogą już panuje :D
A czy w przypadku stożka nie jest tak, że więcej powietrza=więcej podawanego paliwa?
Zaczekam też jak inni się wypowiedzą w temacie.

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-05-09, 20:10

15l w 2 litrowym aucie to i tak jest spoko biorąc pod uwagę cenę benzyny. Stożek może wpływać na spalanie ale minimalnie... to nie jest tak że nagle auto dostaje 20% więcej powietrza. Po dostrojeniu z sondy może być ciut lepiej.
Nissan Primera SR20DE+T

smeru
fanatyk nissana
Posty: 397
Rejestracja: 2009-12-09, 07:35
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: smeru » 2012-05-10, 07:41

U mnie w starej P11 z SR20DE spalanie nie zmieniło się lub w granicach błędu statystycznego. Też miałęm sekwencję. Po założeniu stożka spalanie jeżeli się zmieniło to na poziomie błędu pomiarowego. Po pewnym czasie znajomy gazownik wystroił instalkę podczas jazdy. Było zbyt ubogo w LPG.
Masz dolot zimnego powietrza i osłonięty od silnika stożek? Może łapie Ci tylko gorące powietrze.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG

Awatar użytkownika
ANDREW
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-10, 12:25
Lokalizacja: Lodz,Kutno

Post autor: ANDREW » 2012-05-10, 08:03

Stożek mam w tym miejscu gdzie oryginalnie jest puszka filtra za akumulatorem.Jeszcze nie jest niczym osłonięty a dolot zimnego powietrza będzie zrobiony ale dopiero jak spalanie będzie ok.Bo jak ma mi tyle palić to nie chce mi się nadkola wywalać i ciągnąć rur.
Zobaczymy jak całą butlę wyjeżdżę.Ale jak na razie kropki na wskaźniku od gazu za szybko spadają :-/

Awatar użytkownika
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500
Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: Arbuz » 2012-05-10, 21:23

Spalanie się nie zmienia a zmienia się styl jazdy ( chcesz słyszeć jak stożek buczy :P )..dlatego różnica w spalaniu. Jeśli gazownik wystroił Ci gaz do nowego dolotu to musiał dodać troszkę mieszanki ponieważ masz teraz więcej powietrza, jednak przy normalnej jeździe nie powinieneś odczuć różnicy w spalaniu ;)

A jeśli odczuwasz nadal to noga z gazu i spalanie wróci normalne ;)
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....

SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....

dominik86
aktywny forumowicz
Posty: 146
Rejestracja: 2009-12-15, 21:33
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: dominik86 » 2012-06-03, 16:11

To powiedzcie Ci ktorzy maja blosa i stozek-tylko tak konkretnie i na temat-czy spalanie wzroslo w porownaniu z takim samym stylem jazdy, czy sa jakies roznice w elastycznosci, przyspieszeniu?
Kupie P11.144 SR20DE/ga16de galant 2.0 avensis 2.0 accord1.8 2.0 kontakt pw

Awatar użytkownika
polo33
aktywny forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2011-05-26, 18:08
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica

Post autor: polo33 » 2012-08-13, 18:51

Panowie co może być przyczyną gasniecia sr20de w p11.144 po założeniu dolotu? Dziś grzebałem z tym, założyłem adapter na przepływomierz, łącznik fi 77, rura z kolankiem i na końcu stożek simoty. Auto nie ma gazu, po nagrzaniu trzyma obroty potem falują i gaśnie. Próbowałem zrobić nauke wolnych obrotów lecz nic z tego. Chciałem żeby się komp "nauczył" i przyzwyczaił lecz nie chodzi dłużej niż 20sek. Jakie sugestie? Wszystko szczelne sprawdzałem 100razy odma podłączona cały czas do fabrycznej rury.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-08-13, 19:18

polo33, a przeplywke w dobra strone wlozyles?/

Awatar użytkownika
polo33
aktywny forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2011-05-26, 18:08
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica

Post autor: polo33 » 2012-08-13, 19:25

Założona tak jak fabryka tylko do niej jest adapter, czyli siatka z prawej stojąc przodem :)
wszystko wskazuje na to, że przepływka siada, jutro ją przeczyszcze kontaktem i zobaczymy co będzie. A może czujnik temp ? nie jest włożony w dolot, nie zrobiłem na niego dziury jeszcze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Dolotowy”