Kolektor dolotowy z Sereny do GA14/16
: 2011-10-22, 21:28
Idąc za przykładem kolegi z GA16 forum nabyłem kolektor dolotowy z Nissana Sereny 1,6 (oznaczenia na odlewie 1C4 - 2)
Jest on ładnie odlany kanały w środku okrąglutkie bez chropowatości po bokach kanału , jest też masywniejszy, dużo cięższy od standardowego w GA z napędem FWD.
Co prawda Serena ma 97 KM ale nie wiadomo jakie wałki tam siedzą.
Zalety:
- łatwiej (tak myślę) zamontować przepustnicę z SR20
- Inna listwa paliwowa (różowe wtryski 185cc) wymienne np. z SR20 (czerwone 259cc lub większe)
Mam też pytania:
- Potrzebne będzie strojenie po wymianie przepustnicy na większą?
- jak jest z opornością wtryskiwaczy z SR20, podejdą?
Teraz parę fotek
1. Małe porównanie
2. 73C
3. Serena 1C4 - 2
4. Kanały dolotowe
5. Co to jest i czy mogę to wywalić ?
PS. już wiem jakiś AIR REGULATOR
6. Listwa paliwowa
PS. Ma ktoś pomysł jak porównać pojemność tych dwóch kawałków aluminium, (zalać wodą???)
Jest on ładnie odlany kanały w środku okrąglutkie bez chropowatości po bokach kanału , jest też masywniejszy, dużo cięższy od standardowego w GA z napędem FWD.
Co prawda Serena ma 97 KM ale nie wiadomo jakie wałki tam siedzą.
Zalety:
- łatwiej (tak myślę) zamontować przepustnicę z SR20
- Inna listwa paliwowa (różowe wtryski 185cc) wymienne np. z SR20 (czerwone 259cc lub większe)
Mam też pytania:
- Potrzebne będzie strojenie po wymianie przepustnicy na większą?
- jak jest z opornością wtryskiwaczy z SR20, podejdą?
Teraz parę fotek
1. Małe porównanie
2. 73C
3. Serena 1C4 - 2
4. Kanały dolotowe
5. Co to jest i czy mogę to wywalić ?
PS. już wiem jakiś AIR REGULATOR
6. Listwa paliwowa
PS. Ma ktoś pomysł jak porównać pojemność tych dwóch kawałków aluminium, (zalać wodą???)