Strona 1 z 1

Zmiana miejsca fabrycznej przepływki?

: 2014-06-21, 15:51
autor: garygary
Witam, mam taki problem, po założeniu kolanka 90' i dalej rury dolotowej dla stożka, samochód przydławia się przy 4k obr.

Wywnioskowałem, że przyczyną dławienia się jest to, że przepływomierz w moim monowtrysku jest w przepustnicy, przez co zamontowane kolanko delikatnie go przysłania.

Pytanie brzmi: Czy można wywalić fabrycznie zamontowany przepływomierz i zamontować tuż za stożkiem np. ten z SR20? Lub jakiś inny?

Z tego co patrzyłem to wtyczka bardzo podobna, a jak nie to się przerobi. Chodzi o to czy przepływka z SR20 będzie podawać do komputera odpowiednie wartości i czy zmiana jego położenia nie wpłynie źle na prace silnika?

Po prostu czy jest różnica, że jest on "tu" czy "tam" ?

: 2014-06-22, 00:30
autor: karol282
Kolanko na monowtrysku daj takiej samej średnicy jak całe to wejście z przepływką, masz zasłoniętą przepływkę to się dusi nic dziwnego...

: 2014-06-22, 08:42
autor: garygary
Kolanko na mono jest fi 90, więc idealnie w rozmiar zewnętrzny, powiem nawet, że przy fi 100 na uszczelce, jest tak samo. Męczę się z tym od zeszłego roku, i albo się przyksztusza jak pod maską wszystko wygląda ładnie, albo jak wsadzę jakiegoś plastikowo - silikonowego ulepa to jest ok. Zaraz jeszcze coś podłubie i zobaczymy jak będzie.

: 2014-06-22, 13:36
autor: karol282
Pojemność dolotu też ma znaczenie, na mono ta pojemność jest bardzo mała tej puszki oryginalnej, spróbuj dać stożek bliżej wtrysku i podstawa to szczelność układu.