Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Zmiana miejsca fabrycznej przepływki?

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Zmiana miejsca fabrycznej przepływki?

Post autor: garygary » 2014-06-21, 15:51

Witam, mam taki problem, po założeniu kolanka 90' i dalej rury dolotowej dla stożka, samochód przydławia się przy 4k obr.

Wywnioskowałem, że przyczyną dławienia się jest to, że przepływomierz w moim monowtrysku jest w przepustnicy, przez co zamontowane kolanko delikatnie go przysłania.

Pytanie brzmi: Czy można wywalić fabrycznie zamontowany przepływomierz i zamontować tuż za stożkiem np. ten z SR20? Lub jakiś inny?

Z tego co patrzyłem to wtyczka bardzo podobna, a jak nie to się przerobi. Chodzi o to czy przepływka z SR20 będzie podawać do komputera odpowiednie wartości i czy zmiana jego położenia nie wpłynie źle na prace silnika?

Po prostu czy jest różnica, że jest on "tu" czy "tam" ?

karol282
fanatyk nissana
Posty: 380
Rejestracja: 2011-08-12, 00:06
Lokalizacja: Swarzędz / Hull

Post autor: karol282 » 2014-06-22, 00:30

Kolanko na monowtrysku daj takiej samej średnicy jak całe to wejście z przepływką, masz zasłoniętą przepływkę to się dusi nic dziwnego...
Old School JDM

B12 GTI V6, done ? :)

viewtopic.php?t=19111

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2014-06-22, 08:42

Kolanko na mono jest fi 90, więc idealnie w rozmiar zewnętrzny, powiem nawet, że przy fi 100 na uszczelce, jest tak samo. Męczę się z tym od zeszłego roku, i albo się przyksztusza jak pod maską wszystko wygląda ładnie, albo jak wsadzę jakiegoś plastikowo - silikonowego ulepa to jest ok. Zaraz jeszcze coś podłubie i zobaczymy jak będzie.

karol282
fanatyk nissana
Posty: 380
Rejestracja: 2011-08-12, 00:06
Lokalizacja: Swarzędz / Hull

Post autor: karol282 » 2014-06-22, 13:36

Pojemność dolotu też ma znaczenie, na mono ta pojemność jest bardzo mała tej puszki oryginalnej, spróbuj dać stożek bliżej wtrysku i podstawa to szczelność układu.
Old School JDM

B12 GTI V6, done ? :)

viewtopic.php?t=19111

ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Dolotowy”