[Ebay] Filtr K&N za 30 dolcow
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
[Ebay] Filtr K&N za 30 dolcow
Chetnie przeczytam jakie macie teorie na temat takiego filtra.
http://www.ebay.com/itm/New-Universal-K ... 64&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/New-Universal-K ... 64&vxp=mtr
teraz wszystko robią w chinach ale z drugiej strony to wolał bym tak jak pisze bombel pewna simote z obudową
http://mtuning.pl/pl/sklep-tuning-inter ... -77mm.html
http://mtuning.pl/pl/sklep-tuning-inter ... -77mm.html
Dark Shadow
Wielkością jest ok, rozmiarem jak mój NO NAME, czy tam Jacky jak kto woli. Tylko jak wspomniał Bombel ten filtr trzeba olejkiem traktować i to średnio co 3-4 miesiące, zestaw dedykowany kosztuje ok 40zł i starcza na 2-3 czyszczenia, zwłaszcza że to duży filtr. A cena z przesyłką, do tego okres oczekiwania to chyba na prawdę lepiej zainwestować w Fujite, tym bardziej, że można dorwać nawet 4,25" a to już wypas filterek z zapasem, jakby ci przyszło kiedyś konkretniej modować GT
Pozdroo
Pozdroo
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Tyle ze Fujita kosztuje 230zl, te polskie simoty to mi wygladaja na podrobki i sam nie wiem czy beda ok, A ten ebay'owy filtr kosztuje jakies 90zl z wysylka i zastanawiam sie czy to bedzie dobre. Taksamo jak taki filterek
http://www.ebay.com/itm/NEW-HKS-SUPER-P ... fc&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/NEW-HKS-SUPER-P ... fc&vxp=mtr
Kwestia kto co lubi, ja osobiście wole filtry suche, teraz mam Jacky, poluje na Fujite, założę turbo to wsadzę grzyba z HKS'a. Ile filtrów tyle teorii na temat który najlepszy, a to zależy też gdzie się go montuje, bo jak Chemik zauważył naoliwiony filtr bardziej zbiera syf, to wyobraźcie sobie ten filtr w nadkolu. Dwa DilGT 90zł filtr do tego na początek 40zł za zestaw do naoliwienia daje 130zł i jakbyś go czyścił choćby co te 5tyś to po 15tys km masz cenę Fujity. Więc cenowo nie ma co patrzeć, a raczej dostępność, oryginalność i wygoda eksploatacji
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Może porównanie słabe ale testowałem rózne filtry w skuterach jakich miałem mocno podłubanych i najlepiej sprawdzały się filtry jednak te które się nasącza. Wyłapywało wtedy świetnie syf nie wyobrażam sobie stożka nie nasączonego. Napewno przepuści dużo więcej syfu do silnika kurzu itp...
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
Dlatego napisałem, jak kto lubi. Nie deklasuje filtrów nasączanych, tylko pisze, że osobiście wole filtry suche. Chciałem tylko zwrócić uwagę, że nie ma co patrzeć na koszt zakupu bo filtr za 100zł "mokry" i 200zł suchy to w sumie na jedno wychodzi podczas eksploatacji. Dobór filtra powinien być indywidualny, bo jak wspomniałem wcześniej zależy gdzie go zamontujemy.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
A w P11 filtr w porównaniu do innych samochodów prawie w ogóle się nie brudzi. Ostatnio grzebaliśmy w kumpla Volvo, które ma nawiew do puszki filtra z przodu auta, to sporo much, os i innego syfu wypadło, kurz, proch i piach się wysypał z puszki, u siebie nigdy aż takiego syfu nie widziałem.Arias pisze:Dobór filtra powinien być indywidualny, bo jak wspomniałem wcześniej zależy gdzie go zamontujemy.
Z drugiej strony amerykańce zakładają masowo K&N-y i sobie chwalą.
pozdr. Kamil