To tak też zrobię.
w ogóle czytałem wczoraj ciekawy temat o wtrysku właśnie, w GA16i oraz w E16I, z tego co wyczytałem to w silnikach GA16i jest większa średnica wlotu powietrza, a wtrysk wytwarza nieco wyższe ciśnienie paliwa i ogólnie daje lepsze jeb%$*cie z pier%$(#ęciem.
Jednak taki wtrysk z GA16i nie podchodzi p&p do E16i, ale jest przepis na "hybrydę" góra czyli zespół wtryskowy z GA16i do tego czujniki, przepustnica, urządzenie do podgrzewania mieszanki, sitko z E16i.
Nie wiem jak to się ma do mocy bo nic nie pisali jakie przyrosty, ale sam fakt, że GAxxi w b12/n13, to była nowa generacja silnika (poprawiona później do GAxxDe,Ds itp) po montowanych z serii "E", więc teoretycznie można założyć, że coś tam poprawili i nawet jeżeli nie daje to jakichś konkret przyrostów, to wtrysk z SPI z GAxxI można wyrwać za parę złotych. Więc warto spróbować.
Ogólnie to plan jest taki, żeby do wakacji E16i wypłuł okolice 100~110km, więc każdy mod, który podniesie moc, albo da bazę do podnoszenia mocy jest u mnie mile widziany.
Sorry za off