Śruby zabezpieczające
Moderatorzy: Ryba, Sajmooon, Zielkq, Maniek-ol
Śruby zabezpieczające
Witam zamierzam kupić nowe felgi, a jak to w polsce co nowe szybko moze zmienić własciciela Zamierzam kupić sruby zabezpieczające tylko nie wiem jakie N14 ma wymiary tych srubek. Szukając po róznych stronach napiszcie czy mam racje. Nakrętka M12 x 1,25 stożkowa.
Zastanawiam się nad firmą królak. Może ktoś miał styczność z innymi.
Zastanawiam się nad firmą królak. Może ktoś miał styczność z innymi.
blabla przyjedź na najbliższy spot comiesięczny o 19:00. Info w naszym TEMACIE
Posiadam części do N14.
Posiadam części do N14.
Dokładnie takie nakrętki powinny być. Zwróć uwagę żeby były nakładka zabezpieczająca była na klucz 19 bo w niektóre alu klucz 21 nie wchodzi.merid pisze:Nakrętka M12 x 1,25 stożkowa.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Re: Śruby zabezpieczające
Miałem kilka zestawów Królaka...raz zgubiłem klucz w warsztacie długo się męczyli żeby odkrecić...natomiast wadą jest to, że po jakimś czasie wyrabiały sie klucze...do OOOO kupiłem jakiegoś chińczyka (bo akurat Królaka nie mieli) i jest to zestaw lepszej jakości-na razie nie widze śladów zuzycia zabezpieczenia a były nawet tansze nizeli polskie.merid pisze:Witam zamierzam kupić nowe felgi, a jak to w polsce co nowe szybko moze zmienić własciciela Zamierzam kupić sruby zabezpieczające tylko nie wiem jakie N14 ma wymiary tych srubek. Szukając po róznych stronach napiszcie czy mam racje. Nakrętka M12 x 1,25 stożkowa.
Zastanawiam się nad firmą królak. Może ktoś miał styczność z innymi.
Sprzedam 200sx s13
viewtopic.php?p=396678#396678
viewtopic.php?p=396678#396678
- maniek_NKP
- fanatyk nissana
- Posty: 425
- Rejestracja: 2010-02-17, 20:17
- Lokalizacja: DW
Z tego co czytałem i słyszałem to najlepsze są firmy McGard. Choć i dla "fachowca" to też nie jest problem.... Najlepiej założyć 4 różne komplety zabezpieczeń czyli każda inna śruba zabezpieczająca na jednym kole, ale to też nie daje 100% gwarancjimerid pisze:Zastanawiam się nad firmą królak. Może ktoś miał styczność z innymi.
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
-
- nowy na forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2011-06-30, 08:55
- Lokalizacja: Wawa
Owszem McGard jest jednym z lepszych zabezpieczeń. Można dostać też tańsze zestawy z mniejszą ilością kombinacji kluczy np.: http://www.alcar.pl/6651_PL.htm .
netcar.pl opony i felgi
- maniek_NKP
- fanatyk nissana
- Posty: 425
- Rejestracja: 2010-02-17, 20:17
- Lokalizacja: DW
maniek_NKP, true true ..
czyli temat jest powiedzmy ponadczasowy
czyli temat jest powiedzmy ponadczasowy
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Mam AEZ i są zajebiste. Kiedyś nie mogłem znaleźć nasadki i chciałem odkręcić żabą. nie dałem rady , bo klucz się ślizgał. Sama nasadka też super jakości , ma już 7 lat i nic się nie wyrobiła. Polecam.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
Maniek-ol, u mnie akurat żaba nie będzie problemem, bo w alu się cała nakrętka schowa. Ale po poczytaniu o sposobach odkręcania takich zabezpieczeń wiem, że tych Sicurit-ów na pewno nie wezmę, najprościej to odkręcić z wszystkich rodzajów (wzór, ząbki są na obwodzie zewnętrznym).
Pewnie się na McGard-ach skończy, tylko drogie dość są...
Pewnie się na McGard-ach skończy, tylko drogie dość są...
pozdr. Kamil
http://allegro.pl/nakretki-zabezpieczaj ... 74054.html
Mam takie i też się cała nakretka chowa w dziure felgi, a miałem takie:
http://allegro.pl/nakretki-m12x1-25-zab ... 24301.html
to na zlocie pólnocnym w pół godziny mi koledzy odkręcili
Mam takie i też się cała nakretka chowa w dziure felgi, a miałem takie:
http://allegro.pl/nakretki-m12x1-25-zab ... 24301.html
to na zlocie pólnocnym w pół godziny mi koledzy odkręcili
OK, małe podsumowanie:
Sicurit - najłatwiejsze do złamania, bo są nieregularne na zewnątrz
Sicubloc - trudniej niż wyżej, ale potrafię sobie wyobrazić sposób
Sicustar - a'la McGard, wg mnie najtrudniej odkręcić bez przejściówki, ale niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu
Nakrętki typu 3-ciego firmy AEZ są droższe od McGard, niby tylko 20zł ale wyglądają bardzo podobnie, po co przepłacać?
Sicurit - najłatwiejsze do złamania, bo są nieregularne na zewnątrz
Sicubloc - trudniej niż wyżej, ale potrafię sobie wyobrazić sposób
Sicustar - a'la McGard, wg mnie najtrudniej odkręcić bez przejściówki, ale niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu
Nakrętki typu 3-ciego firmy AEZ są droższe od McGard, niby tylko 20zł ale wyglądają bardzo podobnie, po co przepłacać?
pozdr. Kamil
Powiem tak. AEZ mam sprawdzone i wiem , że są mocne. Fakt McGard są podobne , ale widziałem już jak nic z tej gwiazdki w nasadce nie zostaje. Osobiście jak miałbym wybrać to brałbym AEZ , bo mam je sprawdzone. Wybór jednak należy do Ciebie.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
A co sądzicie o sposobie zabezpieczenia tych http://allegro.pl/nakretki-zabezpieczaj ... 91224.html dodam że muszą być wąskie ze względu na budowę felgi.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT