Strona 1 z 1
Nakrętki do kół - mocne i ładne :P
: 2015-07-01, 09:59
autor: Arias
Wiem, są podobne tematy, ale są one raczej jako pytanie odpowiedź, pod konkretny szit.
Mój problem to bardzo wąskie otwory w felgach. Obecnie z przodu mam takie:
Na klucz 19, ale i tak nasadką haratam po rantach z otworu felg, które muszę już odmalować, bo strasznie to wygląda
Wszystkie nakrętki "Style" można se do D wsadził, łącznie ze stalowymi podróbami VOLKa.
Potrzebuję 16szt najlepiej z nietypowym kluczem, bo z racji że nakrętki są na zewnątrz, to odstąjace wyglądem zabezpieczenie psuje efekt.
Ktoś coś poleci sensownego w przyzwoitych pieniądzach
Bo ori D1, czy Volk to wydatek rzędu 400-500zł, tyle co jedna felga...
: 2015-07-01, 10:01
autor: vixo
Cześć ziomka spytam. Do Hondy kupował jakieś stalowe na torxa czy cos w podobie. Nie dużo płacił z tego co pamiętam
: 2015-07-01, 10:21
autor: bolek_WL
Też rozkminiam obecnie ten temat. Mój klucz nasadowy 19 wchodzi na styk w otwór nowej felgi, gorzej jak na wulkanizacji będą mi chcieli odkręcać "grubszą" nasadką.
BTW też mam takie nakrętki jak wstawił
Arias, już mi się udało w jednej przekręcić gwint
vixo, Nakrętki wąskotorowe (???) to się chyba nazywa. Daj info jak z jakością tych co zakupił Twój ziomal.
: 2015-07-01, 10:54
autor: vixo
Gość przerabiał te "ala" to pamiętam jak dziś, że pierwszy raz w życiu ściągałem koło przy użyciu wiertaki i wiertła
Teraz drugi sezon lata na tych stalowych wąskootworowych i nic się nie dzieje. Pomalował je sobie i nawet wygładają
Będę się z nim widział to dopytam bo też będę to przerabiał
: 2015-07-01, 10:59
autor: bolek_WL
: 2015-07-01, 11:10
autor: Arias
No na TK takie mi polecono, 3 sezony upalania i fakt lakier zszedł ale kształt nakrętki nieruszony
: 2015-07-01, 11:25
autor: PrzeRuSco
Ja mam TPI drugi sezon i jak na razie wszystko w porządku dodatkowo kupiłem zabezpieczające chociaż ich "zabezpieczenie" jest banalne w "obejściu".
: 2015-07-01, 17:53
autor: komorokoro
Cztery może pięć lat temu kupione z allegro za 99pln.
Proste wąskie
: 2015-07-01, 17:55
autor: vixo
No ziomek ma cos podobnego
: 2015-07-02, 10:35
autor: bolek_WL
komorokoro, nie nabija się syfu w te imbusy? Ja chyba jednak postawię na zakryte nakrętki TPI
: 2015-07-09, 21:15
autor: komorokoro
nigdy nie miałem problemu z odkreceniem czy brudem
jedynie co to farba złazi
przynajmniej odchodzi problem z obitymi gniazdami w feldze
: 2015-07-09, 21:38
autor: bolek_WL
Ważne aby gwint wytrzymał, farbę idzie przeboleć.
: 2015-07-09, 21:41
autor: foo
Te same nakrętki co
komorokoro mam już chyba z 6 sezon, farba zlazła to poszły do spa i dalej służą. Jak dokręcisz fabrycznym momentem to kuku gwintowi nie zrobisz...
: 2016-03-31, 08:34
autor: Zielkq
Orientuje się ktoś jakie są oryginalnie nakrętki w felgach 16" z P11.144?
Mowa o tych felgach:
M12x1,25, stożek, ale klucz 19 czy 21 i mają być przelotowe czy nie?
To może inne pytanie. Ma to znaczenie czy nakrętki są przelotowe czy nie oprócz kwestii estetycznych?
: 2016-03-31, 09:09
autor: vixo
Zależy od długości szpilek
: 2016-03-31, 09:19
autor: Zielkq
vixo, czyli rozumiem, że bardziej przyszłościowym rozwiązaniem przy ewentualnym wstawianiu dystansów i kombinowaniu z odstawieniem felg będą przelotowe?
: 2016-03-31, 09:25
autor: janusz
Zielkq, ja mam zamknięte nakrętki i to bez dystansów
: 2016-03-31, 09:40
autor: Zielkq
janusz, tak, tak, to wiem,
ale myślę bardziej w koncepcji, że systematycznie będę przechodził przez wszystkie "stage" - najpierw wymiana szpilek na dłuższe i ich montaż, a później dystanse.
: 2016-03-31, 11:05
autor: vixo
W takim przypadku przelotowe Zielkq,