Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Polski STAND ALONE ecumaster EMU

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Polski STAND ALONE ecumaster EMU

Post autor: bombel » 2012-05-07, 20:44

Coobcio czekamy na jakiś opis :)

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-05-07, 21:06

Tez czytales GT z Baniakowym GTi-R ? :mrgreen:

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-05-07, 21:08

Skan z GT powinien się tu znaleźć bo tam coś było w temacie :)
http://www.inochi.pl/EMU_Prezentacja.pdf
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-05-07, 21:12

Jest szansa dla P11.144 na wieksze mody w N/A :D

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-05-07, 21:16

Dzięki Fmic.pl dostałem jeszcze takie cuś :) :
http://odsiebie.pl/xlrwh8hq3ibb/emuFeat ... y.pdf.html

[ Dodano: 2012-05-07, 22:18 ]
Już DET3 powinien dawać większe pole manewru w trybie FI
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2012-05-07, 23:14

Wszystko jest opisane w necie pod hasłem "ecumaster emu". Jest to urządzenie typu SA, czyli takie, które może sterować (ty możesz starować) wszystkimi parametrami pracy silnika.
Co do lepszej przydatności w przesuwaniu odcinki w P11.144 niż ecumaster det3 to nie wydaje mi się, że więcej to da. No chyba, że obsługa sekwencyjnego wtrysku benzyny czyli każdego wtryskiwacza osobno.
Urządzenie ma kosztować ok. 2kpln, strojenie na tym urządzeniu również nie będzie kosztowało tyle co wystrojenie świnką :-)

Ogólnie nieporównywalnie większe możliwości i obsługa większej ilości aut niż urządzenia serii DET. Piggy backi oszukują komputer zmieniając wartości z czujników, przez co komputer inaczej steruje podzespołami silnika a standalone'y "same" sterują tymi podzespołami.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2012-05-07, 23:22

Jak ktoś ma czas, proszę bardzo!
http://www.racingforum.pl/EMU-t90262.html
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-05-07, 23:23

bodek pisze:Ogólnie nieporównywalnie większe możliwości i obsługa większej ilości aut niż urządzenia serii DET. Piggy backi oszukują komputer zmieniając wartości z czujników, przez co komputer inaczej steruje podzespołami silnika a standalone'y "same" sterują tymi podzespołami.
Przez co jest dziesiątki poprawek i 10000 razy więcej rzeczy do ustawienia ;]
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-05-08, 06:10

Ali-En pisze:Przez co jest dziesiątki poprawek i 10000 razy więcej rzeczy do ustawienia ;]
Ale tez i lepiej wystrojone auto i mozliwość zaprogramowania dosłownie wszystkiego.

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-05-08, 06:16

No tak racja lepiej wystrojone ale bawić się w to w n/a w primie 144 dla samego przesunięcia odcinki to jakaś mordęka będzie... stroić się będzie bardzo długo i pewnie niestety kosztownie...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-05-08, 06:19

Bardziej chodzi o P11.144 z VE + ostre wałki, czy QG i VQ i ustawienie zapłonu.

Zastanawiam się czy tez nie dałoby sie wyeliminować dołka w SR przy ok 4000 or

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2012-05-08, 07:56

Do samego strojenia paliwa i zapłonu w zmodzonym VE w zupełności wystarczy DET. Przewagą EMU pewnie była by możliwość napisania własnej mapy zapłonu a nie aparat na plus i ścinamy Ecumasterem.
Dołka nie wyeliminujesz bo taka jest charakterystyka rozwijania mocy i momentu w sr20. Trzeba by zmienić wałki i przekonstruować głowicę.
Co do obsługi VQ i QG to może być lepiej. Urządzenie prawdopodobnie będzie obsługiwało zapłon w tych silnikach. Myślę, że i DET3 na odpowiednim sofcie dał by radę. Są już plany na DET4, który być może ogarnie zapłon w Maxi i N16.
Fajną sprawą jest wbudowany map sensor 4barowy i kontroler sondy szerokopasmowej. To drugie z tego co czytałem, ma być w DET4.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2012-05-08, 14:25

na stronie jest manual - jak na dloni widac co potrafi ten SA

ciekawe jak kasowo wyjdzie, patrzac na poprzednie DETy szykuje sie fajna alternatywa dla drogich komputerow

ammaimon
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2010-08-27, 12:43
Lokalizacja: Krk

Post autor: ammaimon » 2012-05-08, 22:29

Kupowanie SA żeby przesunąć odcinkę to chyba raczej kiepski plan. Większość aut na tym forum (żeby nie powiedzieć prawie wszystkie) są do ogarnięcia za pomocą DET3 max wg mnie. Stand alone'y jak EMU bardziej przydają się w ostro wysilonych turbo silnikach, obsłudze alpha-N przy ITB i innych bardziej skomplikowanych modach. Wiadomo, że obecnie w Polsce na piggy backach to niedługo będą stroić promy kosmiczne, ale nie zawsze przynosi to odpowiedni efekt. Na pewno będzie to tańsza alternatywa w stosunku do VEMSów i innych zagranicznych SA i to jest duży plus. Strojenie na pewno będzie droższe i bardziej czasochłonne, ale sam fakt monitorowania pracy i odczytu z czujników silnika sprawi, że jest to dużo bezpieczniejsze niż Ecumaster + zegary chinole :)

Pozdro

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2012-05-09, 00:06

EMU kosztuje 2k zł.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika”