Polski STAND ALONE ecumaster EMU
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Skan z GT powinien się tu znaleźć bo tam coś było w temacie
http://www.inochi.pl/EMU_Prezentacja.pdf
http://www.inochi.pl/EMU_Prezentacja.pdf
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Dzięki Fmic.pl dostałem jeszcze takie cuś :
http://odsiebie.pl/xlrwh8hq3ibb/emuFeat ... y.pdf.html
[ Dodano: 2012-05-07, 22:18 ]
Już DET3 powinien dawać większe pole manewru w trybie FI
http://odsiebie.pl/xlrwh8hq3ibb/emuFeat ... y.pdf.html
[ Dodano: 2012-05-07, 22:18 ]
Już DET3 powinien dawać większe pole manewru w trybie FI
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Wszystko jest opisane w necie pod hasłem "ecumaster emu". Jest to urządzenie typu SA, czyli takie, które może sterować (ty możesz starować) wszystkimi parametrami pracy silnika.
Co do lepszej przydatności w przesuwaniu odcinki w P11.144 niż ecumaster det3 to nie wydaje mi się, że więcej to da. No chyba, że obsługa sekwencyjnego wtrysku benzyny czyli każdego wtryskiwacza osobno.
Urządzenie ma kosztować ok. 2kpln, strojenie na tym urządzeniu również nie będzie kosztowało tyle co wystrojenie świnką
Ogólnie nieporównywalnie większe możliwości i obsługa większej ilości aut niż urządzenia serii DET. Piggy backi oszukują komputer zmieniając wartości z czujników, przez co komputer inaczej steruje podzespołami silnika a standalone'y "same" sterują tymi podzespołami.
Co do lepszej przydatności w przesuwaniu odcinki w P11.144 niż ecumaster det3 to nie wydaje mi się, że więcej to da. No chyba, że obsługa sekwencyjnego wtrysku benzyny czyli każdego wtryskiwacza osobno.
Urządzenie ma kosztować ok. 2kpln, strojenie na tym urządzeniu również nie będzie kosztowało tyle co wystrojenie świnką
Ogólnie nieporównywalnie większe możliwości i obsługa większej ilości aut niż urządzenia serii DET. Piggy backi oszukują komputer zmieniając wartości z czujników, przez co komputer inaczej steruje podzespołami silnika a standalone'y "same" sterują tymi podzespołami.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Przez co jest dziesiątki poprawek i 10000 razy więcej rzeczy do ustawieniabodek pisze:Ogólnie nieporównywalnie większe możliwości i obsługa większej ilości aut niż urządzenia serii DET. Piggy backi oszukują komputer zmieniając wartości z czujników, przez co komputer inaczej steruje podzespołami silnika a standalone'y "same" sterują tymi podzespołami.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
No tak racja lepiej wystrojone ale bawić się w to w n/a w primie 144 dla samego przesunięcia odcinki to jakaś mordęka będzie... stroić się będzie bardzo długo i pewnie niestety kosztownie...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Do samego strojenia paliwa i zapłonu w zmodzonym VE w zupełności wystarczy DET. Przewagą EMU pewnie była by możliwość napisania własnej mapy zapłonu a nie aparat na plus i ścinamy Ecumasterem.
Dołka nie wyeliminujesz bo taka jest charakterystyka rozwijania mocy i momentu w sr20. Trzeba by zmienić wałki i przekonstruować głowicę.
Co do obsługi VQ i QG to może być lepiej. Urządzenie prawdopodobnie będzie obsługiwało zapłon w tych silnikach. Myślę, że i DET3 na odpowiednim sofcie dał by radę. Są już plany na DET4, który być może ogarnie zapłon w Maxi i N16.
Fajną sprawą jest wbudowany map sensor 4barowy i kontroler sondy szerokopasmowej. To drugie z tego co czytałem, ma być w DET4.
Dołka nie wyeliminujesz bo taka jest charakterystyka rozwijania mocy i momentu w sr20. Trzeba by zmienić wałki i przekonstruować głowicę.
Co do obsługi VQ i QG to może być lepiej. Urządzenie prawdopodobnie będzie obsługiwało zapłon w tych silnikach. Myślę, że i DET3 na odpowiednim sofcie dał by radę. Są już plany na DET4, który być może ogarnie zapłon w Maxi i N16.
Fajną sprawą jest wbudowany map sensor 4barowy i kontroler sondy szerokopasmowej. To drugie z tego co czytałem, ma być w DET4.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Kupowanie SA żeby przesunąć odcinkę to chyba raczej kiepski plan. Większość aut na tym forum (żeby nie powiedzieć prawie wszystkie) są do ogarnięcia za pomocą DET3 max wg mnie. Stand alone'y jak EMU bardziej przydają się w ostro wysilonych turbo silnikach, obsłudze alpha-N przy ITB i innych bardziej skomplikowanych modach. Wiadomo, że obecnie w Polsce na piggy backach to niedługo będą stroić promy kosmiczne, ale nie zawsze przynosi to odpowiedni efekt. Na pewno będzie to tańsza alternatywa w stosunku do VEMSów i innych zagranicznych SA i to jest duży plus. Strojenie na pewno będzie droższe i bardziej czasochłonne, ale sam fakt monitorowania pracy i odczytu z czujników silnika sprawi, że jest to dużo bezpieczniejsze niż Ecumaster + zegary chinole
Pozdro
Pozdro