STROJENIE - Wasze spostrzeżenia,sugestie,porady .
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
ja mam moze glupie pytanie ale:
czy jesli ktos stroil ecumasterem primere gt lub sunny gti to czy taki sam nastaw mozna wgrac do dziewiczego ecumastera i smigac?
druga sprawa, czy miedzy poszczegolnymi kompami p10 i n14 (od 115ps do 150ps) obowiazywac beda podobne mapy?
czy jesli ktos stroil ecumasterem primere gt lub sunny gti to czy taki sam nastaw mozna wgrac do dziewiczego ecumastera i smigac?
druga sprawa, czy miedzy poszczegolnymi kompami p10 i n14 (od 115ps do 150ps) obowiazywac beda podobne mapy?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
ad 1 nie
ad 2 nie
strojenie jest inwidualne pod każdy samochód. nie znajdziesz 2 takich samych autek z takim samym stanem silnika, osprzętem modami itp, to jest nie realne.
ad 2 nie
strojenie jest inwidualne pod każdy samochód. nie znajdziesz 2 takich samych autek z takim samym stanem silnika, osprzętem modami itp, to jest nie realne.
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
dlatego jest przepływka i sonda lambda aby tymi wartościami w ecu sterować, ja osobiście bym nie ryzykował, złe wystrojenie silnika może zaszkodzić a nie pomóc.
po 2 te silniki jak wyjeżdzały z fabryki to w 95% były takie same czyli NOWE. z biegiem czasu ten stan rzeczy się zmienia, tak czy nie?
po 2 te silniki jak wyjeżdzały z fabryki to w 95% były takie same czyli NOWE. z biegiem czasu ten stan rzeczy się zmienia, tak czy nie?
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
No zmienia się, silnik się zużywa jego parametry się zmieniają ale nastawy ECU są takie same. Tak jak pisałeś, przepływka lambda wysyłają dane do ECU i on już tam sobie koryguje mapy.
Podejrzewam że zasada się nie zmienia przy ecumasterze.
Traktujcie mój post jako pytanie/dopytawanie się, a nie jako stwierdzenie, że tak jest.
Podejrzewam że zasada się nie zmienia przy ecumasterze.
Traktujcie mój post jako pytanie/dopytawanie się, a nie jako stwierdzenie, że tak jest.
strojenie polega na oszukaniu przepływki do tego zależy jak stroisz albo stroisz pod sonde lambda albo ją omijasz
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
temacik troszkę zastygł, to go odświeżę
Jako, że jestem przed montażem DET3 z Map Sensorem
Jakieś konkretne rady zanim zacznę ciąć wiązkę
Jako, że jestem przed montażem DET3 z Map Sensorem
Jakieś konkretne rady zanim zacznę ciąć wiązkę
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
W mojej P10 jest sonda NGK OTD2F 3K1, podobno szerokopasmowa, tytanowa. Czy taka sonda wystroje ECU Master?
Czy ktoś stosował z powodzeniem SR20 EPROM Daughterboards?
Czy ktoś stosował z powodzeniem SR20 EPROM Daughterboards?
Ostatnio zmieniony 2014-09-04, 11:09 przez ring_s, łącznie zmieniany 1 raz.
No właśnie mam z nią taki problem że zwykła sonda działa w zakresie 0-1V, tej sondy niestety nie mogę nawet zmierzyć miernikiem. Gazownicy też nie mogli jej podłączyć do komputera. Gdzieś się doczytałem że to szerokopasmowa tytanowa sonda i działa w zakresie 1-5V. Jak podłączam Consulta to w danych z sondy widzę wartości powyżej 2,5V, wyżej chyba nie czyta.bombel pisze:ring_s, to zwykła sonda lambda. Szerokopasmowe od 700 PLN sie zaczynają
Może ja jestem w błędzie, ktoś miał odczynienia z ta sondą?
Ring_s, jaki masz silnik w tej swojej P10?
Gdzieś kiedyś opisywałem różnicę między sondą tytanową i cyrkonową - trzeba poszukać.
Gdzieś kiedyś opisywałem różnicę między sondą tytanową i cyrkonową - trzeba poszukać.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Stag 300 premium - to tego kompa można podłączyć szerokopasmówkę. Niższe modele- niering_s pisze:Gazownicy też nie mogli jej podłączyć do komputera.
180zł Augo gauge u dabtuner'a. Po zamówieniu następnego dnia w domu. Na chama można tylko tym wystroić autobombel pisze: sama sonda a cos co ją sczyta?
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
O ile dobrze pamiętam wypowiedź Lombardo(mogę się mylić) ale maximy a32 miały jedną z sond szerokopasmową.bombel pisze:Żaden NIssan nie ma szerokopasmówki w standardzie (no moze GTRy)
Nissan Data Scan od wersji 1.52 bodajże połączony przez obd zczyta afr.bombel pisze:ulisses, sama sonda a cos co ją sczyta?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
A ja mam takie pytanie jak zrobić konwersję z MAF do MAP na DET3 bo jakoś nie umiem zrozumieć instrukcji, w której pisze tak jakby map sensor był oddzielnym urządzeniem, a ja mam to wbudowane
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Mój DET ma zrobioną konwersję maf-map więc pracuj na mapie która tam jest(doladowanie 0,65b i wtryski 440 miałem)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Tak indywidualne, ale po pierwsze masz dawkę po mapie(mapsensor) czyli konwersje już zrobiona a po drugie przez to, że jest map i dawka wyliczana jest z funkcji ciśnienia to w n/a i turbo do ciśnienia nie większego niż moje jakie miałem max przy danych obrotach u Ciebie tez powinno być w miarę ok, jedynie potrzebował będziesz kosmetycznych zmian. Zabawa się zacznie jak zwiększysz ciśnienie....
Mam gdzies seryjna mape po mapsensorze do 250cc wtryskow....
Mam gdzies seryjna mape po mapsensorze do 250cc wtryskow....
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Afr 12.5 to jest bardzo dobry skład mieszanki, delikatnie przelany ale bezpiecznie. Zależy w jakich partiach obrotowej silnika.
Zawory nic nie mają do tego. Gdybyś jeździł na ubogiej mieszance dłuższy czas to gniazda zaworowe i nie tylko mogły by powiedzieć pa pa.
Pierwszy lepszy link z zagranicznego forum
http://www.sr20forum.com/turbo/224909-b ... ratio.html
Zawory nic nie mają do tego. Gdybyś jeździł na ubogiej mieszance dłuższy czas to gniazda zaworowe i nie tylko mogły by powiedzieć pa pa.
Pierwszy lepszy link z zagranicznego forum
http://www.sr20forum.com/turbo/224909-b ... ratio.html
Ostatnio zmieniony 2014-12-05, 09:30 przez Ryba, łącznie zmieniany 1 raz.
n aracing forum czytale, ze sr20de najwyzsza moc miało przy 12,8 dla PB i 12,4 bodajże dla LPG
i teraz sam już nie wim, seryjny AFR dla PB to okolice 14,5, wiec jak dostroje na 14,1 to raczej nie będzie szczyt performance tylko delikanta korekta
tez inaczej zczytuje się AFR na stright pipe a inaczej na ori wydechu,,,
czekam na dalsze info
i teraz sam już nie wim, seryjny AFR dla PB to okolice 14,5, wiec jak dostroje na 14,1 to raczej nie będzie szczyt performance tylko delikanta korekta
tez inaczej zczytuje się AFR na stright pipe a inaczej na ori wydechu,,,
czekam na dalsze info
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Powiem na swoim przykładzie - GA16
Szerkopasmowa w miejscu ory sondy.
Jak miałem AFR w okolicach 12-13 to miałem wrażenie, że go zalewa. Podduszal się czasem.
Zmniejszenie ciśnienia na listwie dało okolice 13,5 i w wyższych partiach RPM ~13 i auto jakby odzylo było lepiej niż jak miałem 14 - 15
Po wystrojebiu pewnie też bym coś poczuł na plus
Szerkopasmowa w miejscu ory sondy.
Jak miałem AFR w okolicach 12-13 to miałem wrażenie, że go zalewa. Podduszal się czasem.
Zmniejszenie ciśnienia na listwie dało okolice 13,5 i w wyższych partiach RPM ~13 i auto jakby odzylo było lepiej niż jak miałem 14 - 15
Po wystrojebiu pewnie też bym coś poczuł na plus