Strona 4 z 4

: 2015-11-10, 14:12
autor: DubSon
Aa no takich rzeczy nie wiedzialem. dzieki za lekcje i zwracam honor :)
ciekawe czy moj LC-1 tez ma taka opcje. Generwlnie wyczytalem te wartosci z jego instrukcji :oops:

: 2015-11-10, 16:14
autor: VE Killer
DubSon pisze:ciekawe czy moj LC-1 tez ma taka opcje
moja LC-2 ma mozliwosć ustawiania w parametrach rodzaju paliwa wiec prawdopodobnie LC-1 też to ma.

Adamus może mieć jeszcze takie wskazania jeśli kalibracja samej sondy AFR była przeprowadzona nieprawidłowo ale tego sie nie dowiemy zapewne

[ Dodano: 2015-11-10, 16:17 ]
a tak swoja drogą jakiś mod mógłby posprzątać bo z batona dyskusja przeszła na AFRy i strojenia ;))

: 2015-11-10, 16:33
autor: DubSon
VE Killer, co do kalibracji, to tez prawda. a wlasnie, co ile powinno sie robic?

: 2015-11-10, 17:52
autor: VE Killer
DobSon dokładnie jak Paweł napisał...
daily car: co 3 miesiące albo co 20.000mil
turbo car co 3 miechy albo 10.000mil
race car co rajdowy weekend
uzywana do strojenia co 2-3 dni

moim zdaniem jesli uzywasz do strojenia w różnych samochodach to chyba nie zaszkodzi przed strojeniem kazdego samochodu zrobic kalibracje przecież trwa to 1-2 minut maks

[ Dodano: 2015-11-10, 17:54 ]
spisałem z instrukcji do LC-2 innovate więc zakładam że dotyczy wszystkich zestawów sondy szerokopasmowej tej firmy

: 2015-11-10, 18:06
autor: Zielkq
Wydzielone i przeniesione do tego tematu. Teraz tutaj kontynuujemy o strojeniu i AFR. ;)

: 2015-11-10, 19:51
autor: DubSon
jesli moja byla uzywana moze z miesiac i lezala ok roku, to raczej powinienem zrobic, tak?

: 2015-11-10, 20:06
autor: VE Killer
no przecież nie zaszkodzi Ci ta kalibracja. sondy w ten sposób nie popsujesz a przynajmniej będziesz miał pewność ze odczyty sa prawidłowe. oczywiście pod warunkiem wykonania kalibracji w zalecany przez Innovate sposób ;)

: 2015-11-10, 20:53
autor: DubSon
wiem, ze nie zaszkodzi, pytam z ciekawosci. jak bede grzebal przy aucie to zrobie, dlugo to nie trwa ;)

: 2015-11-10, 22:23
autor: VE Killer
bo już się zaczałem zastanawiać czy mnie pod ch... bierzesz:))

: 2015-11-11, 00:53
autor: DubSon
nieee, po prostu krotka ja uzywalem i nie widzialem co ile trzeba to robic, bo tego nie szukalem w instrukcji :P

: 2015-11-11, 09:10
autor: VE Killer
mnie uczono zawsze... zanim cos spierdolisz poczytaj instrukcje :)))

[ Dodano: 2015-11-11, 12:29 ]
majac sondę szerokopasmową strojenie dla uzyskania odpowiedniego AFR raczej trudne nie jest... mnie bardziej nurtuje jak wyłapać stukowe podczas układania mapy zapłonu bo na słuch przy głośniejszym wydechu raczej łatwo nie będzie:)

: 2015-11-11, 13:47
autor: Pawel18PL
Czujnik stuku z nissana+wzmacniacz sygnału+filtr+słuchawki. Słychać wszystko - sam słuchałem.

[ Dodano: 2015-11-11, 13:49 ]
Sam osobiście mam jeszcze coś takiego :
http://www.nicoclub.com/archives/diy-kn ... ction.html

: 2015-11-11, 17:03
autor: VE Killer
Pawel18PL pisze:Czujnik stuku z nissana+wzmacniacz sygnału+filtr+słuchawki
knock sensor mam, słuchawki mam

wzmacniacz sygnału i filtr bym potrzebował ... :-P

: 2017-02-15, 14:28
autor: Pawel18PL
Zbocze sygnału - czy ktoś jest w stanie mi naświetlić jak podejść do tematu ustawienia tego dziadostwa w EMU ?