Zmiana ECU SR20De na DE z Sunny N14GTI
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
bosk, da się - cyrkonowa jest na klucz 22, ma 3 przewody - 2 białe i jeden czarny. Tytanowa jest chyba na 19 lub 17, ma 3 przewody - czarny, czerwony i biały.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Chyba będzie akurat odwrotnie.janusz pisze:bosk, da się - cyrkonowa jest na klucz 22, ma 3 przewody - 2 białe i jeden czarny. Tytanowa jest chyba na 19 lub 17, ma 3 przewody - czarny, czerwony i biały.
Sprawdziłem u siebie w SR20De - mam kolory czarny/czerwony/biały, sonda "cienka' (chyba jednak cyrkonowa)
Oglądałem parę fotek kolektorów od SR20 m.in. N14GTi i P10GT i tam gdzie były pokazane sondy to były te "grubsze" z 2-oma białymi kabelkami. A przecież w ww. wozach były tylko tytanowe.