Chyba nikt tego nie wrzucał jeszcze, a jest parę ciekawych informacji i kupa zdjęć z obróbki głowicy SR20:
http://www.turbomagazine.com/tech/0806_ ... ck_sr20de/
http://www.turbomagazine.com/tech/turp_ ... de_part_2/
http://www.turbomagazine.com/tech/turp_ ... _build_up/
Project Low-Buck SR20DE - Garage Tech
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Project Low-Buck SR20DE - Garage Tech
pozdr. Kamil
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
To mi się podoba coby wał nie uderzał w lustro olejowe, piszą że zwiększa to moc i zmniejsza pobieranie oleju
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM