Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

sr20ve i regulowane koła rozrządu

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Puchacz
fanatyk nissana
Posty: 395
Rejestracja: 2009-12-09, 22:41
Lokalizacja: Morąg

sr20ve i regulowane koła rozrządu

Post autor: Puchacz » 2018-03-03, 13:45

Cześć.
Powiedzcie mi czy opłaca się inwestować w regulowane koła rozrządu do sr20ve z walkami n1 ?
Daje to jakieś namacalne efekty ?
Kupować oba koła ? Gdzieś czytałem że wydechowego nie ma sensu ruszać.
Pozdrawiam
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX

Awatar użytkownika
cloud_9
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2013-09-22, 10:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: cloud_9 » 2018-03-03, 16:01

N1 powinny dać przyrost bez kręcenia kółkami, ale jak stroisz na hamowni to więcej tuner uzyska z regulowanych kółek (ale nie 10 koni:)). Co do producenta im lepsze tym lepiej, szczególnie obczaj jak mają zrobione zębatki, żeby łańcuch dobrze siadł i nie wyrabial sie ani on ani zęby. Mi zrobił tuner z ori + blox i jeździ, ale lepiej by coś lepszego zapodać. Jakieś TOMEI pewnie są dobre, BLOX same w sobie za słabe na bank, choć dzialać będą.

Co do wydechowego masz rację, tam nie ma zbytnio co ruszać. Pamiętaj o luzach zaworowych:)

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2018-03-04, 20:53

Można też wystroić na regulowanym, masz już dograne wszystko na tiptop - wiercisz w OEM kółeczku dziurkę wg. regulowanego. Masz moda na forevereverever.

lgruca
aktywny forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2015-09-25, 11:38
Lokalizacja: WWA

Post autor: lgruca » 2018-03-05, 08:44

Zawsze możesz sobie zrobić "regulowane" kółka na wzór tych z JWT

Awatar użytkownika
Puchacz
fanatyk nissana
Posty: 395
Rejestracja: 2009-12-09, 22:41
Lokalizacja: Morąg

Post autor: Puchacz » 2018-03-07, 20:02

Witam,
panowie mnie nie interesuje jak to zrobić tylko czy jest sens to robić na wałkach n1 ?
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”