Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

GA14DS i GA16DS - słabe górne obroty

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

damianos
wiem o czym pisze
Posty: 52
Rejestracja: 2016-01-27, 07:39
Lokalizacja: Świdnik

GA14DS i GA16DS - słabe górne obroty

Post autor: damianos » 2017-03-27, 19:46

Czołem,

Szukałem po tematach i nie znalazłem.
Problem w skrócie - w sunnym N14 było 1.4 na gaźniku, założyłem przelot 2'' i dolot na blosie. Duża poprawa, ale się nie wkręcał. Wymieniłem świece, kable, kopułkę i palec - lekka poprawa, ale dalej słaba góra.
Jestem świeżo po swapie na GA16DS. Miałem parę przygód przy swapie, więc na razie go nie katuję, ale od razu widać to samo - leniwa góra. Dół trochę lepiej odpycha, ale ogólna poprawa na oko 5% - słabo jak na taki swap.
Dodam, że przełożyłem aparat zapłonowy z GA14.

Czy to może być aparat zapłonowy lub cewka? Tylko nie chcę szukać na oślep, trochę się spompowałem z kasy tym swapem.

Miałem 2x GA14DS, fajnie się wkręcały, w obecnym słabiutko.
byłe nyski: 100nx GTi red top, hard top -> 2x almera 1.4 -> serena 2.0
jest: sunny 1.4 -> swap 1.6
typowo do zabawy ;)
https://youtu.be/EluWUn-UWfk

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2064
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2017-03-27, 19:54

Jak ustawiles ten aparat? Sam w sobie moze byc zajechanu ale jego.ustawienie tez jest wazne, gdyz to wlasnie nim opóźnia badz przyspiesza sie zapłon.

damianos
wiem o czym pisze
Posty: 52
Rejestracja: 2016-01-27, 07:39
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: damianos » 2017-03-27, 20:47

O widzisz, zapomniałem pokręcić do testów. VE Killer też na to zwrócił uwagę. Zapłon jest teraz tylko lekko przyspieszony, ale na starym silniku optimum było na mocno dowalonym ustawieniu. Spróbuję i tu.
byłe nyski: 100nx GTi red top, hard top -> 2x almera 1.4 -> serena 2.0
jest: sunny 1.4 -> swap 1.6
typowo do zabawy ;)
https://youtu.be/EluWUn-UWfk

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2064
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2017-03-27, 20:52

Testowo mozesz również wyciągnąć blosa z dolotu i wtedy spróbować jak auto będzie jeździło. Byc moze masz zatarty gwizdek w blosie i podciśnienie w dolocie nie daje rady go wpelni otworzyc.

damianos
wiem o czym pisze
Posty: 52
Rejestracja: 2016-01-27, 07:39
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: damianos » 2017-03-28, 08:11

Sprawdziłem blos, różnica nie odczuwalna. Podgonienie zapłonu odrobinę pomogło. Czuć na dole lekką poprawę, góra dalej słabo.

Gaźnik też odpada, bo był przełożony razem z silnikiem.
byłe nyski: 100nx GTi red top, hard top -> 2x almera 1.4 -> serena 2.0
jest: sunny 1.4 -> swap 1.6
typowo do zabawy ;)
https://youtu.be/EluWUn-UWfk

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-03-28, 09:03

Dalej masz kisiel w silniku? Nie szukaj mocy w momencie kiedy masz niesprawny silnik....
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

damianos
wiem o czym pisze
Posty: 52
Rejestracja: 2016-01-27, 07:39
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: damianos » 2017-03-28, 09:25

Nie, wszystko ok na nowym oleju, na szczęście.
byłe nyski: 100nx GTi red top, hard top -> 2x almera 1.4 -> serena 2.0
jest: sunny 1.4 -> swap 1.6
typowo do zabawy ;)
https://youtu.be/EluWUn-UWfk

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-03-28, 09:53

W tamtym temacie opisałem co musisz przejrzeć. powodzenia ;)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

damianos
wiem o czym pisze
Posty: 52
Rejestracja: 2016-01-27, 07:39
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: damianos » 2017-03-28, 22:16

Dzięki, podzielę się wynikami jak będą :)
byłe nyski: 100nx GTi red top, hard top -> 2x almera 1.4 -> serena 2.0
jest: sunny 1.4 -> swap 1.6
typowo do zabawy ;)
https://youtu.be/EluWUn-UWfk

Awatar użytkownika
adam_N14
aktywny forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2012-12-16, 09:43
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: adam_N14 » 2017-03-29, 21:28

Jeżeli w obu silnikach jest ten sam aparat zapłonowy to zaczął bym od niego.
Nie jestem pewien ale w DS chyba przy aparacie jest jeszcze jakiś nastawnik podciśnieniowy od wyprzedzania kąta zapłonu, może tu coś nie tak jest.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest ?? / ??

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2064
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2017-03-30, 06:23

adam_N14, w niektórych wersjach.

damianos
wiem o czym pisze
Posty: 52
Rejestracja: 2016-01-27, 07:39
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: damianos » 2017-03-31, 11:49

W tym silniku który wsadziłem był inny aparat, ale kopułka była uszkodzona i mam teraz aparat z 1.4. Dokupię kopułkę i spróbuję odmienić.
Na pewno też na pierwszy strzał kable. Sądziłem, że w miarę nowe, ale jak mnie wczoraj pierdykło przy ustawianiu zapłonu to daj Pan spokój :)

[ Dodano: 2017-05-16, 14:04 ]
Update:

Główny winowajca znaleziony! :D

Okazało się, że filtr stożkowy jest bardzo brudny. Po umyciu i nasmarowaniu auto wreszcie się wkręca :)
byłe nyski: 100nx GTi red top, hard top -> 2x almera 1.4 -> serena 2.0
jest: sunny 1.4 -> swap 1.6
typowo do zabawy ;)
https://youtu.be/EluWUn-UWfk

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”