Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

QR20DE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

QR20DE

Post autor: Arias » 2015-05-23, 10:43

Ktoś kiedyś podejmował jakiś temat, ale żadnych konkretów. Zagraniczne fora też nie pękają w szwach od informacji.

QR20DE - dwa wałki, 16 zaworów, zmienne fazy, 147KM 200Nm inne dane dają 140KM 192Nm

Stopień sprężania 9:9:1

Na zagranicznych forach wyczytałem tylko tyle, że cały dół jest mocniejszy od SR20 i tyle ;/

Ten stopień sprężania mnie rozwala, jak pod Turbo, gdyby splanować głowę i blok, pokombinować z dolotem, wydechem + strojenie to 180KM, to chyba żaden wyczyn ??
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-05-23, 13:06

Hej. W p12 ma 140 KM i ...


... chla więcej oleju od QG18DE. Generalnie słabe silniki. Najlepszym dowodem jest to, że chyba po 2 latach zastąpił go MR20DE

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2015-05-23, 21:41

Zastąpili go MRem ze względu na bezpośredni wtrysk paliwa, ale wydaje mi się, że jakiś super rewolucyjny ten motor nie jest skoro w Japonii dalej przy SR20 pozostali :]
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-05-24, 07:02

Wiem tylko z serwisu NISSANA o kiepkiej renomie

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2015-05-24, 09:12

Żaden z nowszych silników nie cieszy się dobrą opinią produkcja poszła w strone ekologii obniżenia kosztów...dlatego osiągi i jakość materiałów zeszły na psy. a poza tym produkcja masowa na taką skale jak obecnie i wprowadzanie częściej niż kiedyś na rynek nowych modeli powoduje że mniej czasu poswieca się na testy... stąd co chwile jakieś akcje serwisowe
XXX

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2015-05-24, 09:16

Czyli podsumowując jak nie mamy zamiaru wkładać 20V do P12, to omijać ten model z daleka :P
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”