Ktoś kiedyś podejmował jakiś temat, ale żadnych konkretów. Zagraniczne fora też nie pękają w szwach od informacji.
QR20DE - dwa wałki, 16 zaworów, zmienne fazy, 147KM 200Nm inne dane dają 140KM 192Nm
Stopień sprężania 9:9:1
Na zagranicznych forach wyczytałem tylko tyle, że cały dół jest mocniejszy od SR20 i tyle
Ten stopień sprężania mnie rozwala, jak pod Turbo, gdyby splanować głowę i blok, pokombinować z dolotem, wydechem + strojenie to 180KM, to chyba żaden wyczyn
QR20DE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Zastąpili go MRem ze względu na bezpośredni wtrysk paliwa, ale wydaje mi się, że jakiś super rewolucyjny ten motor nie jest skoro w Japonii dalej przy SR20 pozostali
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Żaden z nowszych silników nie cieszy się dobrą opinią produkcja poszła w strone ekologii obniżenia kosztów...dlatego osiągi i jakość materiałów zeszły na psy. a poza tym produkcja masowa na taką skale jak obecnie i wprowadzanie częściej niż kiedyś na rynek nowych modeli powoduje że mniej czasu poswieca się na testy... stąd co chwile jakieś akcje serwisowe
XXX