: 2015-11-13, 15:22
howard512, 11st na kolku od walka zsacego to jeden zabek ale wtedy auto nie jedzie
Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
https://nissanzone.pl/
mysle, ze raczej chodzi o przeniesienie momentu na nizszy zakres obrotowprzesuwa maxymalną na wyższy zakres kosztem dolnego.
Dokladni musi być 10 i 20. Co do bieżni to odległość po zewnętrznej jest większą ale koło zawsze ma 360 stopnihoward512 pisze:Wykreślnie w AutoCadzie można to rozrysować i pomierzyć. To wg mnie tak jak napisałem wyżej. Porównać można do bieżni na boiskach. Ten co biegnie po wewnętrznej ma najkrótszą drogę , dlatego linie startu są przesunięte.
[ Dodano: 2015-11-13, 15:37 ]
Chociaż nie, to chyba tak nie działa
musi być 10* i 20*
raczej to się mylisz.... kręcąc wałkami zmieniasz np. długość fazy współotwarcia zaworów co wpływa na przepłukanie cylindra a na co to ma wpływ ??howard512 pisze:Samo przyspieszanie ssącego raczej nie dodaje mocy a przesuwa maxymalną na wyższy zakres kosztem dolnego.
howard512 pisze:Z przepłukaniem się oczywiście zgadzam, ale gdzie ta moc w takim razie?
I czemu Nissan podaje niewiarygodne fazy w SDSach?
3. Dlaczego mój na zimny szarpie?
Mam wszystko z GT prócz jego mocy
Aby się dogadać, to trzeba ustalić parę rzeczyAd@mus pisze:po za tym, czy Omawiane +17* dotyczy biegu jałowego, bo coś mi się wydaje, że mapa zapłonu ulega opóźnieniu w wyższych partiach obrotowych. Czyli jeśli +17* jest bezpieczne na jałowych to można dać więcej i opóźnić masterem a w wyższych mieć więcej przyśpieszenia co przełoży się na wyższe osiągi.