Pasowanie, korb, tłoków itd.
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Pasowanie, korb, tłoków itd.
Przeglądając zagraniczne forum, trafiłem na coś takiego:
http://www.sr20forum.com/technical-info ... mbers.html
Być może przeoczyłem coś, ale nikt nie wspominał nic o tym na forum, a być może to była wina mojej zgniecionej panewy
http://www.sr20forum.com/technical-info ... mbers.html
Być może przeoczyłem coś, ale nikt nie wspominał nic o tym na forum, a być może to była wina mojej zgniecionej panewy
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
nawet o to nie pytalem-rzecz jasna Nissan stosował numery selekcyjne i jeśli mowa o pasowaniu bloku/tłok to trzeba dobierać właściwie, moj blok to 2 grupa selekcyjna i tez tloki z tej grupy czajnik mi znalazl
tak samo z reszta elementow,
kazdy sprytniejszy mechanik nie popelni bledu w sztuce i nie powklada beleczego przy skladaniu
tak samo z reszta elementow,
kazdy sprytniejszy mechanik nie popelni bledu w sztuce i nie powklada beleczego przy skladaniu
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
hmm jakoś nie zauważyłem, żeby ktoś o tym wspominał, każdy przekłada korby, tłoki, wały, bloki, a wychodzi na to, że bierzemy blok i wal odczytujemy numery, które sumujemy, do tego dobieramy korby i wg korb dobieramy tloki, jestem cholernie ciekaw co sam mam w garażu i dziś uderzę zobaczyć jak wygląda moje spasowanie elementów, biorąc pod uwagę, że mam składakaAd@mus pisze:kazdy sprytniejszy mechanik nie popelni bledu w sztuce
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
nie było pytania to nie było odpowiedzi:)
domorosły mechanik może taką gafe strzelic, ale z tego co pamiętam jakiś manual to tych numeracjach wspominał. Ja akurat wiedziałem o tym wcześniej bo pozostała mi ta wiedza po ZETECu fordowskim, ale podczas skladania sr20de kilka osob jeszcze o tym mi przypominało:) np Ryba i Czajnik
domorosły mechanik może taką gafe strzelic, ale z tego co pamiętam jakiś manual to tych numeracjach wspominał. Ja akurat wiedziałem o tym wcześniej bo pozostała mi ta wiedza po ZETECu fordowskim, ale podczas skladania sr20de kilka osob jeszcze o tym mi przypominało:) np Ryba i Czajnik
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Dobra więc powiedzcie mi jak ma wyglądać pasowanie mojego silnika:
Na wale: 12213 1111 Na bloku: 12312 od głowicy 4 razy 2 Korby mam 1/0 2/0 3/0 4/0 Tłoki od góry wybite 2 54C, dwa 0,5 dwa 0,4, a od spodu dwie 2 i dwie 4 Podpory wału 12345
Dodam, że mój poprzedni silnik przed remontem miał plomby JapanMotors i tam wyglądało to tak:
Wał: 12221, 1111 Blok: 12112 Korby 1/0 2/0 4/0 1/0, podczas remontu na pierwszy cylinder weszło 3/0
Na wale: 12213 1111 Na bloku: 12312 od głowicy 4 razy 2 Korby mam 1/0 2/0 3/0 4/0 Tłoki od góry wybite 2 54C, dwa 0,5 dwa 0,4, a od spodu dwie 2 i dwie 4 Podpory wału 12345
Dodam, że mój poprzedni silnik przed remontem miał plomby JapanMotors i tam wyglądało to tak:
Wał: 12221, 1111 Blok: 12112 Korby 1/0 2/0 4/0 1/0, podczas remontu na pierwszy cylinder weszło 3/0
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
grupy selekcyjne dotyczą części nowych!!! jeśli składacie na używkach które w jakimś stopniu są zużyte to trzeba niestety mierzyć. mikrometrem i srednicówką jakie są odchyłki od wymiaru
jeśli robimy szlify to już nie bierzemy grup selekcyjnych pod uwagę tylko sami ustalamy sobie pasowania.
np przy kuciżnach producent tłoków zaleca jakie luzy należy stosować.
jeśli robimy szlify to już nie bierzemy grup selekcyjnych pod uwagę tylko sami ustalamy sobie pasowania.
np przy kuciżnach producent tłoków zaleca jakie luzy należy stosować.
XXX