automat na manual
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
automat na manual
tak jak w temacie dużo jest z tym roboty na co zwrócić uwagę
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
oki chodzi o to ze mam dwa auta primerę gt i zwykła
bez rejestracji chce przełożyć wszystko z gt
czyli
czy w moim przypadku coś jeszcze
bez rejestracji chce przełożyć wszystko z gt
czyli
Kod: Zaznacz cały
-skrzynia gt
-linka sprzęgła
-półosie pasują od automatu,
-rozrusznik
-koło zamochowe
-kompletne sprzęgło
-drążki od biegów
-pedały hamulca i sprzęgła
-poduszka skrzyni wraz z uchwytem (trzeba wspawać nowy uchwyt)
Ostatnio zmieniony 2013-12-12, 19:20 przez MagicalFire, łącznie zmieniany 1 raz.
a czym się różni Primera Gt od zwykłej Gt?
Ostatnio zmieniony 2013-12-12, 19:23 przez George, łącznie zmieniany 2 razy.
Części P11 GT
viewtopic.php?p=371041#371041
viewtopic.php?p=371041#371041
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
Ok teraz już rozumiem. Zwykła jest automatem.
Myślę, że to wszytko. Tak jak napisał przemek w moim temacie potrzeba jeszcze trochę zabawy z elektryką.
Myślę, że to wszytko. Tak jak napisał przemek w moim temacie potrzeba jeszcze trochę zabawy z elektryką.
Ostatnio zmieniony 2013-12-12, 19:34 przez George, łącznie zmieniany 2 razy.
Części P11 GT
viewtopic.php?p=371041#371041
viewtopic.php?p=371041#371041
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
Oczywiście chcąc moc z Gt (bez zmiany wałków) najlepiej przełożyć wszystko. Mam rozumieć, że w automacie jest zdrowa/zdrowsza buda?
Części P11 GT
viewtopic.php?p=371041#371041
viewtopic.php?p=371041#371041
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
W zasadzie, jakbyś przekładał wiązkę silnika całą, to myślę, że obyłoby się prucia wiązki. Robisz przekładkę - podmieniasz kompa i jazda.
U mnie w P10 z MT były chyba kostki i wyprowadzenia pod AT.
U mnie w P10 z MT były chyba kostki i wyprowadzenia pod AT.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
Niekoniecznie, ponieważ z tego co mi się kołacze po głowie to masz kostkę, która łączy przewody wiązki silnika z tym co jest w kabinie. Musiałbym jakiś schemat znaleźć i sobie przypomnieć jak to szło.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
Nie jestem pewien czy przewody nie są już pociągnięte. P10 miała pociągniętą wiązkę pod różne dziwne rzeczy. Trzeba porównać przewody w kostkach
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
Kombinacje alpejskie.
Jeśli masz dwie fury to rób przekładkę i tyle. Fakt można połączyć wiązkę - ta kostka o której mówi janusz jest tam gdzie są bezpieczniki. Jest ona skręcana na klucz 10.
Nie jestem w stanie powiedzieć co będzie gdy połączysz dwie "różne" instalacje. Tym samym, żę jedna instalacja jest pod automat a druga pod manual.
Według mnie nie baw się i nie kombinuj tylko przekładaj całość tak ja to robiłem tyle że z 1,6 na 2.0
Przynajmniej nauczysz się jak to wszystko wygląda.
Jeśli masz dwie fury to rób przekładkę i tyle. Fakt można połączyć wiązkę - ta kostka o której mówi janusz jest tam gdzie są bezpieczniki. Jest ona skręcana na klucz 10.
Nie jestem w stanie powiedzieć co będzie gdy połączysz dwie "różne" instalacje. Tym samym, żę jedna instalacja jest pod automat a druga pod manual.
Według mnie nie baw się i nie kombinuj tylko przekładaj całość tak ja to robiłem tyle że z 1,6 na 2.0
Przynajmniej nauczysz się jak to wszystko wygląda.
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt: