Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

automat na manual

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
MagicalFire
doświadczony forumowicz
Posty: 252
Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
Lokalizacja: Cybinka
Kontakt:

automat na manual

Post autor: MagicalFire » 2013-12-12, 18:51

tak jak w temacie dużo jest z tym roboty na co zwrócić uwagę ??

Awatar użytkownika
George
stały bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 2013-01-24, 12:41
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: George » 2013-12-12, 19:07


Awatar użytkownika
MagicalFire
doświadczony forumowicz
Posty: 252
Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
Lokalizacja: Cybinka
Kontakt:

Post autor: MagicalFire » 2013-12-12, 19:13

oki :) chodzi o to ze mam dwa auta primerę gt i zwykła
bez rejestracji chce przełożyć wszystko z gt
czyli

Kod: Zaznacz cały

-skrzynia gt
-linka sprzęgła
-półosie pasują od automatu,
-rozrusznik
-koło zamochowe
-kompletne sprzęgło
-drążki od biegów
-pedały hamulca i sprzęgła
-poduszka skrzyni wraz z uchwytem (trzeba wspawać nowy uchwyt) 
czy w moim przypadku coś jeszcze ??
Ostatnio zmieniony 2013-12-12, 19:20 przez MagicalFire, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
George
stały bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 2013-01-24, 12:41
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: George » 2013-12-12, 19:19

a czym się różni Primera Gt od zwykłej Gt? :)
Ostatnio zmieniony 2013-12-12, 19:23 przez George, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
MagicalFire
doświadczony forumowicz
Posty: 252
Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
Lokalizacja: Cybinka
Kontakt:

Post autor: MagicalFire » 2013-12-12, 19:21

sory zle napisałem mam GT 150KM i wersje nie gt z 116KM i automatyczna skrzynią biegów

Awatar użytkownika
George
stały bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 2013-01-24, 12:41
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: George » 2013-12-12, 19:23

Ok teraz już rozumiem. Zwykła jest automatem.

Myślę, że to wszytko. Tak jak napisał przemek w moim temacie potrzeba jeszcze trochę zabawy z elektryką.
Ostatnio zmieniony 2013-12-12, 19:34 przez George, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
MagicalFire
doświadczony forumowicz
Posty: 252
Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
Lokalizacja: Cybinka
Kontakt:

Post autor: MagicalFire » 2013-12-12, 19:25

no tak bo wydaje mi się ze cała elektrykę trzeba by było podmieniać

Awatar użytkownika
George
stały bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 2013-01-24, 12:41
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: George » 2013-12-12, 19:34

Oczywiście chcąc moc z Gt (bez zmiany wałków) najlepiej przełożyć wszystko. Mam rozumieć, że w automacie jest zdrowa/zdrowsza buda?

Awatar użytkownika
MagicalFire
doświadczony forumowicz
Posty: 252
Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
Lokalizacja: Cybinka
Kontakt:

Post autor: MagicalFire » 2013-12-12, 19:47

tak
jest tez gaz

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2013-12-12, 21:15

Przekładaj wszystko.

Otwory i mocowanie na poduszki wszystko jest. Za granicą robią na odwrót :D

U mnie w temacie na początku masz zdjęcia jak wygląda cała wiązka, jest trochę roboty.

Awatar użytkownika
MagicalFire
doświadczony forumowicz
Posty: 252
Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
Lokalizacja: Cybinka
Kontakt:

Post autor: MagicalFire » 2013-12-12, 21:27

Ryba pisze: Za granicą robią na odwrót :D
jasniej prosze :shock:

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-12-12, 21:45

Biegów nie umieją zminiać i automaty wsadzają ;-)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
MagicalFire
doświadczony forumowicz
Posty: 252
Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
Lokalizacja: Cybinka
Kontakt:

Post autor: MagicalFire » 2013-12-12, 22:29

to jeszcze moze zarobie :-P

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-12-12, 23:12

W zasadzie, jakbyś przekładał wiązkę silnika całą, to myślę, że obyłoby się prucia wiązki. Robisz przekładkę - podmieniasz kompa i jazda.
U mnie w P10 z MT były chyba kostki i wyprowadzenia pod AT.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
MagicalFire
doświadczony forumowicz
Posty: 252
Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
Lokalizacja: Cybinka
Kontakt:

Post autor: MagicalFire » 2013-12-12, 23:37

janusz pisze:W zasadzie, jakbyś przekładał wiązkę silnika całą,
no to by było najlepsze :)
ale i tak bym musiał ingerować w przewody w kabinie

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-12-12, 23:39

Niekoniecznie, ponieważ z tego co mi się kołacze po głowie to masz kostkę, która łączy przewody wiązki silnika z tym co jest w kabinie. Musiałbym jakiś schemat znaleźć i sobie przypomnieć jak to szło.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
MagicalFire
doświadczony forumowicz
Posty: 252
Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
Lokalizacja: Cybinka
Kontakt:

Post autor: MagicalFire » 2013-12-12, 23:46

a co np z zegarem od ciśnienia oleju ??

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-12-12, 23:51

Nie jestem pewien czy przewody nie są już pociągnięte. P10 miała pociągniętą wiązkę pod różne dziwne rzeczy. Trzeba porównać przewody w kostkach :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
MagicalFire
doświadczony forumowicz
Posty: 252
Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
Lokalizacja: Cybinka
Kontakt:

Post autor: MagicalFire » 2013-12-13, 00:11

o to by było super ;-)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2013-12-13, 07:18

Kombinacje alpejskie.

Jeśli masz dwie fury to rób przekładkę i tyle. Fakt można połączyć wiązkę - ta kostka o której mówi janusz jest tam gdzie są bezpieczniki. Jest ona skręcana na klucz 10.

Nie jestem w stanie powiedzieć co będzie gdy połączysz dwie "różne" instalacje. Tym samym, żę jedna instalacja jest pod automat a druga pod manual.

Według mnie nie baw się i nie kombinuj tylko przekładaj całość tak ja to robiłem tyle że z 1,6 na 2.0

Przynajmniej nauczysz się jak to wszystko wygląda.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-12-13, 07:22

Przerzucaj wszystko i będzie P&P ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
MagicalFire
doświadczony forumowicz
Posty: 252
Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
Lokalizacja: Cybinka
Kontakt:

Post autor: MagicalFire » 2013-12-13, 08:18

i chyba tak zrobię

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”