modyfikacje SR20DE czy swap na SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Coobcio pisze:SR20DE - Silniki występujące w Priemrze P10 GT w latach 91-96, oparte o wieloponktowy wtrysk pliwa, odcięcie na 7500obr.min, rurowy kolektor wydechowy typu 4-2, wałek ssacy o wyzszych krzywkach, stopień sprężania 10:1 (tłoki płaskie) + zmieniony górny pierścień uszczelniający, wymiennik ciepła, zawory wydechowe o zwiększonej srednicy trzonka o 1mm (z sodem w środku)
wałki rozrządu (ssący/wydechowy): 248*/240* @ 9,4mm/9mm
Czyli wychodzi na to, że wałki mają takie same parametry. Żeby polepszyć osiągi SR20 z primery P11 montuje się wałek z P11GT albo z P11.144. Pytanie czy można też zamontować z P10GT ? Czy będą pasować? Jeżeli podejdą to efekt będzie taki sam jak na wałkach z P11GT i P11.144Coobcio pisze:SR20DEH - Wilepunktowy wtrysk paliwa, z rolakami w popychaczach zaworowych, odcięcie na 7100obr.min, żeliwyny kolektor wydechowy typu 4-2, wałek ssacy o wyzszych krzywkach, stopień sprężania 10:1 (tłoki płaskie), wymiennik ciepła, katalizator spalin
wałki rozrządu (ssący/wydechowy): 248*/240* @ 9,4mm/9mm
Silniki występujące w Primerach GT P11 z czarna pokrywą zaworową
to że wznios i czas otwarcia jest taki sam nie oznacza że kształt czy inaczej mówiąc geometria krzywki jest identyczna. na pytanie czy będzie pasować już Ci odpowiedziałem że tak. z p11 chodzą w 200sx to czemu by z p10 nie miały chodzić w p11. tylko znajdż takie z niezajechanymi krzywkami.
tak dokładniej to trzeba by na hamowni sprawdzić jaka jest roznica i wtedy bedziesz miał odpowiedź co do efektów.
a tak na marginesie jak chcesz to mam wałki CatCams nowe do igreków z rolką
tak dokładniej to trzeba by na hamowni sprawdzić jaka jest roznica i wtedy bedziesz miał odpowiedź co do efektów.
a tak na marginesie jak chcesz to mam wałki CatCams nowe do igreków z rolką
wracając do tematu portingu Low i High porta to jest tak jak Czajnik pisze:
silnik przedliftowe tj p10, 100nx, sunny gti maja lepsze glowy do portingu glownie za sprawa braku kanalu olejowego w przekroju kanalow ssacych i wydechowych (foto poliftowego garba w moim temacie)
pozatym dojscie w w/w glowicy jest jedwabiste i mozna elegancko sportowac calosc uzywajac sciernicy, w przekroju lep ten wyglada tak:
mozna duzo miesa z low porta wybrac, w high porcie jedynie lizanko i kosmetyka
silnik przedliftowe tj p10, 100nx, sunny gti maja lepsze glowy do portingu glownie za sprawa braku kanalu olejowego w przekroju kanalow ssacych i wydechowych (foto poliftowego garba w moim temacie)
pozatym dojscie w w/w glowicy jest jedwabiste i mozna elegancko sportowac calosc uzywajac sciernicy, w przekroju lep ten wyglada tak:
mozna duzo miesa z low porta wybrac, w high porcie jedynie lizanko i kosmetyka
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
mówimy o tym samym tylko kwesta jest który to low a który high port:))))
taki przektój własnie jak na fotce mam u siebie na półce i jeszcze parę innych.
ten przekrój to głowica HIGH PORT. tak?
[ Dodano: 2013-03-26, 18:31 ]
low port jest np w n15GTI ?
[ Dodano: 2013-03-26, 18:34 ]
[ Dodano: 2013-03-26, 18:36 ]
w high porcie kanału ssące obchodzą samorególator bokiem a w low porcie dno samorególatora jest widoczne jako taki garb na środku kanału ssącego. proponuje go nie próbować usuwać
taki przektój własnie jak na fotce mam u siebie na półce i jeszcze parę innych.
ten przekrój to głowica HIGH PORT. tak?
[ Dodano: 2013-03-26, 18:31 ]
low port jest np w n15GTI ?
[ Dodano: 2013-03-26, 18:34 ]
nie chodzi o kanał olejowy tylko o dno gniazda samorególatora. ale to dotyczy strony ssącej bo wydechowa jest taka sama w obu głowicach i high i lowAd@mus pisze:glownie za sprawa braku kanalu olejowego w przekroju kanalow ssacych i wydechowych
[ Dodano: 2013-03-26, 18:36 ]
w high porcie kanału ssące obchodzą samorególator bokiem a w low porcie dno samorególatora jest widoczne jako taki garb na środku kanału ssącego. proponuje go nie próbować usuwać
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem. High Port jest lepszy ponieważ można więcej materiału zdjąć a do tego w serii ma większe kanały. Czy po prostu tu i tu można tyle samo zdjąć materiału ale High Port jest lepszy bo serii ma większe kanały?
[ Dodano: 2013-03-26, 19:21 ]
wronek, np. na pile taśmowej.
[ Dodano: 2013-03-26, 19:26 ]
Macie może fotke przekroju głowicy LowPorta?
[ Dodano: 2013-03-26, 19:21 ]
wronek, np. na pile taśmowej.
[ Dodano: 2013-03-26, 19:26 ]
Macie może fotke przekroju głowicy LowPorta?
a ja tylko dodam ze pomylilem haj z loł
nie poprawiam posta bo juz mnie poprawiliscie
odnosnie tego co napisalem to tak jak czajnik pisze chodzi glownie o garb samoregulatora zaworowego-lepiej nie tylac
nie poprawiam posta bo juz mnie poprawiliscie
odnosnie tego co napisalem to tak jak czajnik pisze chodzi glownie o garb samoregulatora zaworowego-lepiej nie tylac
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
parzyh, tak. polosie i przeguby tez.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
a nie lepiej zainwestować po prostu w primerkę 2.0 nie taniej by wyszło :)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Boro1989, ale parzyh ma almere, rozmiar, waga i te sprawy
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq w sumie nie zwróciłem uwagi ale i tak taki swap wyjdzie trochę kasy... na pewno drozej niż przerabiać jakiekolwiek 2.0..
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
- parzyh
- stały bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
- Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
- Kontakt:
Właśnie o to chodzi auto niedługo leci do lakiernika na full serwis, kupiłem je za 1000zł do tego podoba mi się. Myślałem nad wsadzeniem SR20DE ale wolę dołożyc trochę sianka i wsadzić VE.
-Komputer z wiązką
-Półosie
-Przeguby
-Skrzynia
Tak jak napisałem nie znam się na tym. Mogę wam nagrać film czy zrobić plakat ale auta nie złożę Więc jakie to mogą być koszta? Z wcześniejszych postów wyczytałem, że kupno z założeniem i dostrojeniem VE to około 5 tyś. Co z resztą?
-Komputer z wiązką
-Półosie
-Przeguby
-Skrzynia
Tak jak napisałem nie znam się na tym. Mogę wam nagrać film czy zrobić plakat ale auta nie złożę Więc jakie to mogą być koszta? Z wcześniejszych postów wyczytałem, że kupno z założeniem i dostrojeniem VE to około 5 tyś. Co z resztą?
1.skrzynia, półosie, przeguby, zwrotnice, łapy silnika, osprzęt, wiązka, komp, immo, - to z sr20de musisz kupić
2.słupek sr20vvl-to musisz kupić
3.ecumaster+strojenie
1. okolo 500-1000zl
2. 3000zl
3. ok800zl
1. ceny allegro
2. ceny allegro
3. podłączenie plus strojenie na hamowni jeśli dobrze pamiętam to tak to wychodzi w klubie
do tego:
wydech-samoyebka Mc ok 800-1200zl
oleje filtry-200zl
paski-50zl
plyn chlodniczy 50zl
czyli ponad 6000zł pęka, tak żeby było bez druta
2.słupek sr20vvl-to musisz kupić
3.ecumaster+strojenie
1. okolo 500-1000zl
2. 3000zl
3. ok800zl
1. ceny allegro
2. ceny allegro
3. podłączenie plus strojenie na hamowni jeśli dobrze pamiętam to tak to wychodzi w klubie
do tego:
wydech-samoyebka Mc ok 800-1200zl
oleje filtry-200zl
paski-50zl
plyn chlodniczy 50zl
czyli ponad 6000zł pęka, tak żeby było bez druta
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- Dreams
- fanatyk nissana
- Posty: 2177
- Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
- Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
- Kontakt:
I znowu temat się zaczyna to jest tańsze... zmodzone DE czy włożyć VE.
Modziłem DE i włożyłem potem VE i moim zdaniem nie ma sensu się bawić w DE bo wyjdzie sporo kasy żeby uzyskać około 190 - 200 km naprawdę sporo.
Więc opłacą się VE tym bardziej że te silniki są naprawdę tanie....
Jak ja kupiłem engine to płaciłem około 3500 zł jeśli się nie mylę.
teraz nie wiem po ile są ....2500 zł
Więc bez sensu pakować w DE.
Modziłem DE i włożyłem potem VE i moim zdaniem nie ma sensu się bawić w DE bo wyjdzie sporo kasy żeby uzyskać około 190 - 200 km naprawdę sporo.
Więc opłacą się VE tym bardziej że te silniki są naprawdę tanie....
Jak ja kupiłem engine to płaciłem około 3500 zł jeśli się nie mylę.
teraz nie wiem po ile są ....2500 zł
Więc bez sensu pakować w DE.
- parzyh
- stały bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
- Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
- Kontakt:
czyli ponad 10k musiałbym zainwestować żeby z GA16 zrobić 20VE i o to mi chodziło, krótko i na temat! Dzięki!
Nie pytałem o De tylko o GA Czytałem tematy wstecz dlatego nie zadawałem tego pytania lecz odrauz przeszedłem do rzeczy czyt. "Ile siana trzeba na wsadzenie VE do GANissanDreams pisze:I znowu temat się zaczyna to jest tańsze... zmodzone DE czy włożyć VE.
do tego musisz doliczyć sprzęgło około 600zł , do tego hamulce musisz wymienić bo seryjne z 1.6 raczej nie starczą ale to do Benka musial bys sie odezwac on ma fajne gotowe sety , czyli cos okolo 500zl pewnie na nowych klockach i tarczach , do tego kolektor wydechowy to kolejne 600zl nie ma sensu go dlawic na serii , i zawsze cos po drodze moze wyjsc wiec musisz miec i tak zapas mimo wszystko troche gotówki...
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"