modyfikacje SR20DE czy swap na SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Tu jest takie DE, myślę że by nakładło VE, a już na pewno w warunkach niezbyt równej drogi.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 184&type=1
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 184&type=1
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
heh przy takim doprężeniu nie dziwie się że silnik jest takiej mocy
Ostatnio zmieniony 2014-10-29, 21:25 przez Ryba, łącznie zmieniany 1 raz.
Ad@mus, mnie tam daleko nie brakuje do VE, a nie mam SR, tylko GA16, także poczekajcie jeszcze troszkę
Ostatnio zmieniony 2014-10-29, 21:26 przez MacGayver, łącznie zmieniany 1 raz.
jeśli trzeba liczyć:
-blok p11 z tłokami sunny GTI (tańsze i solidniejsze pierścienie) :
`blok mamy
`tłoki ok 150zl
`pierścienie na 4 cyl 120zł
`panewki ok 250zł
--------------
-/+ 500zl-robota samodzielna
głowica z HighPort (bo jest lepsza, nawet Autech w N15 postanowił cofnąć się w rozwoju)
-głowa 300zl z kolektorami
-porting, planowanie, wymiana gniazd etc 1000zl (licze po firmie)
-uszczelka łba 100zl
-wałki na ślizgu
-planowanie na 1.5mm
----------------------
+/- 1400zl
Strojenie i ecuM-700zl
w/w mody to napewno wynik autechu w planie minimum, w planie na grubo 200ps, i nie trzeba wałka ostrego, cała tajemnica w głowicy
-blok p11 z tłokami sunny GTI (tańsze i solidniejsze pierścienie) :
`blok mamy
`tłoki ok 150zl
`pierścienie na 4 cyl 120zł
`panewki ok 250zł
--------------
-/+ 500zl-robota samodzielna
głowica z HighPort (bo jest lepsza, nawet Autech w N15 postanowił cofnąć się w rozwoju)
-głowa 300zl z kolektorami
-porting, planowanie, wymiana gniazd etc 1000zl (licze po firmie)
-uszczelka łba 100zl
-wałki na ślizgu
-planowanie na 1.5mm
----------------------
+/- 1400zl
Strojenie i ecuM-700zl
w/w mody to napewno wynik autechu w planie minimum, w planie na grubo 200ps, i nie trzeba wałka ostrego, cała tajemnica w głowicy
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
a Gówno prawda bo tu jest wszczepione VE:))))))))))) kiepski przykład żeś pan znalazł:)))Lukicrx pisze:Tu jest takie DE, myślę że by nakładło VE, a już na pewno w warunkach niezbyt równej drogi.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 184&type=1
[ Dodano: 2014-10-29, 23:01 ]
GA16 DETMacGayver pisze:Ad@mus, mnie tam daleko nie brakuje do VE, a nie mam SR, tylko GA16, także poczekajcie jeszcze troszkę
XXX
wszystko super... ale jakiekolwiek próby przekonywania zwolenników VE do DE i odwrotnie... to kompletny bezsens... bo jeśli ktoś jest uparty i do tego ma podjarkę z tego co robi to żadne względy ekonomiczne nie będą tu istotne...bombel pisze:Swap na VE jest po prostu z ekonomicznego punktu widzenia tańszy jeśli wliczamy robocizne. Przy samodzielnej pracy wsadzamy VE na 3600, ecum za 500 plus wydech za 1500 i dolot za powiedzmy 400, to za 5000 PLN mamy 220 KM / 220 Nm. Oczywiscie z 500 wraca za odsprzedaż DE. Przy modzeniu DE trzeba rozebrać silnik, splanować leb, dać doprężające tłoki, pobawić się w porting itd. Optymistycznie podchodząc do tematu mamy 200 KM, a wydatki? Na moje to samo.
Jak doliczymy robocizne to za ok 7000 PLN mamy 220KM. Biorąc pod uwagę to, że za samo rozebranie i złozenie DE liczy się z 1500 PLN, to koszt uzyskania 200 KM może się w 10 k PLN nie zmieścić
spróbuj np. przekonać starego wyjadacza speca od budowy wyczynowych silników że wtrysk jest lepszy od gaźników... zabije cie śmiechem i powie żeś głupi i nie wiesz jak zajebiście działają wystrojone podwójne Webery albo Deloorto:))
[ Dodano: 2014-10-29, 23:22 ]
no ja tam nie wiem nie mam ani GA16 ani TMacGayver pisze:VE Killer, to co to za przyjemność objeżdżać VE, jak się ma T poczekamy zobaczymy
XXX
Panie jaka ekonomia ja mam VE jestem zadowolony, ktoś ma Deh jest zadowolony ot co, każdy ma to co lubi a że ładując Ve mamy w serii tyle co wyżyłowane DE to inna bajka, moim zdaniem gdzie się DE kończy tam VE zaczyna peace love
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
No to udowodnij że Wronkowski ma zmienną fazę skoro tak twierdziszVE Killer pisze: a Gówno prawda bo tu jest wszczepione VE:))))))))))) kiepski przykład żeś pan znalazł:)))
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
Tobie mam udowodnić?? ale po co? ja widziałem co ma pod maską... zresztą sam się chwalił... zapytaj kolegę to się dowiesz... widziałeś ten silnik na własne oczy ze myślisz ze to DE??Lukicrx pisze:No to udowodnij że Wronkowski ma zmienną fazę skoro tak twierdziszVE Killer pisze: a Gówno prawda bo tu jest wszczepione VE:))))))))))) kiepski przykład żeś pan znalazł:)))
[ Dodano: 2014-10-30, 07:09 ]
aa tak w temacie: podobno SR nie da rady zakręcic na 9koła bo sa samoregulatory.... ktoś cos wie na ten temat??
XXX
- piotr100lica
- doświadczony forumowicz
- Posty: 239
- Rejestracja: 2010-06-11, 23:36
- Lokalizacja: warszawa
piotr100lica, mam to samo wrażenie, z resztą ktoś tu jest mocno niezdecydowany czy pisać jako kobieta czy jako mężczyzna....
VE Killer, uszanuj zdanie że ktoś woli VE i tyle Ty wolisz DE to git życzę powodzenia, ale nie próbuj też na siłę udowodnić przewagi nad VE bo każdy ma swoje zdanie i nie musi się zgadzać z Twoim. Bo z tego co widzę jak ktoś ma/modzi/woli DE jest Twoim sojusznikiem/funflem a za to jak ktoś ma VE to najlepiej niech go piekło pochłonie... zbastuj trochę i jak zaczną się takie kolejne ekscesy to od razu będę robił z nimi porządek.
VE Killer, uszanuj zdanie że ktoś woli VE i tyle Ty wolisz DE to git życzę powodzenia, ale nie próbuj też na siłę udowodnić przewagi nad VE bo każdy ma swoje zdanie i nie musi się zgadzać z Twoim. Bo z tego co widzę jak ktoś ma/modzi/woli DE jest Twoim sojusznikiem/funflem a za to jak ktoś ma VE to najlepiej niech go piekło pochłonie... zbastuj trochę i jak zaczną się takie kolejne ekscesy to od razu będę robił z nimi porządek.
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
- piotr100lica
- doświadczony forumowicz
- Posty: 239
- Rejestracja: 2010-06-11, 23:36
- Lokalizacja: warszawa
Ja twierdzę że jeśli się nie ma warsztatu,wielkiej wiedzy i pieniędzy to łatwiej wsadzić ve, ale jeśli ktoś ma zapał ,wolny czas to niech robi sobie z de co zechce , nie.ma co się kłócić co lepsze co gorsze ........ jeden lubi blondynki inny brunetki a.trzeci uważa że rude są najlepsze
213 KM 220 Nm dzięki BocaMotors
VE Killer co do 9000rpm w DE to sam nie testowałem ale na SR20 mają sposób i na to : HLA nowego typu (jak w P11.144) pompa oleju z VE i lekko zmodyfikowany "y" żeby włożyć na oba zawory podkładkę z wcięciem zamiast jednej płaskiej (niby proste a dobrze utrzymuje "Y" na swoim miejscu) . Podobno na takiej kombinacji od ok 8000 hydraulika jest praktycznie zblokowana i HLA działają jakby głowica była na mechanice.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
wod2u, vixo, i tylko pewnie Coobcio wie ile to kasy i pracy pochłonęło. A jego osiągi to nie tylko sam silnik ale i zawias, koła, opony - kasa kasa kasa. Ot tuning.
80% obecnych projektów VE nie jedzie i sorki nie zmienię zdanie póki to nie zacznie jechać tak tak ja się nie znam a i pewnie połowa tych aut nie była wystrojona bla bla bla.
Jak to ma jechać to tylko w lekkiej budzie z dobrym zawiasem i oponą. Wszelakiej maści P11 to sobie można w buty włożyć. Owszem jedzie lepiej niż seria ale nie za taką kasę - no wybaczcie. Temat rzeka a i pewnie żaden z userów złego słowa na VE nie powie bo i która matka (poza moją) powie, że ma dziecko brzydkie?
Na koniec - koszty modów zmniejszają się jeśli dużo albo wszystko robimy sami. W jednego włożysz 3000zł a w drugiego 6000zł a będą jechały identycznie.
PS. w PL znam tylko jedną osobę, której na mody oddałbym swojego chrupka (a taka tam prowokacja)
PS2. a co do VE Coobcia vs. DE ammaimainoniona to różnica nieduża (liczbowo) zważając na to, że przcież VE ma taki ogromny potencjał i tyle zapasu mocy
Dziękuję.
pozdrawiam.
rz
80% obecnych projektów VE nie jedzie i sorki nie zmienię zdanie póki to nie zacznie jechać tak tak ja się nie znam a i pewnie połowa tych aut nie była wystrojona bla bla bla.
Jak to ma jechać to tylko w lekkiej budzie z dobrym zawiasem i oponą. Wszelakiej maści P11 to sobie można w buty włożyć. Owszem jedzie lepiej niż seria ale nie za taką kasę - no wybaczcie. Temat rzeka a i pewnie żaden z userów złego słowa na VE nie powie bo i która matka (poza moją) powie, że ma dziecko brzydkie?
Na koniec - koszty modów zmniejszają się jeśli dużo albo wszystko robimy sami. W jednego włożysz 3000zł a w drugiego 6000zł a będą jechały identycznie.
PS. w PL znam tylko jedną osobę, której na mody oddałbym swojego chrupka (a taka tam prowokacja)
PS2. a co do VE Coobcia vs. DE ammaimainoniona to różnica nieduża (liczbowo) zważając na to, że przcież VE ma taki ogromny potencjał i tyle zapasu mocy
Dziękuję.
pozdrawiam.
rz