Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Silnik ze skrzynią z P11GT do P11.144

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
George
stały bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 2013-01-24, 12:41
Lokalizacja: Szydłowiec

Silnik ze skrzynią z P11GT do P11.144

Post autor: George » 2013-02-08, 12:25

Witam,

Jak w temacie. Wkładam pod maskę i wszystko podchodzi bez problemu przy wiązce P11.144?
Silnik w P11.144 2.0, z P11GT kompletny z całym osprzętem.

Dzięki i pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2013-02-08, 14:33

Skrzynia w P11 GT jest na linke, a Ty masz wysprzęglik hydrauliczny, po za tym to ok :)
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
George
stały bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 2013-01-24, 12:41
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: George » 2013-02-08, 14:56

Arias pisze:Skrzynia w P11 GT jest na linke, a Ty masz wysprzęglik hydrauliczny, po za tym to ok :)
Czyli co mechanik musiałby zmienić w skrzyni aby podeszła?

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2013-02-08, 15:55

Obawiam się, że w skrzyni nic się zmienić nie da, trzeba by zmienić wysprzęglik na linkę, a to się chyba mija z celem. Chyba lepszym rozwiązaniem jest porównać przełożenia z Primery i Almery z hydraulicznym sprzęgłem, albo pójść po bandzie i poszukać na ebay skrzyni 6-cio biegowej z SR20VE z P12, ale o tym to oddzielny temat jest.

Pozdrawiam :]
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
George
stały bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 2013-01-24, 12:41
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: George » 2013-02-08, 18:08

Arias pisze:Obawiam się, że w skrzyni nic się zmienić nie da, trzeba by zmienić wysprzęglik na linkę, a to się chyba mija z celem. Chyba lepszym rozwiązaniem jest porównać przełożenia z Primery i Almery z hydraulicznym sprzęgłem, albo pójść po bandzie i poszukać na ebay skrzyni 6-cio biegowej z SR20VE z P12, ale o tym to oddzielny temat jest.

Pozdrawiam :]
A dużo z tym roboty?, robił to już ktoś? Szkoda trochę zaprzepaścić możliwość posiadania krótszej skrzyni z P11GT na rzecz zwykłej SR20.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-02-08, 18:14

Kolektor dolotowy tez musi byc z P11.144

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-02-08, 19:13

George pisze:Szkoda trochę zaprzepaścić możliwość posiadania krótszej skrzyni z P11GT na rzecz zwykłej SR20.
A same flaki nie podejdą?

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-02-08, 20:02

W P11.144 ECU steruje climatronikiem o ile się nie mylę więc wrzucając ECU z P11GT tracisz to ;)

Awatar użytkownika
George
stały bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 2013-01-24, 12:41
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: George » 2013-02-08, 20:07

bombel pisze:Kolektor dolotowy tez musi byc z P11.144
bombel a czemu z GT nie podejdzie?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-02-08, 20:23

bombel a czemu z GT nie podejdzie?
NIe to że nie podejdzie, ale są inne wtryski i listwę też byś musiał zmieniać. W sumie nie wiem też czy komp z P11.144 by dobrze sterował innymi wtryskami (p11 side feed, p11.144 top feed)

Awatar użytkownika
George
stały bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 2013-01-24, 12:41
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: George » 2013-02-08, 20:39

NIe to że nie podejdzie, ale są inne wtryski i listwę też byś musiał zmieniać. W sumie nie wiem też czy komp z P11.144 by dobrze sterował innymi wtryskami (p11 side feed, p11.144 top feed)
Czyli silnik z alternatorami, rozrusznikami itp ok ale bez ssącego z listwą wtryskową, który zostaje z P11.144?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-02-08, 20:40

Czyli silnik z alternatorami, rozrusznikami itp ok ale bez ssącego z listwą wtryskową, który zostaje z P11.144?
Tak

BTW a co się z Twoim stało?

Awatar użytkownika
George
stały bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 2013-01-24, 12:41
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: George » 2013-02-08, 20:44


Tak

BTW a co się z Twoim stało?
Nic, mam chęć kupić P11.144 a, że silnik z P11 GT mam na stanie to tak pytam :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-02-08, 20:49

George pisze:Nic, mam chęć kupić P11.144
Zupełnie bez sensu. Silnik w P11.144 jest fajniejszy

Awatar użytkownika
George
stały bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 2013-01-24, 12:41
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: George » 2013-02-08, 21:02


Zupełnie bez sensu. Silnik w P11.144 jest fajniejszy
Oczywiście ma to sens gdy kupujesz samochód bez silnika ;-)

Mam rozumieć, że więcej problemów być nie powinno z odpaleniem po zastosowaniu się do twoich wytycznych? :)
Ostatnio zmieniony 2013-02-08, 21:11 przez George, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-02-08, 21:10

raczej nie

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2013-02-08, 21:39

Nie wiem co jest fajniejszego w silniku z P11.144 ale dobra, pomijając to mam pytanko tylko żeby podszlifować swoje info :P

P11.144 wychodziły z SR20DE ze srebrną pokrywą, ale na zamówienie można było dostać z silnikiem SR20DEH z czarną pokrywą. To czy ten silnik z sr20DEH z P11.144 jest właśnie z innym kolektorem niż ten z P11 GT ?? Wtryski są inne czy te same ?? Ogólnie jakie są różnice w takim razie ?
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2013-02-08, 21:57

trza to przeanalizowac-tez mnie to czeka
ak uruchomic klimatronik po swapie??
ecu steruje klimatronikiem w p11.144, w p11 z ktorego mam silnik nie bylo klimatronikow
wiec pozostaje opcja zamiany ecu na p11.144 ale!.... p11 ma inne wtryski niz p11,144 i nie wiem czy ecu p11.144 ogarnie wtryski z p11, pozatym wiazka silnikowa p11 moze nie pasowac pod kabinowa p11.144 a wtyczki na wtryski tez moga sie roznic

potem pytanie o sprzeglo, p11.144 ma wysprzeglik hydrauliczny i taki jest w moim obecnym qg18de, chce te sprzeglo dac do sr'a bo wiem ze jest nowe i pasuje, ale mam skrzynie z p11 w ktorej nie bylo hydrowysprzeglik-co z tym fantem?

moge liczyc na jakas podpowiedz?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-02-08, 23:43

Arias p11.144 mimo mniejszej mocy ma wiekszy moment i bardziej plaski. Do tego lepszy rozrzad oraz kolektor dolotowy. Co do SR20deh w p11.144 to bzdura. w zadnym manualu fabrycznym nie ma o tym wzmianki

Adamus najpierw wszystko zamontuj a potem bedziesz sie martwil

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2013-02-09, 08:20

martwi mnie tylko brak klimatronika:)
bo na tym co mam to odpale:)
jak odpale a klimatronika nie bedzie to trza bedzie z kolektorem i wtryskami kminic zeby wsadzic kompa z 144
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2013-02-09, 18:13

P11GT miały lepsze silniki niż polifty ;) Wytrzymalsze rozrządy, lepsze kolektory, mocniejsze tłoki, no i wyższą moc :) To były ostatnie ostatnie dobre SR20DE, nowsze to już cięcie kosztów i romans z Renault.

Możliwości do złożenia wszystkiego do kupy jest kilka ale najlepiej niech pomyśli nad tym ten kto będzie to składał. Tak na szybko komp z polifta, słupek z gt, osprzęt z polifta; komp i wiązka z gt, silnik z gt, klima na kompie z polifta itd... Możliwości wachlarz :mrgreen:
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
George
stały bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 2013-01-24, 12:41
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: George » 2013-02-09, 18:47

bodek pisze:P11GT miały lepsze silniki niż polifty ;) Wytrzymalsze rozrządy, lepsze kolektory, mocniejsze tłoki, no i wyższą moc :) To były ostatnie ostatnie dobre SR20DE, nowsze to już cięcie kosztów i romans z Renault.

Możliwości do złożenia wszystkiego do kupy jest kilka ale najlepiej niech pomyśli nad tym ten kto będzie to składał. Tak na szybko komp z polifta, słupek z gt, osprzęt z polifta; komp i wiązka z gt, silnik z gt, klima na kompie z polifta itd... Możliwości wachlarz :mrgreen:
bodek mam rozumieć, że potwierdzasz to że do kompa z p11.144 ssący i w tryski powinny zostać z lift-a? Kolektor wydechowy lepszy z P11 GT czy zostawić ten co jest?

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2013-02-09, 19:21

a jak sie to posklada na kpl z przedlifta to klima bedzie ale nie klimatronik-p[oprostu bedzie chlodzic jak klasyczna klimatyzacja?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2013-02-24, 13:57

w mojego brata P11GT po tym jak panewa oddała zamontowaliśmy motor z P11.144 wraz z osprzętem od GT i wszystko ładnie podeszło.

jaki był cel wkładania do p11.144 motoru od GT?? te silniki chyba się niczym nie różnią..
nissan.. i wszystko jasne..

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-02-24, 14:23

Arias pisze:Obawiam się, że w skrzyni nic się zmienić nie da, trzeba by zmienić wysprzęglik na linkę, a to się chyba mija z celem. Chyba lepszym rozwiązaniem jest porównać przełożenia z Primery i Almery z hydraulicznym sprzęgłem, albo pójść po bandzie i poszukać na ebay skrzyni 6-cio biegowej z SR20VE z P12, ale o tym to oddzielny temat jest.

Pozdrawiam :]
nie potrafię znależć tego gdzie jest opisane że skrzynia 6 biegowa z SR20 VE. znalazlem tylko że jest skrzynia 6 biegowa z P12 i dodatkowo nie pasuje bez adaptera.

[ Dodano: 2013-02-24, 14:25 ]
są skrzynie 6 biegów z p12 2.0 benzyna ale to silnik QR 20 zatem inny blok

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-02-24, 14:35

W P12 były SR20VE 20V - skrzynia 6-bieg. i chyba miała też LSD :)

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-02-24, 14:43

gdzie to kupić bo na alegro nie ma

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-02-24, 14:46

czajnik, ebay :)
albo pytaj na allegro użytkownika ewjkm - sprowadza z JP NeoVVL, może da radę to ściągnąć :)

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-02-24, 22:48

pytałem i odpisał że tylko silniki:(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”