P10 GA16DE na SR16VE.
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
P10 GA16DE na SR16VE.
Przegladam sobie ebay'a i widzę że za 4000-4500 można wyrwać SR16VE ze skrzynią i elektroniką. Czy ten silnik będzie pasował bez problemu na mocowania od GA16DE że wystarczy przełożyć silnik i elektryke i latac? 175km wystarczyło by mi do jazdy na codzien a 1.6 ponizej VE powinno mało palic;)
przykłady
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Nissan-G ... 4cedb60622
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-Niss ... 1016r14894
przykłady
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Nissan-G ... 4cedb60622
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-Niss ... 1016r14894
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
Re: P10 GA16DE na SR16VE.
No niestety nie. Silnik pasuje pieknie pod SR20DE. NIe zniechecam Cię, ale roboty sporo, no i trzeba polosie, przeguby itd powymieniac. Poza tym trzeba ecumastera, zeby to wystroic i najlepiej na kompie z 2,0, bo ten z SR16VE ma ogranicznik predkosci do 180kmhSiwoL pisze:Przegladam sobie ebay'a i widzę że za 4000-4500 można wyrwać SR16VE ze skrzynią i elektroniką. Czy ten silnik będzie pasował bez problemu na mocowania od GA16DE że wystarczy przełożyć silnik i elektryke i latac? 175km wystarczyło by mi do jazdy na codzien a 1.6 ponizej VE powinno mało palic;)
przykłady
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Nissan-G ... 4cedb60622
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-Niss ... 1016r14894
SR16VE to można kupić ale tylko po to by zapodać mu wał i korby z SR20 i stać się posiadaczem skrzyni ze szperą. Samo SR16VE na kolektorze i wydechu dysponuje parametrami ~175KM i okolice 160Nm co przeciągiem raczej nie jest. Dobrze odmulone Sunny GTI to objeżdża. Za to taki SR20VE z głową SR16 ma okolice 210-215KM i 220Nm. Robi to o wiele większe wrażenie
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Panowie tak wieszacie na SR16VE pieski - ale nikt nie powie że to najmocniejszy silnik o pojemności 1,6 jaki został kiedykolwiek wyprodukowany.
Znam osobiście kolesia - śmiga Hondą CRX z silnikiem 1,6.
Custom:
- boki silnika
- koło zamachowe
- wałek (jest jeden)
- dołożone turbo
- przepustnica
- kolektor dolotowy
- kolektor wylotowy
- wydech 1 3/4"
Pan na hamowni w kielcach wykręcił 300 KM na silniku 1,6.
Najprościej przeskoczyć na 2,0 - ale jak dla mnie wspaniałym wyzwaniem jest wyciągnąć maksa z 1,6.
Boję się pomyśleć co można wyciągnąć z tej maszynowni.
Toż to w standardzie ma 175KM a koleś z prawie zwykłej 125KM zrobił 300 ;);)
Ja juz zapytałem kolesi którzy te silniki wystawili jakie sa problemy ze swapem z GA16DE i jakie są koszty dostawy do Polski tej maszynowni.
Znam osobiście kolesia - śmiga Hondą CRX z silnikiem 1,6.
Custom:
- boki silnika
- koło zamachowe
- wałek (jest jeden)
- dołożone turbo
- przepustnica
- kolektor dolotowy
- kolektor wylotowy
- wydech 1 3/4"
Pan na hamowni w kielcach wykręcił 300 KM na silniku 1,6.
Najprościej przeskoczyć na 2,0 - ale jak dla mnie wspaniałym wyzwaniem jest wyciągnąć maksa z 1,6.
Boję się pomyśleć co można wyciągnąć z tej maszynowni.
Toż to w standardzie ma 175KM a koleś z prawie zwykłej 125KM zrobił 300 ;);)
Ja juz zapytałem kolesi którzy te silniki wystawili jakie sa problemy ze swapem z GA16DE i jakie są koszty dostawy do Polski tej maszynowni.
BABY SITER OKNGŚ
GREEN DRAGON ON THE ROAD
GREEN DRAGON ON THE ROAD
Nikt tu psów nie wiesza ale SR16 do takiego auta jak P10 to zdecydowanie za mało. Wyciskać moce oczywiście można ale jakim kosztem. Dużo bardziej opłaca się zwiększyć pojemność.
BTW najmocniejsze silniki 1.6 ever. Np. Toyota swoim 1.6 4AGE SPEC A cisnęła 240KM/11000obr w n/a. Z V-TECów też robią po 200KM i więcej. Wszystko jest kwestia pieniędzy. Fakt, że Nissan wypuścił 175KM w serii i chwała mu za to ale jak by inna marka chciała zrobić taki silnik i uważała, że się on dobrze sprzeda to by zrobiła.
BTW najmocniejsze silniki 1.6 ever. Np. Toyota swoim 1.6 4AGE SPEC A cisnęła 240KM/11000obr w n/a. Z V-TECów też robią po 200KM i więcej. Wszystko jest kwestia pieniędzy. Fakt, że Nissan wypuścił 175KM w serii i chwała mu za to ale jak by inna marka chciała zrobić taki silnik i uważała, że się on dobrze sprzeda to by zrobiła.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Pogoń za mocą już się dawno skończyła teraz jest pogoń za pieniądzem. Dlatego serie są wszędzie tłumione + EKOzasady i masz muła pancernego.
Nikt się nie pyta ile co ma KM tylko ile to pali.
Zresztą zauważyłem że EU bardzo po macoszemu traktuje Nissana - co innego się dzieje w stanach gdzie części do mechanicznego Tuningu naszej marki jest od zatrzęsienia. Najbardziej mi się podobają tzw Tuning sety do silników. Nie mówiąc już o Turbo Setach itd.
Mnie tam sie podoba wizja silnika 1,6 mającego 175KM na wyjściu - nie musiałbym cyferek na bagażniku zmieniać a "szczęka by opadała"
Nikt się nie pyta ile co ma KM tylko ile to pali.
Zresztą zauważyłem że EU bardzo po macoszemu traktuje Nissana - co innego się dzieje w stanach gdzie części do mechanicznego Tuningu naszej marki jest od zatrzęsienia. Najbardziej mi się podobają tzw Tuning sety do silników. Nie mówiąc już o Turbo Setach itd.
Mnie tam sie podoba wizja silnika 1,6 mającego 175KM na wyjściu - nie musiałbym cyferek na bagażniku zmieniać a "szczęka by opadała"
BABY SITER OKNGŚ
GREEN DRAGON ON THE ROAD
GREEN DRAGON ON THE ROAD
no i tu się troche mylisz--- co prawda większość VTECów hondy ma z 1.6 160km ale na japonię i szwajcarię była wersja fabryczna-kuta miała równe 200km --taki prawdziwy TYPE-RAsahi pisze:Panowie tak wieszacie na SR16VE pieski - ale nikt nie powie że to najmocniejszy silnik o pojemności 1,6 jaki został kiedykolwiek wyprodukowany.
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Ja bym proponował zadzwonić do Coobcia albo www.driftshop.pl /wroclaw Katod-Mariusz bo panowie są w temacie i wsio powiedzą co i jak i za ile
- andy_czarny
- nowy na forum
- Posty: 35
- Rejestracja: 2010-01-30, 20:51
- Lokalizacja: CTR
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Z ciekawostek dodam że były odmiany SR16VE N1 dysponujące mocą 200KM i 185Nm, swojego czasu ustanowiły rekord z litra pojemności w silniku wolnossącym i to do tej pory nie pobity - mowa o wieloprodukcyjnym wydaniu i realnej mocy a nie na papierze jak to było w przypadku Hondy S2000
Co do doładowania to SR16VE z kutymi tłokami dedykowanymi do SR20DE na seryjnych korbach i wale na turbinie GT3071r wykrzesało 440KM przy doładowaniu 1,4 bara
Co do doładowania to SR16VE z kutymi tłokami dedykowanymi do SR20DE na seryjnych korbach i wale na turbinie GT3071r wykrzesało 440KM przy doładowaniu 1,4 bara
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- andy_czarny
- nowy na forum
- Posty: 35
- Rejestracja: 2010-01-30, 20:51
- Lokalizacja: CTR