Dupohamownia prawdę ci powieAd@mus pisze:sprawdz jak mozesz. Mocy nie wiem ile bo nie hamowalem
Usprawnianie SR20DE i rezultaty
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Nie powie.VE Killer pisze:Dupohamownia prawdę ci powie
Moje auto łącznie pomiarów miało kilkadziesiąt.
Jak tylko coś zmieniałem, to jechałem na hamownię aby sprawdzić co to dało.
Zdarzało się, ze po zmianie czuję - "ale idzie!, teraz to z 5KM więcej!" a tu z pomiarów wychodzi, że kucy ubyło, a nie przybyło... No i dalej zabawa. Więc po pierwsze trzeba sprawdzić co motor sobą reprezentuje, bo wynik z hamowni jest również obrazem jego stanu - ja nawet seryjną Laguną 1.9 dci byłem - wynik wyszedł fabryka i już wiedziałem, że silniczek zdrowy.
Ja testuję auto w inny sposób, bo hamowni nie mam za frytki i też nigdzie w pobliżu. Za każdym modem nagrywałem sprint 0-120kmh gdzieli czylem czas od 0-100kmh. W domu na spokojnie zgrywałem i liczyłem poklatkowo ile sekunt urwałem lub nie. Może jakiś mod nie da większej max mocy, ale wpłynie na lepszą sprawność. Czasami zabiera się dołu żeby była góra, ale nie każdy górą jeździ.
Najlepszy policzony czas dla mojej padaki to 7,2s. Jeśli brać pod uwagę błąd pomiarowy to niech będzie te 7,5s. Jak na ciężkie auto z długą skrzynią uważam, że nie jest źle
Tak wygląda moja dupohamownia. Na hamownię wybieram się jak tylko założę ssac i poprawię wydech.
Najlepszy policzony czas dla mojej padaki to 7,2s. Jeśli brać pod uwagę błąd pomiarowy to niech będzie te 7,5s. Jak na ciężkie auto z długą skrzynią uważam, że nie jest źle
Tak wygląda moja dupohamownia. Na hamownię wybieram się jak tylko założę ssac i poprawię wydech.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- woytaz_gdy_elb
- aktywny forumowicz
- Posty: 141
- Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Taki pomiar pewnie coś tam mówi ale jednak jest trochę bez sensu moim zdaniem bo kluczowym czynnikiem mającym wpływ na wynik będzie temperatura/stan nawierzchni i dobór/stan opon. To by miało sens jak byś miał 30 kół na zmianę w garażu i jeszcze wiedział jak je dobrać w stosunku do warunków. Ta sama opona np. Federal RSR w temp 20 st. na suchym sklei ładnie a w temp 8 st. już nie sklei i auto będzie gubić trakcję...
Sunny n14 GTI SR20VE - rajdówka
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
Moja primera jest ciężka i mało kiedy zrywa. Pomiary na suchym w temperaturach do 15*. Na YT mam wrzucone większość prób, jest nawet pogląd na temperaturę bo jest zegar.
Racja jest taka, że to nie pomiar mocy, tylko sprawdzam czy jest lepiej jak było (czas przejazdu, chęć wkręcania się silnika etc). Kiedy robiłem coś z zawieszeniem jechałem na taki fajny odcinek leśno górzysty z zakrętami i tam testowałem wóz w warunkach bojowych.
I tutaj znowu będziemy rozpatrywać czy mam zajebiste zawieszenie, czy jest zestrojone niczym BTCC etc. No nie jest, dla wielu z was będzie kiblowate. Jednak każdy z nas dąży do odpowiedniego efektu i gdzie jeden powie ale się trzyma drugi będzie trzymał się wszystkiego w kabinie ze strachu że poleci po dachu.
Tutaj zadajemy sobie pytanie, czy jesteśmy Hobbystami czy ortodoksami
Racja jest taka, że to nie pomiar mocy, tylko sprawdzam czy jest lepiej jak było (czas przejazdu, chęć wkręcania się silnika etc). Kiedy robiłem coś z zawieszeniem jechałem na taki fajny odcinek leśno górzysty z zakrętami i tam testowałem wóz w warunkach bojowych.
I tutaj znowu będziemy rozpatrywać czy mam zajebiste zawieszenie, czy jest zestrojone niczym BTCC etc. No nie jest, dla wielu z was będzie kiblowate. Jednak każdy z nas dąży do odpowiedniego efektu i gdzie jeden powie ale się trzyma drugi będzie trzymał się wszystkiego w kabinie ze strachu że poleci po dachu.
Tutaj zadajemy sobie pytanie, czy jesteśmy Hobbystami czy ortodoksami
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Oczywiscie jesli na nielegalu ten drugi na pewno nie robił tez modów
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
VE Killer, ty to powiększyłeś seryjną moc o prawie 100%. Jak tutaj tego nie sprawdzić
Jak bym budował nyde na 300ps w n/a to co chwila bym sprawdzał, czy trzyma moc
Stwierdziłem jednak, że do momentu, kiedy nie włożę wszystkich bajerek tjuningowych na rolki nie pojadę. W sumie, to nie pojadę bo będę mierzył moc na hamowni drogowej DYNOMET.
Jak bym budował nyde na 300ps w n/a to co chwila bym sprawdzał, czy trzyma moc
Stwierdziłem jednak, że do momentu, kiedy nie włożę wszystkich bajerek tjuningowych na rolki nie pojadę. W sumie, to nie pojadę bo będę mierzył moc na hamowni drogowej DYNOMET.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Jak dla mnie metoda pomiarowa do dupy. Zakladasz przy pomiarze 0-100km/h błąd 0.2-0.3s. U mnie przyrost 13KM i 15 NM spowodował poprawę czasy na ćwiartkę o jakieś 0.3s czyli mniej więcej tyle co twoj błąd pomiarowy. Do tego jeszcze pomiar do 100 masz na krotrzym odcinku niż 400m. Przeanalizuj to zrozumiesz w czym rzecz
[ Dodano: 2017-01-12, 23:02 ]
Montując jakieś bajery tuningowe tym bardziej jeździł bym na hamownie bo może się okazać że coś zamintujesz i zamiast zysku ubedzie ci z 5 kucyków a tego za cholere nie wyczujesz choç byś miał dupę niemowlaka
[ Dodano: 2017-01-12, 23:02 ]
Montując jakieś bajery tuningowe tym bardziej jeździł bym na hamownie bo może się okazać że coś zamintujesz i zamiast zysku ubedzie ci z 5 kucyków a tego za cholere nie wyczujesz choç byś miał dupę niemowlaka
XXX
Biorę pod uwagę pierwsze przejazdy po remoncie i dotarciu bez modów. Jedynie kolektor wydechowy n14. Źle, za późno ustawiony zapłon, maf z obudową p10. Brak strojenia, komp z cywlnej p10. Wynik takiego przejazdu do 100km/h oscylował w okolicy 10,5s.
Po ogarnięciu wszystkich tych zmian, o których poczytać można w moim temacie, czas do setki to po klatkowo licząc 7,2s. Odliczając błąd pomiarowy 0,3s wychodzi urwanie 3s do paczki. Możecie mi wierzyć lub nie ale to się czuje na dupohamowni innymi słowy, auto lepiej przyśpiesza niż seryjna poliftowa primera z sr20de pod maską (sprawdzone i seria dostaje w dupe ostro). P11GT też oblatana. Więc coś tam te mody dają, choć w ciemno robione z zamkniętymi oczami.
Po ogarnięciu wszystkich tych zmian, o których poczytać można w moim temacie, czas do setki to po klatkowo licząc 7,2s. Odliczając błąd pomiarowy 0,3s wychodzi urwanie 3s do paczki. Możecie mi wierzyć lub nie ale to się czuje na dupohamowni innymi słowy, auto lepiej przyśpiesza niż seryjna poliftowa primera z sr20de pod maską (sprawdzone i seria dostaje w dupe ostro). P11GT też oblatana. Więc coś tam te mody dają, choć w ciemno robione z zamkniętymi oczami.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
A ile to jest te "coś tam"??? nie rozumiesz chyba o co mi chodzi. to ze cos tam poprawiłeś jest super tylko nie wiesz tak naprawdę co i ile ci dało a przede wszystkim nie wiesz ile masz obecnie. moz byc tak że przyrost nie jest duży ale zmieniła sie charakterystyka i przebieg krzywych. tego sie nie dowiesz bez hamowania. wrózysz z fusów i potem z tego powstaja mity w stylu ponad 200konne VE które jadę ciut lepiej od DE
[ Dodano: 2017-01-13, 16:49 ]
majac pojecie przy jakich obrotach jest max moc i max moment mozna dostosować technikę jazdy zamiast bz sensu krecic do odcinki
[ Dodano: 2017-01-13, 16:49 ]
majac pojecie przy jakich obrotach jest max moc i max moment mozna dostosować technikę jazdy zamiast bz sensu krecic do odcinki
Ostatnio zmieniony 2017-01-13, 20:26 przez VE Killer, łącznie zmieniany 1 raz.
XXX
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Fabryczne kółko jak najbardziej warto zmienić w VE. Ale na takie o większej średnicy - żeby pompa się kręciła wolniej. Mało kto wie, że seryjna pompa wody w SR ma skłonność do kawitacji powyżej 6800 obr./min.
W silnikach N1 efekt ten został rozwiązany poprzez zmniejszenie wysokości łopatek pompy i zostawiając kółko o średnicy jak w innych SR.
W silnikach N1 efekt ten został rozwiązany poprzez zmniejszenie wysokości łopatek pompy i zostawiając kółko o średnicy jak w innych SR.
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
onyxx,
A wczoraj przeglądałem poniższą aukcję i w opisie było o kawitacji. Myślałem, że to chwyt reklamowy sprzedawcy
http://m.ebay.pl/itm/OEM-Nissan-Pulsar- ... Ciid%253A9
A wczoraj przeglądałem poniższą aukcję i w opisie było o kawitacji. Myślałem, że to chwyt reklamowy sprzedawcy
http://m.ebay.pl/itm/OEM-Nissan-Pulsar- ... Ciid%253A9
QG15+
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
Może ktoś z Was zrobił sobie backup instrukcji jak przejść na kolektor ssący z P10 (kanciak) w P11?
Chodzi mi o tą instrukcję http://www.sr20-forum.com/naturally-asp ... ld-rr.html
Wywaliło foty a bez nich sam opis to trochę mało
Chodzi mi o tą instrukcję http://www.sr20-forum.com/naturally-asp ... ld-rr.html
Wywaliło foty a bez nich sam opis to trochę mało
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
Piotrek_10243, podstawowe pytanie czy warto. Ja nie umiem na to odpowiedzieć
Moja na kolektorze z n14, wałku ssącym z polifta i kanciaku wyrzuciła 139KM (Nm nie pamiętam, był gdzieś wykres).
Moja na kolektorze z n14, wałku ssącym z polifta i kanciaku wyrzuciła 139KM (Nm nie pamiętam, był gdzieś wykres).
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Piotrek_10243, ja mam, wyślij mi swojego e-maila to Ci podeślę backup całej strony ze zdjęciami
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Zielkq, z tego co pamietam, na tej samej hamce miales ciut wiecej konika niz p11gt z tego samego dnia i tej samej hamowni. Więc nie źle.
Kanciak ma największą pojemność plennum, wahlowac kolektorami można w srce i kazdy z nich ma w sobie cos dobrego/innego.
Kanciak ma największą pojemność plennum, wahlowac kolektorami można w srce i kazdy z nich ma w sobie cos dobrego/innego.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Panowie mam pytanko . Pacjent to SR20DE z p10eGT .Czy wałki o takim spec'u podejdą do tego silnika ? bez jakiś większych zmian typu inny sprężynki zaworowe etc.
Duration - 270/270
Lift - 11.78mm/11.70mm
Wałki pochodzą z GTI-R'a i czy będzie miało to jakie wymierne korzyści , biorąc pod uwagę że dedykowane są do silnika turbo a ja chce pozostać przy wolnossącym .
Duration - 270/270
Lift - 11.78mm/11.70mm
Wałki pochodzą z GTI-R'a i czy będzie miało to jakie wymierne korzyści , biorąc pod uwagę że dedykowane są do silnika turbo a ja chce pozostać przy wolnossącym .
SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
mam dla Ciebie linka który może coś wyjaśni w temacie
http://www.nissantech.pl/topic/84-sr20- ... parametry/
http://www.nissantech.pl/topic/84-sr20- ... parametry/
MASZ JAPOŃCA KRĘCISZ DO KOŃCA
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
mam podejrzenie że jak włożysz te wałki to będzie niezły kibel, sam fakt że silniki doładowane sie odpręża a wolnossące dopręża już powinien dać Ci do myślenia
MASZ JAPOŃCA KRĘCISZ DO KOŃCA
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/