Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Usprawnianie SR20DE i rezultaty

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-11-02, 23:24

Ad@mus, ale czasoprzekroje wrzucę, będzie dla potomnych.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-02, 23:25

rz, czasami operator robi swoje:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-11-02, 23:25

zuh pisze:ale wydaje mi się, że te 0,2mm to jest sporo.
no to przecie już to zostało napisane :)))
XXX

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-11-02, 23:26

Howard512 to chyba zależy od P11.144 :] Wersja EP2 może mieć taki sam jak P11GT.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2014-11-02, 23:31

VE Killer, Przez ostatnie pare minut tyle się działo w tym temacie, że już nie nadążam zapamiętywać co było napisane :)

[ Dodano: 2014-11-02, 23:33 ]
janusz pisze: Wersja EP2 może mieć taki sam jak P11GT.
Skoro EP2 i EP1 mają inne wałki to czym się jeszcze różnią skoro mają te same moce?

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2014-11-02, 23:33

Na sam początek to chcę się dowiedzieć czy Tino przypadkiem nie ma takiego samego. A najlepiej to jakby mi ktoś wyjął wałek z SR20DEH spod czarnej czapki. Na taki poluję, wtedy nie miałbym wątpliwości
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-02, 23:33

dobrze kurw@@@ dobrze!!
niech się dzieje!!

takiej burzy mozguf mi brakowalo na tym forum!!
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-11-02, 23:36

Zuhu, nastawy ECU?!
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2014-11-02, 23:38

Całkiem możliwe.

[ Dodano: 2014-11-02, 23:46 ]
Ciekawe kiedy EP1 zmieniło się w EP2, może w czasie przejścia polifta w lifta polifta?
Jutro w swojej p11.144 wykręcę wałek i sprawdzę co tam siedzi.

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2014-11-02, 23:48

To pozostaje nam czekać cierpliwie aż Janusz jutro nas uraczy nową wiedzą w takim razie :)
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-11-02, 23:50

Howard512, jak się przekopię przez całkiem niezłą stertę manuali to będzie. Trochę tego mam :] Przy okazji może wynajdę inne ciekawe wałki :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2014-11-02, 23:54

Liczymy na Ciebie :) Tutaj fajne wałeczki, tylko trochę drogie http://www.driftshop.pl/shop/index.php? ... wa%C5%82ek . A może szukać hardkorowo od jakiegos SX'a ? :D
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2014-11-03, 08:22

te co pokazales pisze ze sa do SX'a SR20DET.
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-11-03, 09:50

Że det, to nic, że RWD to już inna bajka.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2014-11-03, 10:00

A propo EP1 i EP2 w P11.144 to tam są chyba inne odcięcia, mi EP2 odcina przy 6800rpm (dane z kompa, na obrotku pokazuje wtedy ponad 7000). Wyskalowanie obrotomierza jest też inne, starsze do 9tys, nowsze do 8tys.
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-11-03, 10:06

Ja mam EP2 i obrotek do 8k znajomy też ma EP2 a obrotek do 9k a tak przy okazji przydało by się rozszyfrować różnice między EP1 i EP2
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-11-03, 10:07

Panocki, mówicie i macie - walki
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-11-03, 10:10

VE Killer pisze:ciekawe .. tu dyskusja na temat modów odchodzi taka że człowiek czytać nie nadąży a w równoległym dziele o tej innej odmianie sr-a 4posty :-o
nie prowokuj ;-) bo ktoś odpowie i znów zacznie się dyskusja.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2014-11-03, 10:30

do deh RR bez wymiany sprężynek i tależyków są tylko 2 firmy które robią wałki aftermarketowe JMT s3r i tomei poncams
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-03, 10:38

Janusz-kawał materiału :)
drukuje i flaszkę szykuje-kto przyjeżdża na porównanie?

Wydaje mi się że tabela C mówi o nastawie wałka, i wynika że g20 jest najbardziej wycofane, czy jak odczytywać te dane?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-11-03, 10:45

Dyskusja wzorowa, przydałoby się tylko podwiesić jeszcze "przepis" z tym co już wiemy na 100% :]

Przykładowo:

Pompa oleju: Najlepsza VE, nieważne czy pod N/A, Turbo, czy Neo
Rura dolotu : P11GT
Przepływka : bez strojenia P11GT, później już 300ZX, Skyline, custom
Wał: pod N/A P11GT, pod Turbo z 8-ma przeciwwagami

itd

[ Dodano: 2014-11-03, 10:47 ]
Ad@mus pisze:wynika że g20 jest najbardziej wycofane
może tak być ze względu na paliwa w usa
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
tumba
fanatyk nissana
Posty: 330
Rejestracja: 2013-08-21, 07:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tumba » 2014-11-03, 13:41

Arias pisze:Że det, to nic, że RWD to już inna bajka.
Tyle, że z DETa wałki podejdą tylko do P10 i N14 chyba bez problemu?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-11-03, 13:44

DET z avenira ma wałki jak P10 i N14. DET w 200SX ma chyba zmienne fazy

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2014-11-03, 13:49

Tak ale od RWD nie podejdą bo jest inaczej montowany aparat zapłonowy.
Od GTiRa podejdzie. Nie wiem czy był jeszcze jakiś DET nie RWD.

Awatar użytkownika
tumba
fanatyk nissana
Posty: 330
Rejestracja: 2013-08-21, 07:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tumba » 2014-11-03, 13:51

Chodziło mi oczywiście o dETa poprzecznie, bo Arias już wcześniej zaznaczył że DET wzdłużnie odpada ;-)

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2014-11-03, 14:02

tumba, teoretycznie tak, wałki z DETa podejdą do głowicy bez rolek (N14/P10).
Ale podobno da się je założyć do głowicy z rolkami (będą pasowały), tylko co z tego wyjdzie jak się odpali...
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-11-03, 14:03

Niech ktoś sprostuje, ale zgodnie z zagraniczną myślą, wałki są wymienne między każdym SRem, czasem trzeba jednak podjąć kilka modyfikacji, jak wymiana zestawu zaworowego.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
tumba
fanatyk nissana
Posty: 330
Rejestracja: 2013-08-21, 07:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tumba » 2014-11-03, 14:07

Tak samo podobno podejdą z VE po modach. Tylko czy jest sens? czy Lepiej JWC / Tomei dedykowane do DEH. Próbował ktoś w ogóle wałków od Świątka?

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-11-03, 14:29

Jeździli ludzie na Świątkowych wałkach, po za jednym przykładem jak pękł to reszta była zadowolona, tylko szybko się wycierają. Ja buduje DETa, to o wałki i tak się nie martwię zbytnio :P to co chcę osiągnę na moich z GT.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2014-11-03, 16:09

Reasumując ( jeśli coś nie tak to proszę skorygować )
Czyli udało się ustalić , że jest różnica między wałkami w EP1 i EP2, o jakies 0.2mm.
W EP2 krzywka jest wyższa, kąty te same. A w P11 GT jeszcze kąt o 4 stopnie się różni od EP2. Czyli jeśli chce się mieć najlepszy efekt to najlepiej wziąć wałek prosto z P11 GT, albo od EP2 i zrobić moda +4 stopnie. Wałek z Tino = EP1
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”