Usprawnianie SR20DE i rezultaty
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Ad@mus, ale czasoprzekroje wrzucę, będzie dla potomnych.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Howard512 to chyba zależy od P11.144 Wersja EP2 może mieć taki sam jak P11GT.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Zuhu, nastawy ECU?!
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Howard512, jak się przekopię przez całkiem niezłą stertę manuali to będzie. Trochę tego mam Przy okazji może wynajdę inne ciekawe wałki
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Liczymy na Ciebie Tutaj fajne wałeczki, tylko trochę drogie http://www.driftshop.pl/shop/index.php? ... wa%C5%82ek . A może szukać hardkorowo od jakiegos SX'a ?
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Panocki, mówicie i macie - walki
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Janusz-kawał materiału
drukuje i flaszkę szykuje-kto przyjeżdża na porównanie?
Wydaje mi się że tabela C mówi o nastawie wałka, i wynika że g20 jest najbardziej wycofane, czy jak odczytywać te dane?
drukuje i flaszkę szykuje-kto przyjeżdża na porównanie?
Wydaje mi się że tabela C mówi o nastawie wałka, i wynika że g20 jest najbardziej wycofane, czy jak odczytywać te dane?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Dyskusja wzorowa, przydałoby się tylko podwiesić jeszcze "przepis" z tym co już wiemy na 100%
Przykładowo:
Pompa oleju: Najlepsza VE, nieważne czy pod N/A, Turbo, czy Neo
Rura dolotu : P11GT
Przepływka : bez strojenia P11GT, później już 300ZX, Skyline, custom
Wał: pod N/A P11GT, pod Turbo z 8-ma przeciwwagami
itd
[ Dodano: 2014-11-03, 10:47 ]
Przykładowo:
Pompa oleju: Najlepsza VE, nieważne czy pod N/A, Turbo, czy Neo
Rura dolotu : P11GT
Przepływka : bez strojenia P11GT, później już 300ZX, Skyline, custom
Wał: pod N/A P11GT, pod Turbo z 8-ma przeciwwagami
itd
[ Dodano: 2014-11-03, 10:47 ]
może tak być ze względu na paliwa w usaAd@mus pisze:wynika że g20 jest najbardziej wycofane
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Niech ktoś sprostuje, ale zgodnie z zagraniczną myślą, wałki są wymienne między każdym SRem, czasem trzeba jednak podjąć kilka modyfikacji, jak wymiana zestawu zaworowego.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Jeździli ludzie na Świątkowych wałkach, po za jednym przykładem jak pękł to reszta była zadowolona, tylko szybko się wycierają. Ja buduje DETa, to o wałki i tak się nie martwię zbytnio to co chcę osiągnę na moich z GT.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Reasumując ( jeśli coś nie tak to proszę skorygować )
Czyli udało się ustalić , że jest różnica między wałkami w EP1 i EP2, o jakies 0.2mm.
W EP2 krzywka jest wyższa, kąty te same. A w P11 GT jeszcze kąt o 4 stopnie się różni od EP2. Czyli jeśli chce się mieć najlepszy efekt to najlepiej wziąć wałek prosto z P11 GT, albo od EP2 i zrobić moda +4 stopnie. Wałek z Tino = EP1
Czyli udało się ustalić , że jest różnica między wałkami w EP1 i EP2, o jakies 0.2mm.
W EP2 krzywka jest wyższa, kąty te same. A w P11 GT jeszcze kąt o 4 stopnie się różni od EP2. Czyli jeśli chce się mieć najlepszy efekt to najlepiej wziąć wałek prosto z P11 GT, albo od EP2 i zrobić moda +4 stopnie. Wałek z Tino = EP1