Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Sr20ve czy Sr20det do p11

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-01-28, 16:50

zuh mi det srednio palił ok 13,5 l :)

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-01-31, 16:00

TO tragedii nie ma.

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2013-02-11, 11:44

w jakich warunkach łyknął 13,5L??trasa czy miasto.
Pytanie odnośnie wtrysków z SR20DEH do jakiej mocy one wystarczają?? ktoś to trenował ??
nissan.. i wszystko jasne..

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2013-02-11, 12:14

A czy ktoś zagazował VE ?
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2013-02-11, 12:21

O matko, nie wiem czy ktokolwiek by się odważył bezcześcić taki silnik... Poza tym jest jakiś komp który ogarnął by zmienną fazę?
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-02-11, 12:26

w jakich warunkach łyknął 13,5L??trasa czy miasto.
50/50 z tym, że do odcinki ciągle :)

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2013-02-11, 12:29

Modzelitto pisze:O matko, nie wiem czy ktokolwiek by się odważył bezcześcić taki silnik... Poza tym jest jakiś komp który ogarnął by zmienną fazę?
Po mojemu bez problemu dałoby się wystroić, vtec-i w hondach jeżdżą z gazem, sterownik musi tylko dostosować czas wtrysku.
Tylko VE jest na mechanice więc trzeba by pewnie dość często regulować luz zaworowy.

PS: co będzie, jak cena "takiego" silnika spadnie powiedzmy do 1,5k?:P
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2013-02-11, 12:33

wod2u pisze: co będzie, jak cena "takiego" silnika spadnie powiedzmy do 1,5k?:P
To go kupie bez zastanowienia i włożę do N16 po fl +LPG :]

P.S.
Wątpię, aby kiedykolwiek osiągnął tak niską cenę.
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2013-02-11, 12:59

Ja powiem tak, chciałbym VE u siebie, cieszyłbym się nim jak dziecko, ale jak to ma palić niewiele mniej niż DE i do tego jeździć na paliwie w okolicach 100 oktanów (ponad 6zł/litr) to do codziennej jazdy się nie nadaje, po prostu szkoda pieniędzy na paliwo.
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2013-02-11, 14:02

wod2u pisze: Tylko VE jest na mechanice więc trzeba by pewnie dość często regulować luz zaworowy.

PS: co będzie, jak cena "takiego" silnika spadnie powiedzmy do 1,5k?:P
VE nie jest na mechanice, krzywki są spinane hydraulicznie.

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2013-02-11, 14:08

nic nie trzeba regulować w ve
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2013-02-11, 14:32

Nie chce mi się dalej szukać, wiem, że źródło takie sobie ale:
http://autokult.pl/2011/07/23/fenomen-n ... 16vesr20ve
Co więcej, w głowicach z systemem VVL była zastosowana mechaniczna regulacja luzów zaworowych, co owocuje znakomitą pracą na wysokich obrotach.
Na wiki nie widzę info o tym niestety...
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2013-02-11, 15:02

wod2u pisze:Ja powiem tak, chciałbym VE u siebie, cieszyłbym się nim jak dziecko, ale jak to ma palić niewiele mniej niż DE i do tego jeździć na paliwie w okolicach 100 oktanów (ponad 6zł/litr) to do codziennej jazdy się nie nadaje, po prostu szkoda pieniędzy na paliwo.
a czemu na 95 się nie da? jeżeli się nie dowali zapłonu to chyba można dalej normalnie śmiagać na 95 ? jak się mylę to bardzo proszę o sprostowanie :D
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-02-11, 15:04

wod2u, VVL działa hydraulicznie (spinanie zmiennej fazy), luzy reguluje się ręcznie, z tego co kojarzę. Kiedyś tam czytałem jak myślałem nad zakupem :)

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2013-02-11, 15:23

DubSon pisze:wod2u, VVL działa hydraulicznie (spinanie zmiennej fazy), luzy reguluje się ręcznie, z tego co kojarzę. Kiedyś tam czytałem jak myślałem nad zakupem :)
No i o luzy mi chodzi, nie o załączanie zmiennej fazy. Bo na gazie luzy reguluje się częściej - ale nigdy nie szukałem dlaczego akurat tak.
Co do jazdy na PB95... Pewnie się da (przekręcić aparat), tylko, czy może ktoś potwierdzić? Wiem, że w JPN sprzedają tylko paliwo w okolicach 100 okt, a te silniki wychodziły tylko na rynek japoński.
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-02-11, 15:38

Ja śmigam na 98 na zdechłym GA16 - na baku wychodzi max 20zł różnicy, czy to tak dużo?

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2013-02-11, 18:14

W mieście w którym są korki gdzie przez godzinę się przejeżdża 10km spalanie normalnych aut wychodzi kilkanaście litrów.

Moja p10 z turbo żwawo po mieście (bez korków wieczorami) spala 15 :P Jak chcesz pobrykać to 50zł/50km :-> Takie są realia.
Trasa tak do setki to luzik bo turbo się nie wkręca i poniżej 9 schodzi.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2013-02-12, 18:49

Jeśli chodzi o spalanie to mogę się wypowiedzieć ...

Mam teraz VE i częściej tankowałem DE a nawet to że w VE na rezerwie przejechałem około 130 km na DE zrobiłem około 90 :D a VE ciągnie fajnie i oszczędne :D

DE na trasie przy ciągłej prędkości 90/h po przejchaniu 100km zatankowałem pod korek 7 L więc ładnie a mialem wtedy 165km, VE jeszcze nie sprawdzałem ale jak bede w trasie to zaraz trzeba sprawdzić :)

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-02-12, 21:54

NissanDreams pisze: VE na rezerwie przejechałem około 130 km
To mnie zdziwiło właśnie myślałem, że nie dojedziesz :shock:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2013-02-13, 18:37

Co to za głupota jeździć na rezerwie???
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2013-02-13, 19:26

SiwoL, patrz jak ty nić nie rozumiesz :D Głupota nie głupota :D ale tłumaczyć ci nie będę bo i tak nie pojmiesz :D

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-02-13, 19:39

SiwoL, większa ilość paliwa=większa masa=mniejsze osiągi :)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2013-02-13, 22:19

Aktualnie chodziło mi bardziej o sprawdzenie ile na tym silniku jestem w stanie przejechać na REZERWIE ale pan SiwoL nie wie po co to i z jest pytanie......

Co to za głupota jeździć na rezerwie???....

<hahaha>

Awatar użytkownika
vimek999
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-21, 20:12
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp/Ireland

Post autor: vimek999 » 2013-02-13, 22:48

Co to za głupota jeździć na rezerwie???....
A nie lepiej nalać wachy pod sam korek? No chyba że nie zależy Tobie na pompie paliwa ;-)
SR20VE + ?

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2013-02-13, 23:31

Logiczne vimek, no ale inni mają swoje sposoby ;)

Zresztą to nie jest tematem rozmów ;]

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2013-02-14, 16:42

NissanDreams pisze:Aktualnie chodziło mi bardziej o sprawdzenie ile na tym silniku jestem w stanie przejechać na REZERWIE ale pan SiwoL nie wie po co to i z jest pytanie......

Co to za głupota jeździć na rezerwie???....

<hahaha>
No bo to jest głupota? Na co ci wiedzieć ile na rezerwie da się rade dojechać, aż ci fura zgaśnie?? Sprawić można ile auto spala na 100km... ale to się robi lejąc do pełna... Sprawdzanie ile da się na rezerwie robić i to jeszcze autem po tunie to dla mnie jakiś absurd i idiotyzm :D Chyba że z chłopakami na wiosce ktoś się chce licytować ile to moja fura robi na rezerwie km :what:
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Seboo991
fanatyk nissana
Posty: 861
Rejestracja: 2011-01-30, 21:18
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Seboo991 » 2013-02-14, 17:54

Ja tam zawsze sprawdzam w taki sposób, że leje do pełna i lece do puki nie braknie palia. Tzn. Kiedy pierwszy raz zgaśnie wiem ile moge zrobić realnie na jednym baku ;) zawsze kiedy zapala się rezerwa baniaczek 5l do samochodziku i się śmiga.

Kwestia podejścia raz na kilka lat praktykowana i żadna pompa paliwa nie umiera ^^
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju :) Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon :D

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-02-14, 18:30

Osobiste wycieczki zostawcie sobie poza forum. Mam nadzieję, że kreski Was ostudzą

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2013-02-15, 10:59

pozatym zmierzenie zasiegu na rezerwie przydaje sie jak smiga sie trasy,
i wiemy ile na rezerwie pojedzie i wiemy kiedy na stacje zjechac... na przyklad
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2013-02-15, 16:51

sie zapali rezerwa znaczy jak najszybciej zjechac :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”