P11 Eibach Pro-Kit
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
P11 Eibach Pro-Kit
Czym sie roznia sprezyny z wersji 1.6 i 2.0? bo na stronie eibacha sa tylko do wersji 1.6 i (odziwo) 1.8 http://www.eibachpolska.pl/eibach-nissa ... -1761.html
W opisie jest tabelka (990/875) o nacisku na os tylko dziwne ze moja primera ma nacisk przod/tyl 945/860
Numer katalogowy tych sprezyn to E6336-140, w katalogu z glownej strony te same sprezyny pasuja do Infinity G20 ktore wychodzily tylko z silnikiem 2.0L
Wiec w koncu nie wiem czy spokojnie mozna je kupwac do wersji 2.0 czy nie, a jesli nie to co sesownego wybrac by obnizyc P11. Generalnie te Eibach maja w miare fajna cene jak za firmowe sprezyny, H&R to juz koszt 920zl.
W opisie jest tabelka (990/875) o nacisku na os tylko dziwne ze moja primera ma nacisk przod/tyl 945/860
Numer katalogowy tych sprezyn to E6336-140, w katalogu z glownej strony te same sprezyny pasuja do Infinity G20 ktore wychodzily tylko z silnikiem 2.0L
Wiec w koncu nie wiem czy spokojnie mozna je kupwac do wersji 2.0 czy nie, a jesli nie to co sesownego wybrac by obnizyc P11. Generalnie te Eibach maja w miare fajna cene jak za firmowe sprezyny, H&R to juz koszt 920zl.
Oczywiście. Sprężyny zostały założone do P11.144 SR20VE, której właścicielem jest Lordkain. Set z regulowanymi amortyzatorami KYB AGX sprawuje się rewelacyjnie. Idealnie tłumi nierówności i jest bardzo sztywny na zakrętach. Rewelka.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
No i dzięki OSIE założone zawieszenie.
Sprężyny Eibach Pro-Kit
Amory Przód KYB ultra SR
Tył KYB exlel-g
[ Dodano: 2012-09-23, 14:48 ]
Autko sztywne i elegancko się jeździ.
Polecam.
Sprężyny Eibach Pro-Kit
Amory Przód KYB ultra SR
Tył KYB exlel-g
[ Dodano: 2012-09-23, 14:48 ]
Można śmiało kupować te sprężyny. Pasują do wersji z 2,0 silnikiem. W połączeniu z amorami KYB jest spoko.DiLGT pisze:Wiec w koncu nie wiem czy spokojnie mozna je kupwac do wersji 2.0 czy nie
Autko sztywne i elegancko się jeździ.
Polecam.
Z ciekawszych opcji sprężyn jest jeszcze set Tein S. Tech SKP08-AUB00 do Infinity G20 99-02 (czyli P11.144) tylko obniżenie takie nietypowe: przód 1.8cala, był 0.8cala (45/20mm). Mi np obniżenie tyłu wydaje się w sam raz, natomiast przód chyba trochę za nisko by był... Tak czy inaczej cena od 150 dolców bardzo atrakcyjna (ebay.com).
Do P11 przed liftem z teina jest SKP18-AUB00: 1.5/1.4in (37/36mm) cena podobna.
Edit: ma ktoś może instrukcję montażu do Pro Kit-a?
lordkain, robiłeś korekcję ustawienia lamp po montażu?
Do P11 przed liftem z teina jest SKP18-AUB00: 1.5/1.4in (37/36mm) cena podobna.
Edit: ma ktoś może instrukcję montażu do Pro Kit-a?
lordkain, robiłeś korekcję ustawienia lamp po montażu?
pozdr. Kamil
Wlasnie fajnie obniza jak tyl idzie mniej a przod bardziej, autko lapie linie prosta, ja mam takie H&R zalozone, przod mocno obnizyl a tyl to delikatnie , wiec polecam taki zabieg i same sprezyny polrecam, autko super sie prowadzi po zakretach
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Dobra, co do montażu to już wiem, miałem wątpliwości odnośnie tyłu ale przymierzając do poduszki amora wiem, że nie da się tych sprężyn założyć odwrotnie.
Natomiast mam inne pytanie: na sprężynach w miejscu, gdzie zwoje są gęstsze są założone gumowe rurki... Kupiłem sprężyny używane, jutro oddaję je do malowania proszkowego, więc te rurki nie przetrwają. Szukać nowych, próbować zdjąć stare w całości czy nie przejmować się tym i zakładać sprężyny po malowaniu bez nich?
Na upartego coś się powinno dobrać... Obstawiam, że te rurki w jakimś stopniu niwelują stukanie sprężyn przy mocnych ugięciach zawieszenia i likwidują tarcie w mocowaniach amorów (sprężyna siedzi w mocowaniu metalowym w gumie i nie trze o to mocowanie/gniazdo)?
Natomiast mam inne pytanie: na sprężynach w miejscu, gdzie zwoje są gęstsze są założone gumowe rurki... Kupiłem sprężyny używane, jutro oddaję je do malowania proszkowego, więc te rurki nie przetrwają. Szukać nowych, próbować zdjąć stare w całości czy nie przejmować się tym i zakładać sprężyny po malowaniu bez nich?
Na upartego coś się powinno dobrać... Obstawiam, że te rurki w jakimś stopniu niwelują stukanie sprężyn przy mocnych ugięciach zawieszenia i likwidują tarcie w mocowaniach amorów (sprężyna siedzi w mocowaniu metalowym w gumie i nie trze o to mocowanie/gniazdo)?
pozdr. Kamil
- GHOSTMINER
- nowy na forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 2012-01-08, 22:15
- Lokalizacja: Warszawa
podłącze się do tematu bo mam pytanie, czy na pewno sprężyny z katalogu G6336-140 pasują do primer z 2.0 litrowym motorem? Znalazłem coś takiego i mam wątpliwości http://www.aze-tuning.de/gutachten/E6343-140.pdf Nie jestem dobry z niemieckiego, ale wychodzi na to, że sprężyny z numerem 6336 są do silników poniżej 2 litrów, a do diesli i 2 litrów są sprężyny z numerem 6338, które na polskiej stronie są niedostępne. Czy użytkownikom, którzy zakupili do 2 litrówek sprężyny G6336 nic się nie dzieje i działają jak należy?