Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

P11 Eibach Pro-Kit

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

P11 Eibach Pro-Kit

Post autor: DiLGT » 2012-03-22, 21:32

Czym sie roznia sprezyny z wersji 1.6 i 2.0? bo na stronie eibacha sa tylko do wersji 1.6 i (odziwo) 1.8 http://www.eibachpolska.pl/eibach-nissa ... -1761.html

W opisie jest tabelka (990/875) o nacisku na os tylko dziwne ze moja primera ma nacisk przod/tyl 945/860
Numer katalogowy tych sprezyn to E6336-140, w katalogu z glownej strony te same sprezyny pasuja do Infinity G20 ktore wychodzily tylko z silnikiem 2.0L

Wiec w koncu nie wiem czy spokojnie mozna je kupwac do wersji 2.0 czy nie, a jesli nie to co sesownego wybrac by obnizyc P11. Generalnie te Eibach maja w miare fajna cene jak za firmowe sprezyny, H&R to juz koszt 920zl.

Awatar użytkownika
SenTex
doświadczony forumowicz
Posty: 234
Rejestracja: 2011-06-30, 14:06
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: SenTex » 2012-03-22, 23:01

niedawno chyba Sparco były do primy GT na allegro

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2012-03-22, 23:07

Sa tylko do micry

Awatar użytkownika
SenTex
doświadczony forumowicz
Posty: 234
Rejestracja: 2011-06-30, 14:06
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: SenTex » 2012-03-22, 23:17

Zagadaj do gościa, może będzie miał, ew możliwość sciągnięcia. Były do sunnego i primy gt ze sparco, bo przekopywałem całe allegro. Zostaje Ci jeszcze Apex, Vogtland, MTS, Jamex, FK - nic z tego nie ma konkretnego?

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2012-03-23, 07:40

Za jakiś czas będę zakładał Eibachy do P11.144. Czekamy tylko na dobry amor. Wrzucę foto i powiem jak to jeździ.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2012-03-23, 08:45

Koles od Sparco odpisal ze do moejej Primery ma tylko H&R.

Bodek a do jakiej wersji silnikowej zakladasz? I czy te z 1.6 podejda do mojej Primery nad tym sie zastanawiam.

Awatar użytkownika
SCOOTER
fanatyk nissana
Posty: 646
Rejestracja: 2011-02-09, 18:56
Lokalizacja: k\GRODZISKA MAZ.

Post autor: SCOOTER » 2012-05-27, 12:40

I jak, coś się wyklarowało w tym temacie ze sprężynami Eibach'a?

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2012-05-28, 08:25

Oczywiście. Sprężyny zostały założone do P11.144 SR20VE, której właścicielem jest Lordkain. Set z regulowanymi amortyzatorami KYB AGX sprawuje się rewelacyjnie. Idealnie tłumi nierówności i jest bardzo sztywny na zakrętach. Rewelka.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
lordkain
fanatyk nissana
Posty: 391
Rejestracja: 2011-01-27, 16:04
Lokalizacja: Dębno / Świdwin

Post autor: lordkain » 2012-05-28, 18:52

Potwierdzam. Ku mojemu zaskoczeniu o niebo lepiej tłumi polskie dziury z felgą i oponą 215/40/R17. Nic nie stuka i nie puka a jedzie się bardziej komfortowo niż na seryjnym zawiasie, który szczerze mówiąc miał lata świetności za sobą. Zestaw robi robotę i szczerze polecam.

Awatar użytkownika
SCOOTER
fanatyk nissana
Posty: 646
Rejestracja: 2011-02-09, 18:56
Lokalizacja: k\GRODZISKA MAZ.

Post autor: SCOOTER » 2012-05-28, 20:17

Fajnie.
Szukałem AGX i ciężki temat do mojego modelu(albo nie umiem szukać.

[ Dodano: 2012-05-28, 21:19 ]
Jedynie co OSA znalazł to Ultra sr na przód i exel-g na tył

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2012-05-28, 20:51

Jaka alternatywa dla KYB AGX ?

Awatar użytkownika
SCOOTER
fanatyk nissana
Posty: 646
Rejestracja: 2011-02-09, 18:56
Lokalizacja: k\GRODZISKA MAZ.

Post autor: SCOOTER » 2012-05-28, 21:29

A założyłeś już jakieś?

Mogę kupić Bilstein'y B6 po 400zł za szt ale jak dla mnie to drogo.

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2012-05-29, 14:07

Ultra SR są bardzo dobre, tylko nie masz w nich regulacji.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2012-05-29, 14:28

JA DO P10 włożyłem tokico na przód, na tył wcześniej wspominane excel-g. Oba amorki moge polecić chociaż kyb troche za miekkie jak dla mnie. Jak bym miał jeszcze raz kupować na tył też bym wsadził tokico :)
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
SCOOTER
fanatyk nissana
Posty: 646
Rejestracja: 2011-02-09, 18:56
Lokalizacja: k\GRODZISKA MAZ.

Post autor: SCOOTER » 2012-05-29, 19:22

Ali-En pisze:Ultra SR są bardzo dobre, tylko nie masz w nich regulacji.
Wiem, że nie mają.
Myślę, że i tak będą lepsze od tego co mam.
Nowe Amory i Sprężyny i będzie git :-)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-05-29, 20:17

SCOOTER, ale na tył nie ma ultra sr

Awatar użytkownika
SCOOTER
fanatyk nissana
Posty: 646
Rejestracja: 2011-02-09, 18:56
Lokalizacja: k\GRODZISKA MAZ.

Post autor: SCOOTER » 2012-05-29, 21:27

bombel pisze:SCOOTER, ale na tył nie ma ultra sr
Wiem, że nie ma dlatego mam zamiar kupić exel-g :-)

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2012-05-29, 22:32

Excel-g to miękki amor. Oczywiście wolał bym bilsteiny b6 ale pewnie chciałeś napisać B4 ;-) Wolał bym też B4 od Excel-g.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
SCOOTER
fanatyk nissana
Posty: 646
Rejestracja: 2011-02-09, 18:56
Lokalizacja: k\GRODZISKA MAZ.

Post autor: SCOOTER » 2012-05-30, 18:41

To teraz nie wiem co kupić :-(
A co z tymi sprężynami :?:
Będą pasować do wersji z 2,0 silnikiem?

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2012-05-30, 19:36

... tokico o których wspominałem wcześniej daja rade
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Osa
stały bywalec
Posty: 107
Rejestracja: 2009-12-09, 00:28
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Osa » 2012-05-30, 19:50

KTR pisze:... tokico o których wspominałem wcześniej daja rade
trzeba tylko wziąć poprawkę na to że tokico na tył do p11 nie sa dostepne :-P przynajmniej w pl
Części i akcesoria motoryzacyjne.
Oleje i plyny Gulf, Liqui Moly.
www.sr20.pl

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2012-08-22, 07:46

Ja mam z przodu Tokico i mam mieszne uczucia, moze z innymi sprezynami beda ok, ale z seryjnymi raczej nie. Nierownosci i wyboje sie wyczuwa a w zakretach sie auto mocno przechyla.

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2012-08-22, 10:02

przechylanie w zakrętach to niekoniecznie amortyzatory, gumy na stabilizatorach pewnie masz wytłuczone i dlatego się kładzie w zakrętach.
Dark Shadow

Awatar użytkownika
SCOOTER
fanatyk nissana
Posty: 646
Rejestracja: 2011-02-09, 18:56
Lokalizacja: k\GRODZISKA MAZ.

Post autor: SCOOTER » 2012-09-14, 20:16

No i dzięki OSIE :) :!: :!: założone zawieszenie.
Sprężyny Eibach Pro-Kit
Amory Przód KYB ultra SR
Tył KYB exlel-g

[ Dodano: 2012-09-23, 14:48 ]
DiLGT pisze:Wiec w koncu nie wiem czy spokojnie mozna je kupwac do wersji 2.0 czy nie
Można śmiało kupować te sprężyny. Pasują do wersji z 2,0 silnikiem. W połączeniu z amorami KYB jest spoko.
Autko sztywne i elegancko się jeździ.
Polecam.

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2013-05-08, 10:12

Z ciekawszych opcji sprężyn jest jeszcze set Tein S. Tech SKP08-AUB00 do Infinity G20 99-02 (czyli P11.144) tylko obniżenie takie nietypowe: przód 1.8cala, był 0.8cala (45/20mm). Mi np obniżenie tyłu wydaje się w sam raz, natomiast przód chyba trochę za nisko by był... Tak czy inaczej cena od 150 dolców bardzo atrakcyjna (ebay.com).
Do P11 przed liftem z teina jest SKP18-AUB00: 1.5/1.4in (37/36mm) cena podobna.

Edit: ma ktoś może instrukcję montażu do Pro Kit-a?
lordkain, robiłeś korekcję ustawienia lamp po montażu?
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-05-08, 10:19

Wlasnie fajnie obniza jak tyl idzie mniej a przod bardziej, autko lapie linie prosta, ja mam takie H&R zalozone, przod mocno obnizyl a tyl to delikatnie , :) wiec polecam taki zabieg :) i same sprezyny polrecam, autko super sie prowadzi po zakretach :)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-05-08, 15:51

przy przednim napędzie zalecane jest aby przód był niżej od tyłu. poprawia to prowadzenie samochodu

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2013-05-13, 17:52

Dobra, co do montażu to już wiem, miałem wątpliwości odnośnie tyłu ale przymierzając do poduszki amora wiem, że nie da się tych sprężyn założyć odwrotnie.
Natomiast mam inne pytanie: na sprężynach w miejscu, gdzie zwoje są gęstsze są założone gumowe rurki... Kupiłem sprężyny używane, jutro oddaję je do malowania proszkowego, więc te rurki nie przetrwają. Szukać nowych, próbować zdjąć stare w całości czy nie przejmować się tym i zakładać sprężyny po malowaniu bez nich?
Na upartego coś się powinno dobrać... Obstawiam, że te rurki w jakimś stopniu niwelują stukanie sprężyn przy mocnych ugięciach zawieszenia i likwidują tarcie w mocowaniach amorów (sprężyna siedzi w mocowaniu metalowym w gumie i nie trze o to mocowanie/gniazdo)?
pozdr. Kamil

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-05-13, 22:29

te osłony zapobiegaja obijaniu sie zwojów o siebie. zdemontuj do malowania bo sie rozpłyna w piecu a potem zamontuj np kawałki z węża obrodowego.

Awatar użytkownika
GHOSTMINER
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2012-01-08, 22:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: GHOSTMINER » 2013-05-15, 15:00

podłącze się do tematu bo mam pytanie, czy na pewno sprężyny z katalogu G6336-140 pasują do primer z 2.0 litrowym motorem? Znalazłem coś takiego i mam wątpliwości http://www.aze-tuning.de/gutachten/E6343-140.pdf Nie jestem dobry z niemieckiego, ale wychodzi na to, że sprężyny z numerem 6336 są do silników poniżej 2 litrów, a do diesli i 2 litrów są sprężyny z numerem 6338, które na polskiej stronie są niedostępne. Czy użytkownikom, którzy zakupili do 2 litrówek sprężyny G6336 nic się nie dzieje i działają jak należy?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i Hamulce”