Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[n16] Gwint czy Kayaba Ultra Sport

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
DezMond
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 16:16
Lokalizacja: Goleniów

[n16] Gwint czy Kayaba Ultra Sport

Post autor: DezMond » 2012-03-15, 13:33

Smigam teraz na seryjnych amorach i sprezynach FK, ale czas amorow powoli juz dobiega konca i czas na wymiane i teraz pytanie Kayaba Ultra Sport czy moze gwint od AP Sportfahrwerke o ktorym nic nie wiem :P (chodzi np. o regulacje twardosci)?
Pioneer DEH P88RS / Front: Rainbow SAX 265.20 / Amp: Mosconi 200.2 / Sub: Aliante 12" Si Ltd / Amp: DLS A6

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-03-15, 14:39

DezMond jesli chcesz z regulacją twardości to Kayaba AGX a nie Ultra SR

[ Dodano: 2012-03-15, 14:41 ]
Obrazek

Awatar użytkownika
ciapek
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-09, 21:47
Lokalizacja: Kosobudy

Post autor: ciapek » 2012-03-15, 15:45

do tego te uniwersalne coilovery, ameryka na tym lata i sa zadowoleni

Awatar użytkownika
DezMond
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 16:16
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: DezMond » 2012-03-15, 18:22

bombel z regulacja twardosci to mialem na mysli gwint, ale ten akurat sie dowiedzialem, ze nie posiada, wiec odpada. A te kayaby to dosc interesujaca opcja, teraz tylko trzeba by zoabczyc ceny. Domyslam sie, ze te AGX'y z krotszymi sprezanami nie beda mialy problemow? Bo nie mam zamaru moich sprezyn FK wymieniac.

[ Dodano: 2012-03-15, 19:01 ]
Dobra koniec o AGX, bo do N16 ich po prostu nie ma :(
Pioneer DEH P88RS / Front: Rainbow SAX 265.20 / Amp: Mosconi 200.2 / Sub: Aliante 12" Si Ltd / Amp: DLS A6

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2012-03-15, 19:28

ale Ultra Sr są :)
różnica vs seryjne amory jest duża, w zakrętach wręcz przepaść :)
W zestawieniu ze sprężynami obniżającymi (do 35mm) radzą sobie bardzo dobrze.
Przód w takim zestawieniu (u mnie sprężyny Weitec -30mm) jest moim zdaniem idealny, tył jest twardy jak przy skręconym gwincie...
Jadąc samemu lub z pasażerem jest spoko, ale jeśli ktoś dodatkowo siedzi z tyłu to (przy naszych dziurawych drogach) trochę miota pasażerami ;)

Awatar użytkownika
DezMond
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 16:16
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: DezMond » 2012-03-16, 13:20

Mas i wlasnie ultra sr bedzie trzeba zalozyc, bo porzadny gwint to juz droga zabawka, a kayaby ze sprezynami FK ladnie powinny dawac sobie rade.

[ Dodano: 2012-03-16, 13:21 ]
No chyba, ze sa jeszcze jakies inne opcje, ale czytajac forum to w 99% kayaby sie przewijaja tylko.
Pioneer DEH P88RS / Front: Rainbow SAX 265.20 / Amp: Mosconi 200.2 / Sub: Aliante 12" Si Ltd / Amp: DLS A6

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2012-03-16, 14:42

no i cenowo Ultra SR fajnie wychodzą, a przynajmniej kiedyś wychodziły.
Za cały set Ultra SR na auto zapłaciłem mniej niż seryjne Kayaby w InterCarsie kosztowały ;)

Awatar użytkownika
DezMond
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 16:16
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: DezMond » 2012-03-16, 14:53

Mas jakies dodatki trzeba kupowac przy okazji kupna tych amorow, czy same amorki i mozna brac sie do montazu ?
Pioneer DEH P88RS / Front: Rainbow SAX 265.20 / Amp: Mosconi 200.2 / Sub: Aliante 12" Si Ltd / Amp: DLS A6

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2012-03-16, 15:01

u mnie wymieniałem same amortyzatory, bo wszystkie poduszki i osłony były w idealnym stanie.
musisz sprawdzić jak to u Ciebie wygląda i ewentualnie też wymienić powyższe.

Awatar użytkownika
DezMond
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 16:16
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: DezMond » 2012-03-16, 15:52

No to teraz najlepsza cene trzeba znalezc tylko :)

[ Dodano: 2012-03-22, 13:53 ]
A tak w ogole poza amorami kayaby jest jakas inna opcja, przy ktorej moglbym posadzic auto gdzies w okolicach 50mm?? Bo to co jest teraz to troche malo :PP
Pioneer DEH P88RS / Front: Rainbow SAX 265.20 / Amp: Mosconi 200.2 / Sub: Aliante 12" Si Ltd / Amp: DLS A6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i Hamulce”