Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Obniżam Primerę Gt p11 pomóżcie

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

marcian11
nowy na forum
Posty: 26
Rejestracja: 2011-12-26, 16:41
Lokalizacja: Opalenica

Obniżam Primerę Gt p11 pomóżcie

Post autor: marcian11 » 2011-12-26, 16:50

Witam. Jestem początkującym forumowiczem. Chciałbym obniżyć swoją primkę. Kupiłem nowe amortyzatory Billsteina B4 i do tego chciałbym zamówić sprężyny MTS technik przód -25mm i tył -15mm. Do tego mam koła 215/40/17. Gdy je zakładam jest bardzo duża przerwa między błotnikiem a kołem. Chciałbym ją zmniejszyć aby fajnie się prezentowała lecz nie chciałbym jechać jak w taczce. Co myślicie o takim połączeniu? Czy zostawić oryginalne sprężyny?o ile ją obniżyć? Furę mam nie całe 3 lata i zrobiłem max 40 tys. Uważam, że tak czy tak jak założę nowe amorki polepszy się amortyzacja a nie wiem ile już na tych amorach jeździła. Pozdrawiam forumowiczów! p.s Dodam, że na aktualnym zawieszeniu gdy założę letnie laczki przyciera mi tył jak jadę już w 3 osoby ;/

Awatar użytkownika
homik123456
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: homik123456 » 2011-12-26, 17:49

Ja tez tak mialem ze obcieralo jak zalozone mialem letnie, tyle ze ja mam 215/45/16 i jak jechalem w 4 osoby to przycieralo na nierownosciach i zakretach. Troche wyrownalem zagiecia blotnikow i jest ok. To jak tobie tez obciera to jak jeszcze obnizysz ty bedzie jeszcze bardziej obcierac. Wedlug mnie to lepiej tak zostawic na tej wysokosci jak jest a troche usztywnic tyl a przod troche w dol.
Obrazek

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2011-12-26, 18:45

NO JAK POLDKACH SIĘ ROBIŁO dupa w górę !!

:-P :-P :-P
Dark Shadow

marcian11
nowy na forum
Posty: 26
Rejestracja: 2011-12-26, 16:41
Lokalizacja: Opalenica

Post autor: marcian11 » 2011-12-27, 00:31

Chyba tak zrobię. Mam okazje kupić sprężyny H&R komplet używany za 300zł tylko że jest od primery w kombi. Czy czym się różni zawiecha w kombi od sedana? Odnośne tych nadkoli co doginałeś to u mnie chyba słabo bo z jednej strony mam szpachel ;/ więc chyba odpada. Tył źle nie wygląda tylko głównie ten przód mnie drażnił.

Awatar użytkownika
homik123456
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: homik123456 » 2011-12-27, 17:01

To moze lepiej nie ruszaj jak masz tam szpachle, bo jak popeka to jeszcze gorzej bedziesz mial z robota tego. Ja wyginalem ten kawalek co ma okolo 1-2 cm ktory wchodzi juz w nadkole i jest ustawiony pod katem 90 stopni do reszty blotnika.
Nie mam zdjecia aby ci pokazac.
Ale moze jak dasz nowe amorki to nie bedzie juz obcierac.
Albo miedzy zwoje sprezyny wsadzic takie specjalne gumu ktore usztywniaja i nie daja sprezynie tak sie zlozyc.
Obrazek

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2011-12-27, 17:02

jakie jest ET felgi? ja mam fabrycznego Eibacha i na 17" kole się ładnie chowa w nadkolu nic nie przyciera nawet.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2011-12-27, 18:01

Ja mam obnizone i 16" OZ nie ma obcierania

Ex
nowy na forum
Posty: 17
Rejestracja: 2011-12-11, 21:09
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Ex » 2011-12-27, 19:59

wszystko zalezy od et felgi, zawsze mozna troche przyciac nadkola oczywiscie chodzi mi o krawedz no i oczywiscie zakonserwowac :) szczerze powiedziawszy nie ma sensu obnizac o 15mm nawet tego nie zauwazysz, -35mm albo -40mm to mimum zeby to jakos wygladalo, jesli zalozysz sprezyny -15mm + nowe amorki to podejrzewam, ze bedzie tak jak jest teraz :) z kombiaka tez bym nie zakladal bo tyl na 90% pojdzie do gory...

Awatar użytkownika
Graboss
stały bywalec
Posty: 104
Rejestracja: 2010-02-03, 12:29
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Graboss » 2011-12-28, 08:10

Nie chcesz taczki?? - 17" na profilu 40 już spowoduje że będziesz wiedział po czym jedziesz. Ja jak obniżałem miałem problem z rantem błotnika na tyle, zaklepanie i zakonserwowanie bitexem rozwiązało problem.
Miałem też dziwnie bo jak założyłem sprężyny od GT to przód stał bardzo wysoko a tył był ładnie schowany. Założyłem na przód H&R a na tyle od GT i to okazało się idealnym rozwiązaniem. (cena 300 za H&R całkiem przyzwoita ale możesz się potargować)
efekt końcowy -
Obrazek
Biblia uczy nas kochać, kamasutra uczy jak.
Obrazek
By graboss at 2010-11-15

marcian11
nowy na forum
Posty: 26
Rejestracja: 2011-12-26, 16:41
Lokalizacja: Opalenica

Post autor: marcian11 » 2011-12-30, 00:00

ET felgi to 35. Zapomniałem, że gdy mi przycierało miałem laczki z tyłu 225. Właśnie szukam amortyzatorów Billsteina B4 na przód i ciężko ;/ może ktoś z was wiec gdzie uderzyć?

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2011-12-30, 00:27

marcian11 pisze:ET felgi to 35. Zapomniałem, że gdy mi przycierało miałem laczki z tyłu 225. Właśnie szukam amortyzatorów Billsteina B4 na przód i ciężko ;/ może ktoś z was wiec gdzie uderzyć?
napisz do Zecikka na PW :)
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i Hamulce”