Zaciski już mam. Są to zaciski firmy LUCAS. Wyglądają łudząco podobnie do tych, które mam teraz na swojej maszynce.
Teraz rodzi się pytanie - czy one w ogóle się od siebie różnią? Czy może różnica polega na tym, że są oddalone od środka tarczy i dlatego można zastosować większą tarczę? Na tarczy widać, że nie ścierają jej całej powierzchni, tylko tak jak GrzegorzPPP napisał jest miejsce, które nie pracuje z klockiem.
BIG BRAKE KIT-stracił skuteczność??
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Już to przerabiałem wiele razy i doszedłem do tego że przy przechodzeniu na tarcze 280mm zmieniam jedynie jarzma a zaciski pozostawiam te co współgrały z 260mm
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Czyli jak rozumiem samo jarzmo jest już tak skonstruowane, że oddali zacisk od jego dotychczasowego położenia o ok. 10mm. Żadnych dystansów czy piasty z P11.144 nie będę potrzebował?
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
no tak --musiałem wymienić cały zestaw na inny-pozostały tylko zaciski,ale po regeneracji-MIKODY niestety przegrzały sięi po jakiś 15-16 tyś km rowki na tarczach uległy degradacji
w końcu założyłem seryjne 280mm z P11GT i hebel fajny jest,a i klocki BRAKE
w końcu założyłem seryjne 280mm z P11GT i hebel fajny jest,a i klocki BRAKE
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw