Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Kyb Ultra Sr AGX czy B6 do P10

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

august
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2010-01-19, 14:05
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Kyb Ultra Sr AGX czy B6 do P10

Post autor: august » 2010-05-10, 16:50

Witam przyszedł czas na wymianę amorów w mojej P10 SR20De.

Chciał bym poprawić prowadzenie mojego auta i z tego co poczytałem i znalazłem to do wyboru mam:

Kyb Ultra SR

Bilstein B6

Kyb AGX znalazłem na allegro takie coś ->
http://sklepy.allegro.pl/item1014442811 ... imera.html

Podejdą do P10 czy AGX nie występuje do P10.

Które z tych 3 propozycji znajdę najtaniej ?
Chciałbym zostać w przyszłości Św. Mikołajem no bo Św. Mikołaj zna wszystkie adresy niegrzecznych dziewczynek.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-16, 16:26

Najtaniej i jeśli nie chesz się bawić w regulacje to zdecydowanie CI polecam KYB Ultra SR oraz B6... Choć B6 w seri trochę miekkie mi się wydają...

[ Dodano: 2010-05-16, 17:26 ]
PS. Bilstein na przewno są i na przód i na tył, co do KYB ultra SR to wydaje mi się że tylko same przody produkują...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-05-16, 18:08

Są na przód jak i na tył, na forum NKP w dziale cześci sprzedam zamienie jest post o takich amorach cena za tył kolo 400zł a na przod kolo 300zł

august
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2010-01-19, 14:05
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: august » 2010-05-17, 05:39

Znalazłem na stronie Iparts.pl

Kyb Ultra sr

Przód - 500zł/komplet

tył -800zł/komplet

Czekam na info czy są dostępne w centrali bo gościu w hurtowni na stanie nie ma.
Chciałbym zostać w przyszłości Św. Mikołajem no bo Św. Mikołaj zna wszystkie adresy niegrzecznych dziewczynek.

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-05-17, 09:47

Polecam, bodek może Ci co nie co o tym powiedziec ;)

Awatar użytkownika
voyo
wiem o czym pisze
Posty: 67
Rejestracja: 2011-03-15, 08:46
Lokalizacja: Lublin/Chełm

Post autor: voyo » 2013-02-07, 13:33

Mam pytanie.
Czy amortyzatory przednie KYB Ultra-sr dedykowane do p10 (nr katalogowy KYB 351013) pasują też do p11 ?
Bo z katalogu KYB wychodzi, że seria exel-G (KYB 341120) ma ten sam numer zarówno przy p10 jak i p11. Natomiast w rubryce p11 przy Ultra-sr nie ma już zdublowanego wpisu. Stąd moje wątpliwości.
Bo rozumiem, że one do standardowych spręzyn podchodzą, w sensie długości i skoku ?
P11.144 Hatchback 2.0 16V (SR20DE) [PB/LPG] kolektor 4-2-1, mod rozrządu, zapłonu i egr

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-02-07, 16:48

voyo pasują bo mam takie :)

Awatar użytkownika
voyo
wiem o czym pisze
Posty: 67
Rejestracja: 2011-03-15, 08:46
Lokalizacja: Lublin/Chełm

Post autor: voyo » 2013-02-07, 21:39

Dzięki za potwierdzenie. Z usmiechu na twarzy emota wnioskuje ze jestes z nich zadowolony ? Masz je w konfiguracji ze standardowymi sprezynami ? Dlugo juz ci sluza?
P11.144 Hatchback 2.0 16V (SR20DE) [PB/LPG] kolektor 4-2-1, mod rozrządu, zapłonu i egr

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-02-07, 23:06

sa twarde. do tego mam sprezyny -35 i kola 215/40 17". na codzien slabo

Awatar użytkownika
voyo
wiem o czym pisze
Posty: 67
Rejestracja: 2011-03-15, 08:46
Lokalizacja: Lublin/Chełm

Post autor: voyo » 2013-02-11, 14:17

U mnie 205/50 16" i do tego chcialbym je włożyc w seryjne sprezyny, to mysle ze nie byloby tak brutalnie na wyboistej drodze ?

Może ktos jeszcze by sie wypowiedzial kto jezdzi na Ultra-Sr ?

No i wciaz jeszcze nie mam jasnej odpowiedzi czy ultra-sr ma tą sama dlugosc co exel-g i bez problem z serynymi sprezynami sie dogaduje, bo z tego co widze to wszyscy je pakuja razem z obnizajacymi sprezynami. A ja wyjatkowo nie chce zeby przod sie obnizyl :roll:
P11.144 Hatchback 2.0 16V (SR20DE) [PB/LPG] kolektor 4-2-1, mod rozrządu, zapłonu i egr

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-02-11, 14:32

voyo montowanie ich do seryjnych sprezyn jest bez sensu na moje

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2013-02-13, 14:02

Ultra sr są dedykowane do seryjnych sprężyn. śmiało montuj. w połączeniu w seryjną sprężyną będzie na pewno lepiej niż z konkurencyjnymi-miększymi amortyzatorami.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
voyo
wiem o czym pisze
Posty: 67
Rejestracja: 2011-03-15, 08:46
Lokalizacja: Lublin/Chełm

Post autor: voyo » 2013-02-19, 09:46

bodek pisze:Ultra sr są dedykowane do seryjnych sprężyn. śmiało montuj. w połączeniu w seryjną sprężyną będzie na pewno lepiej niż z konkurencyjnymi-miększymi amortyzatorami.
I jak powiedział tak zrobił... :-> dzięki Bodek za szybki i fachowy montaż.
Ultra SR juz na przedniej osi. Przód minimalnie się uniósł, ale jak zobaczyłem w jak opłakanym stanie były poprzednie amorki (jeszcze oryginal Monroe) to się nie dziwię...były już strasznie wyklepane. Pierwsze wrażenia autko mniej nurkuje i sprawniej pokonuje ciasne zakrety i nawroty. Ale w aktualnie panujacych warunkach zimowych ciezko cos wiecej powiedziec. Czekam juz z niecierpliwoscia na wiosne...i na letnie 16tki :-P

Co jeszcze mnie pozytywnie zaskoczyło w Ultra SR to coraz rzadziej spotykany już zapis: Made in Japan. Excel G są made in Czech.

Obrazek
P11.144 Hatchback 2.0 16V (SR20DE) [PB/LPG] kolektor 4-2-1, mod rozrządu, zapłonu i egr

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-02-19, 15:40

voyo, a to Twoje auto widziałem ostatnio u Bodka :D

Awatar użytkownika
voyo
wiem o czym pisze
Posty: 67
Rejestracja: 2011-03-15, 08:46
Lokalizacja: Lublin/Chełm

Post autor: voyo » 2013-02-20, 14:58

bombel pisze:voyo, a to Twoje auto widziałem ostatnio u Bodka :D
Ja twoje tez...mam nadzieje ze nie wrosnie tam w trawnik...po tygodniu tkwilo wciaz w tym samym :-miejscu. :-| ...zeby tam jeszcze jakis ogodowy krasnal Bodka nie zamieszkal. ;-)
Ale powiem ci ze ekstremalnie nisko siedzi. Nie wiem jak ty sie nim na codzien po polskich drogach nim poruszasz...
P11.144 Hatchback 2.0 16V (SR20DE) [PB/LPG] kolektor 4-2-1, mod rozrządu, zapłonu i egr

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-02-20, 17:42

voyo pisze:mam nadzieje ze nie wrosnie tam w trawnik..
Ruszyło się ostatnio, a potem znowu spadł snieg :/
voyo pisze:Ale powiem ci ze ekstremalnie nisko siedzi. Nie wiem jak ty sie nim na codzien po polskich drogach nim poruszasz...
A ja o Twoim mówiłem, że wygląda jak terenówka :D Tak na serio to moje auto jest na niedziele do kościoła. Na co dzień mam inne auta :)

Koniec OT :)

Awatar użytkownika
voyo
wiem o czym pisze
Posty: 67
Rejestracja: 2011-03-15, 08:46
Lokalizacja: Lublin/Chełm

Post autor: voyo » 2013-02-20, 20:17

bombel pisze: A ja o Twoim mówiłem, że wygląda jak terenówka :D
Przy twojej primerce faktycznie sprawia takie wrażenie. :-P
...ale na szczęście szybkie porównanie z "Jeepem" z Bodkowego podwórka jasno wyznacza granicę gdzie zaczyna się prawdziwy off road.

Wracając do tematu, ultra sr bardzo fajnie sie sprawuje. Nie jest przesadnie twardo, dobrze tłumi nierówności, jestem zadowolony z tego wyboru.
Ostatnio zmieniony 2013-02-21, 09:13 przez voyo, łącznie zmieniany 2 razy.
P11.144 Hatchback 2.0 16V (SR20DE) [PB/LPG] kolektor 4-2-1, mod rozrządu, zapłonu i egr

elmer80
stały bywalec
Posty: 137
Rejestracja: 2011-02-06, 11:25
Lokalizacja: Wa-wa/Grochów

Post autor: elmer80 » 2013-02-20, 23:38

bombel pisze:voyo pasują bo mam takie :)
A z tyłu jakie masz amory, bo sr tylne dedykowane do p10 są lewe i prawe pod rozpórkę
na razie 120KW/270Nm

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-02-21, 00:14

agx :)

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-02-23, 09:48

Ja bym się szarpnął na Bilstein B6 do przodu i na tył. tym bardziej że te amory sa przynajmniej serwisowalne i można zmienić charakterystykę. na naszych drogach każdy nie rozbieralny amor po pewnym czasie leci do kosza. Bilsteina można zregenerować i jeżdzić dalej na tym samym:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i Hamulce”