podstawy Gwintu.
: 2016-10-24, 09:36
Witam,
http://bcracing.pl/primerauk-p11-95-00/ ... acing.html
http://www.ebay.com/itm/BC-Racing-BR-Ty ... b3&vxp=mtr
udało mi się nabyć gwint BC racing serii BR do swojego GT i tu mam parę pytań.
1. co znawcy tematu robią z gwintem na zimę ? demontaż i wymiana na inne zawieszenie ? smarowanie ? owijanie go streczem ? jest multum opinii w internecie, co wy koledzy o tym sadzicie ? gwint leży na półce, montować czy poczekać aż zima się skończy ?
2. Numerek 1(czerwony) na załączonym obrazku przedstawia 30 stopniowa regulacje twardości, jak zaś ma to się do regulacji wysokości sprężyn ? 3 3(zielony) im mocniej ścisnę sprężyny tym zawias bd twardszy, wiec jakie to ma znaczenie względem pokrętła z regulacja tłoka?
jeśli w ogóle jakieś ma ?
3. rozumiem że jeśli chce go podnieść lub opuścić interesuje mnie tylko pokrętło nr 2 (niebieski) luzuje, wykręcam bądź wkręcam ile mi trzeba i siup
4. numer 4 (brązowy) oznacza miejsce gdzie w oryginale występuje śruba na rozpórkę tylna, pomyślałem że może zrobił bym nawiert i po prostu dał śrubę na przelot i założył rozpórkę. czy ma to sens? czy nie osłabi to konstrukcji mocowania górnego i czy nie bd miało wpływu na cokolwiek
5. producent przewiduje także możliwość ustawienia cambera, tego nie ogarniam i czemu te małe śrubki na przednich kielichach maja służyć ?
wytłumaczy ktoś jak chłopu ?
dziękuje i pozdrawiam
https://zapodaj.net/a6086da7b0063.jpg.html
http://bcracing.pl/primerauk-p11-95-00/ ... acing.html
http://www.ebay.com/itm/BC-Racing-BR-Ty ... b3&vxp=mtr
udało mi się nabyć gwint BC racing serii BR do swojego GT i tu mam parę pytań.
1. co znawcy tematu robią z gwintem na zimę ? demontaż i wymiana na inne zawieszenie ? smarowanie ? owijanie go streczem ? jest multum opinii w internecie, co wy koledzy o tym sadzicie ? gwint leży na półce, montować czy poczekać aż zima się skończy ?
2. Numerek 1(czerwony) na załączonym obrazku przedstawia 30 stopniowa regulacje twardości, jak zaś ma to się do regulacji wysokości sprężyn ? 3 3(zielony) im mocniej ścisnę sprężyny tym zawias bd twardszy, wiec jakie to ma znaczenie względem pokrętła z regulacja tłoka?
jeśli w ogóle jakieś ma ?
3. rozumiem że jeśli chce go podnieść lub opuścić interesuje mnie tylko pokrętło nr 2 (niebieski) luzuje, wykręcam bądź wkręcam ile mi trzeba i siup
4. numer 4 (brązowy) oznacza miejsce gdzie w oryginale występuje śruba na rozpórkę tylna, pomyślałem że może zrobił bym nawiert i po prostu dał śrubę na przelot i założył rozpórkę. czy ma to sens? czy nie osłabi to konstrukcji mocowania górnego i czy nie bd miało wpływu na cokolwiek
5. producent przewiduje także możliwość ustawienia cambera, tego nie ogarniam i czemu te małe śrubki na przednich kielichach maja służyć ?
wytłumaczy ktoś jak chłopu ?
dziękuje i pozdrawiam
https://zapodaj.net/a6086da7b0063.jpg.html