Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Dobre heble do P10 1.6

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Dobre heble do P10 1.6

Post autor: NadiR » 2010-03-28, 21:24

Czy ktoś testował tarcze Mikoda?

Są nawiercane i nacinane i w sumie tanie: tu do P11, ale na tył ma za 80pln do P10.
http://allegro.pl/item965699110_tarcze_ ... imera.html

Brembo (pewnie podróby)
http://allegro.pl/item951683427_tarcze_ ... a_p10.html

Czy szukać ori EBC?

Tył był nowy w 08 roku cały TRW, więc zostaje.

Klocki przód od biedy Kashiyamy na szybkiego (generalnie nie polecam!) no i tarcze przód do wym., ale jak moc już znacznie pójdzie up to wówczas się zmieni i klocki na DS lub Greeny.

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-03-28, 22:12

Kiedyś czytałem różne fora na temat MIKODY i opinie były pozytywne :)

Ogolnie gdy moc rosnie proponuje zestaw hebli z GT lub 200SX

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-03-29, 10:04

Ryba pisze:Kiedyś czytałem różne fora na temat MIKODY i opinie były pozytywne :)

Ogolnie gdy moc rosnie proponuje zestaw hebli z GT lub 200SX

Mówisz o przeszczepieniu kpl. zacisków itp?

Rozważałem to, ale myślę, że do 130-140km, bo tyle będziemy chcieli wykrzesać, dobre tarcze i klocki np. EBC albo te mikody powinny podołać, tylko Mikoda jest dużo tansza od EBC, dlatego pytam czy to jakaś lipa nie jest.

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-03-31, 10:57

Tak mowie o przeszczepie zacisków.

EBC tarcze jak i klocki to sa bardzo duże koszty.

Za tarcze wydasz kolo 400-500zł klocki kolo 300zł.

Za ta kwote można by było zakupić wieksze zaciski kupić dobre np. niemiecki tarcze Zimermana i do tego Ferodo
Myśle że bedzie również żyleta.

Awatar użytkownika
GrzegorzPPP
aktywny forumowicz
Posty: 179
Rejestracja: 2009-12-10, 13:06
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: GrzegorzPPP » 2010-03-31, 14:00

Ja w swojej P11 zmieniałem tarcze (z 256 na 280) i zaciski z P11.144 Sport i wielkiej różnicy nie widzę... Może dlatego że mam do d... opony :?:

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-03-31, 17:10

Ryba pisze:Tak mowie o przeszczepie zacisków.

EBC tarcze jak i klocki to sa bardzo duże koszty.

Za tarcze wydasz kolo 400-500zł klocki kolo 300zł.

Za ta kwote można by było zakupić wieksze zaciski kupić dobre np. niemiecki tarcze Zimermana i do tego Ferodo
Myśle że bedzie również żyleta.
No no niestety EBC kosztują :/

Zimmermann nieco tańszy a jakość trzyma.

Zobaczę, kupię najwyżej dobre tarcze + ew. klocki na początek, jak będzie bida to odsprzedam i zrobię przeszczep.

Kropek

Post autor: Kropek » 2010-04-01, 21:02

ja mam założone mikody i heble rewelka tylko zastosuj sie do zalecenia w opisie tarcz jak kupisz :-D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-01, 21:38

Bierz te mikody i do tego klocki ferodo premier albo TRW lub Bosch ew. pyloące ale także niezawodne Break... Wyjdzie tanio, będzie hamowało odrazu a nie wymagało rozgrzewania jak EBC Green...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-04-02, 21:04

Kropek pisze:ja mam założone mikody i heble rewelka tylko zastosuj sie do zalecenia w opisie tarcz jak kupisz :-D
Tzn.?

Ferrodo P. są spoko, ale piszczą i syfią strasznie. Chyba że miałem podróbę, ale inni mieli podobnie. Jak nie będę pewien co do ori stanu to wezmę sprawdzone Akebono + Mikody i raz się żyje.

Awatar użytkownika
wronek
fanatyk nissana
Posty: 938
Rejestracja: 2009-12-09, 18:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: wronek » 2010-04-02, 21:13

Pierwsze słysze, żeby piszczały :-o

Jak dla mnie to to trochę się wyklucza, bo jak piszczą to zazwyczaj są twarde=nie pylą.
K10 GA16DE + Madzia 323 :)

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-04-02, 21:17

ja jeżdżę na Ferodo Premierach i przez chyba 2-3 tygodnie piszczały, po tym okresie czas przestały. A co do skuteczności hamowania to są rewelka, wielokrotne przyspieszanie i hamowanie z dużej prędkości w krótkim okresie czasu nie wpływało negatywnie na ich skuteczność, także polecam
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-04-02, 21:22

Też moge na ten temat cos powiedziec. Uzywam tych kolców i faktycznie delikatnie popiskuja. Ale znośnie :)

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-04-03, 12:00

MacGayver pisze:przez chyba 2-3 tygodnie piszczały, po tym okresie czas przestały
Mialem tak samo. MOze to taki urok tych klockow, ze dopoki sie nie uloza (?) to piszcza.

Awatar użytkownika
alib1984
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 14:43
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alib1984 » 2010-04-03, 17:43

Ja tez je mam i piszczą na samym końcu(kiedy już prawie stoisz i ciśniesz delikatnie). Jeśli gwałtownie hamujesz do zera, to nie popiskują. Co do skuteczności, to ok, nawet na gorąco chyba lepiej(może mi się wydaje...)

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-04-03, 19:38

Nie polecam Akebono. Paliły się strasznie. Ferrodo Premier również się u mnie palą ale słabiej ;-) Teraz będę testował klocki Nisshinbo. Osa twierdzi, że rewelka ale zobaczymy co to warte. Następne będzie coś z EBC pewnie.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-04-04, 09:25

bodek pisze:Nie polecam Akebono. Paliły się strasznie. Ferrodo Premier również się u mnie palą ale słabiej ;-) Teraz będę testował klocki Nisshinbo. Osa twierdzi, że rewelka ale zobaczymy co to warte. Następne będzie coś z EBC pewnie.

No ja nie miałem Akebono jeszcze, ale to na serie szło, myślałem że podoła.

A te Nisshinbo są widzę też dostępne, ciut drożej, ale jak fachowcy mówią, że wydają, więc.... ;)

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-04-05, 19:03

Puki co to nie wiadomo jak bardzo one wydają. Do dobrego hamowania na pewno wystarczą Ferrodo Premier. Jeszcze jest sprawa jakiej średnicy kto ma tarczę. W Sunnym jest 256mm i Ferrodo Premier da się spalić. Jak by było ze 280 albo więcej to trudniej było by je przypalić. Jak przetestuję te Nisshinbo to napiszę.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

rudi88
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2010-03-10, 08:45
Lokalizacja: WAWA

Post autor: rudi88 » 2010-04-11, 17:49

Ja mam z przodu od miesiaca tarcze nawiercane Mikoda i do tego klocki TRW. Przez pierwsze dwa tygodnie piszczało strasznie i hamowało średnio. Teraz jak sie dotarły to nic nie piszczy a hamują rewelacyjnie. Wczesniej miałem zwykłe tarcze i klocki Ferrodo Premier i też dobrze hamowało, nie miałem zastrzeżeń, tylko klocki się zjechały do zera po 10 tyś. km.

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-05-04, 20:53

Na ori Ferrody i Brembo trzeba trafić bo jest masa podrób i to jest ten ból.

Awatar użytkownika
balonik1991
nowy na forum
Posty: 18
Rejestracja: 2010-10-17, 18:43
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: balonik1991 » 2011-07-27, 07:44

nie chce zakladac nowego tematu wiec podepne sie tutaj:) czy byla jakas roznica miedzy zaciskami w wersji SLX a GT czy to jest wszystko jedno. nie chodzi mi o budowe tylko o skutecznosc hamowania :)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-07-27, 10:03

poszukaj tematu ... BIG BRAKE P10 tam masz wszystko opisane :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i Hamulce”