Strona 1 z 1

Obniżenie tanim kosztem

: 2015-06-04, 08:30
autor: MrLamsor
Witam proszę o pomoc posiadam primerke p 10 HB i prosiłbym pomoc w tzw." glebie " znaczy aby auto nie miało takiego prześwitu pomiędzy nadkolem i kołem. nie stac mnie na gwinty itp. poprostu płaca i wydatki mi na to nie pozwalaja . myślałem o delikatnym cięciu spręzyn ale napotkałem wahacz na amortyzatorze i pytanie brzmi czy ktos to robił ? i jak nisko można je obciąć aby nie uderzało nadkole o ten wahacz? z góry dziekuje za pomoc .

: 2015-06-04, 10:56
autor: falbinho
Ktos miał do sprzedania bardzo dobre spreżyny H&R -40mm , bo zadne przycinanie niech Ci glowy nie miesza bo to niebezpiecznie jezdzic

: 2015-06-04, 11:09
autor: SPOKOjny
z przodu masz sprężynę stożkową więc nie radzę obcinać,bo kończy się to potem wypadaniem sprężyny z talerza,z tył możesz ciąć ale też nie za dużo bo cała sprężyna ma może 4 zwoje,kupić mts-a za 359 zł i po temacie ,bo potem jest więcej problemów z tymi ciętymi,np skakanie auta na nierównościach....przerabiałem temat ;-)

: 2015-06-04, 11:53
autor: MrLamsor
Moglibyście podesłac jakis link do takich sprężyn ? z góry dzieki za pomoc.

: 2015-06-05, 15:01
autor: jefrey91
Podłączam się do kolegi.

Ja mam też P10 ale sedan. Przy obniżeniu to szukać kita (spring i amor) czy sam spring a amor zostawić serie ? ;)

: 2015-06-05, 23:14
autor: zuh
Zależy ile chcesz obniżyć, jak będzie to małe obniżenie to seryjny amortyzator da rade.

: 2015-06-05, 23:19
autor: KTR
mam na spredaż springi mts do p10, ładnie obniżały dupa była wyżej i na seryjnych amorach wszystko ładnie banglało ;-)

: 2015-06-06, 10:50
autor: jefrey91
Tak z 3-4 cm żeby pasowało do felg 17'' z oponami 205/40 ET 36

A te springi z MTS to do Sedana takiego jak mój (2.0 benzyna 1996 r.) ?

: 2015-06-07, 08:40
autor: HakeN
tak jak mówi sznikers99, tni i spawaj albo zamiast springów wrzuć 2krążki hokejowe taniej i niżej się nie da :D