sprężyna sprawdzałeś łożyska w mcphersonie?wod2u pisze: czasem "przeskakuje" w jednej kolumnie
Rozpieramy polifta - czyli jak władować rozpieraki z p11?
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Przeskakuje też na postoju podczas kręcenia kierownicą (nie zawsze). Samo stukanie słychać wysoko, właśnie z okolic kielicha, zwrotnice były sprawdzane i niby są ok (tak samo sworzeń wahacza). W ogóle efekt jest strasznie dziwny, mam drgania na budzie od strony tego kielicha (na wolnych obrotach na ssaniu), na drobnych poprzecznych nierównościach też cicho puka. Górny wahacz zmieniony na nowy jakby co. Jak to będzie przeciągnięte mocowanie to na pewno się "pochwalę", jak nie, to będę pytał dalej, ale może na razie skończmy tego off-a
pozdr. Kamil
Ale szyby wkleja się gdy auto stoi na własnych kołach. Wyciąg z zasad wklejania:
Samochód musi stać na własnych kołach na płaskiej powierzchni.
Odpowiadając na wcześniej postawione pytania:
- montaż rozpórki na opuszczonym aucie
- pierwszy efekt zauważalny to wg. mnie lepsze wybieranie wybojów, jeszcze za mało jeździłem aby coś więcej powiedzieć
Samochód musi stać na własnych kołach na płaskiej powierzchni.
Odpowiadając na wcześniej postawione pytania:
- montaż rozpórki na opuszczonym aucie
- pierwszy efekt zauważalny to wg. mnie lepsze wybieranie wybojów, jeszcze za mało jeździłem aby coś więcej powiedzieć
No i jest jeszcze efekt wizualny
A to nie jest tak, że rozpórka ma utrzymywać "normalne" położenie samochodu, a przeciwdziałać wszystkim ruchom, które powstają dopiero w czasie jazdy?
A to nie jest tak, że rozpórka ma utrzymywać "normalne" położenie samochodu, a przeciwdziałać wszystkim ruchom, które powstają dopiero w czasie jazdy?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
kolego zgrzewy .... karoseria w 99% jest zgrzewana. tylko nieliczne miejsca niedostępne sa spawane ale na pewno nie sa to kielichy.... spawto inna technologia łączenia blachy i jeśli jest przetop to na pewno się nie rozejdzie... natomiast zgrzewy owszem maja tendencję do pekania zmeczeniowo po pewnym czasie użytkowania. dlatego min ramu terenówek sa spawane albo karoserie rajdówek dodatkowo się obspawujekejno pisze:kielichy za bardzo nie miały się ku sobie i spawy się nie rozeszły
[ Dodano: 2014-10-23, 06:14 ]
nie zgadzam się z ty zupełnie ... to siła sugestii.. rozpórka nie ma wpływu na lepszą pracę amortyzatora... ma za zadanie spiąc kielichy w celu usztywnienia nadwozia i tylekejno pisze:pierwszy efekt zauważalny to wg. mnie lepsze wybieranie wybojów
i nie opowiadajcie farmazonów że dzięki rozpórce auto lepiej wchodzi w zakręty i można zapier..ać bo to jest mit na potrzeby marketingowe czyli
mam propozycję ... zróbcie test na jakimś zlocie wybierzcie kierowcę testowego... i samochód który będzie testował i tak aby kierowca nie wiedział czy ma zamontowaną czy nie zróbcie jazdy testowe.... 100% będzie zgadywał czy jechał z rozpórka czy bez ..
to jest mniejwiecej taka róznica jak poprawa osiągów po zamontowaniu stożka..... lepiej idzie:))))
no to pany zajebista wiadomosc, na dniach powstanie rozporka do p11 i lifta (opcja do p10 rowniez) rozporek kielichow,
-rura rozporki bedzie w z rury bezszwowej przekroju fi 25
-flansze ciete wodą
-profesjonalnie lakierowana proszkowo na podstawowe kolory raal (biale zolte czerwone czarne szare etc)
widzialem powstajaca i czekam na gotowca do fotech (przyszly tydzien pokaze wam jak wyglada u mnie jak sie z czasem wyrobie), ja zamawiam nie lakierowaną bo sam se popsikam
najlepsza cena: 150zl za wylakierowaną nową pachnącą i świeżutką
zamówienia zbieram na PW
następnym projektem bedzie rozpierak wahaczy dolnych
-rura rozporki bedzie w z rury bezszwowej przekroju fi 25
-flansze ciete wodą
-profesjonalnie lakierowana proszkowo na podstawowe kolory raal (biale zolte czerwone czarne szare etc)
widzialem powstajaca i czekam na gotowca do fotech (przyszly tydzien pokaze wam jak wyglada u mnie jak sie z czasem wyrobie), ja zamawiam nie lakierowaną bo sam se popsikam
najlepsza cena: 150zl za wylakierowaną nową pachnącą i świeżutką
zamówienia zbieram na PW
następnym projektem bedzie rozpierak wahaczy dolnych
Ostatnio zmieniony 2014-11-04, 23:25 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ad@mus, rozpórka, która podejdzie do P11 lift może nie podejść do P11. P11 lift ma trochę wyżej machę niż P11.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
mamy 2 primery na pomiary, p10 i mojego lifta, gdyby ktos z p11 by sie przykulał to i na p11 powstanie na cacy...
na razie na topie bedzie polift, i co wazne, nie trzeba bedzie przekładać poduszek amora z p11GT jak to mialo miejsce przy swapie rozpieraka z GTka, pasowne bedzie na ori śrubexy
na razie na topie bedzie polift, i co wazne, nie trzeba bedzie przekładać poduszek amora z p11GT jak to mialo miejsce przy swapie rozpieraka z GTka, pasowne bedzie na ori śrubexy
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
VE Killer, wszystko możliwe, nawet dobrze klatki, pół klatki, roll bary, etc.
zuh, jak masz jakies foto jak to wygląda to dawaj tutaj wrzutke, i jak msz foto podwozia to zrob jak jest zamontowana i może nakreskuj jak by to wygladalo
zuh, jak masz jakies foto jak to wygląda to dawaj tutaj wrzutke, i jak msz foto podwozia to zrob jak jest zamontowana i może nakreskuj jak by to wygladalo
na razie firma nie ma gotowca na p11. Będę miał pzykadowe foto z jakiegoś innego wozu co by było widać jaka to robótkazuh pisze:Wiesz już jak to będzie wyglądało?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
W P11 mam w kształcie litery S. Kształt rozpórki pogarsza sztywność dlatego jest zrobiona z grubościennej bezszwowej rury. Fotki gdzieś miałem, więc albo znajdę albo zrobię nowe.
Rozpórka "biegnie" od mocowania wahacza, potem pod skrzynią biegów, nad belką (ta która jest pod silnikiem) nad wydechem i jest wygięta w duł i już do drugiego wahacza.
Tak zrobiłem ponieważ mam obniżone auto i takie rozwiązanie nie obniża prześwitu auta.
Pierwsza wersja była taka że "biegła" pod skrzynią biegów, pod belką silnika, pod wydechem i do drugiego wahacza. Plusy to mniej skomplikowany kształt i większa sztywność. Możliwość podpięcia tylnych mocowań wahaczy. Minus to mniejszy prześwit auta. Ja, jak z taką jeździłem to czasami (skrajne przypadki) zdarzało się że haczyłem rozpórką. Dla tych którzy nie mają obniżonego auta to nie powinno być problemów.
Aha no i w polifcie i chyba w GT (pewny nie jestem) rozpórka w kształcie litery S odpada bo skrzynia jest inna i przeszkadza.
Ja wrócę jednak do opcji drugiej ponieważ chce spiąć 4ptk mocowań wahaczy. No chyba że pojawi się jakiś inny pomysł.
Rozpórka "biegnie" od mocowania wahacza, potem pod skrzynią biegów, nad belką (ta która jest pod silnikiem) nad wydechem i jest wygięta w duł i już do drugiego wahacza.
Tak zrobiłem ponieważ mam obniżone auto i takie rozwiązanie nie obniża prześwitu auta.
Pierwsza wersja była taka że "biegła" pod skrzynią biegów, pod belką silnika, pod wydechem i do drugiego wahacza. Plusy to mniej skomplikowany kształt i większa sztywność. Możliwość podpięcia tylnych mocowań wahaczy. Minus to mniejszy prześwit auta. Ja, jak z taką jeździłem to czasami (skrajne przypadki) zdarzało się że haczyłem rozpórką. Dla tych którzy nie mają obniżonego auta to nie powinno być problemów.
Aha no i w polifcie i chyba w GT (pewny nie jestem) rozpórka w kształcie litery S odpada bo skrzynia jest inna i przeszkadza.
Ja wrócę jednak do opcji drugiej ponieważ chce spiąć 4ptk mocowań wahaczy. No chyba że pojawi się jakiś inny pomysł.
Ad@mus, Ty rzucaj konkretną propozycję dolnej rozpórki, wraz z jej wyglądem i ceną, to chętni się pojawią jeżeli wsio będzie OK
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq x2
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Zielkq, janusz, x3
tylko ze nie ma co wariacji odstawiac, zeby powstał zamysł to auto musze oddać na cały dzień w pomiary
druga sprawa to o jaka wam chodzi tą dolną, 2p montażowe czy 4p?
2p to pikuś, ja mysle ze rozkmina powinna tyczyc 4p
a pomysł wpadł mi na harnes bara jeszcze
tylko ze nie ma co wariacji odstawiac, zeby powstał zamysł to auto musze oddać na cały dzień w pomiary
druga sprawa to o jaka wam chodzi tą dolną, 2p montażowe czy 4p?
2p to pikuś, ja mysle ze rozkmina powinna tyczyc 4p
a pomysł wpadł mi na harnes bara jeszcze
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
4 pkty i spłaszczone rury, żeby dało się jeździć na glebie:)
Źródło:
http://www.sr20forum.com/group-buys/597 ... ce-24.html
Źródło:
http://www.sr20forum.com/group-buys/597 ... ce-24.html
Ostatnio zmieniony 2014-11-05, 22:36 przez wod2u, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdr. Kamil
Ad@mus, u nie takie coś jak pokazałeś na fotce odpada - na trasie lubię sobie odchylić oparcie i się położyć
Co do rozpórki na dół to mocowanie do lizaków i mocowania tylnej poduchy wahacza - czyli 4 punkty minimum.
Co do rozpórki na dół to mocowanie do lizaków i mocowania tylnej poduchy wahacza - czyli 4 punkty minimum.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
wod2u, nie mam przekonania do płaskich wynalazkow, najlepsze sa rury bezszfowe
janusz, zobaczymy co sie da zrobic w p11, moze sie okazac ze koszt takiego rozpieraka bedzie tak wysoki ze nikt sie na to nie zdecyduje
harnes bar to bajer, raczej wiele do tematu sztywnosci nie wnosi:)
janusz, zobaczymy co sie da zrobic w p11, moze sie okazac ze koszt takiego rozpieraka bedzie tak wysoki ze nikt sie na to nie zdecyduje
harnes bar to bajer, raczej wiele do tematu sztywnosci nie wnosi:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
tu się mylisz, bo właśnie wnosi bardzo dużo. Dowód? W zimę jak skrzypią uszczelki, wjedź na wysoki krawężnik, to zobaczysz jak się buda skręca.Ad@mus pisze:harnes bar to bajer, raczej wiele do tematu sztywnosci nie wnosi:)
wod2u, ładna drabinka, też bym się pisał na takie cudo, chyba że wcześniej sam wykminię
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Harnes bar ... jak sama nazwa wskazuje to pałak do mocowania pasów szelkowych.... a co to ma do usztywnienia karoserii to już zupełnie nie rozumiemArias pisze:tu się mylisz, bo właśnie wnosi bardzo dużo. Dowód? W zimę jak skrzypią uszczelki, wjedź na wysoki krawężnik, to zobaczysz jak się buda skręca.
XXX